Ik vind Liv leuk. Maar mag niks met haar hebben. Omdat ze mijn nichtje is.
Maar ik ben homo dus dat wordt hem niet.
Toen Lucas mij wou spreken wist ik niet dat hij toestemming zou vragen aan mij of hij haar mocht zoenen."Wat was dat? Waarom zoende Lucas me?" Vroeg Liv.
Ik haalde mijn schouders op.
Ik wist het wel maar zei niks.
Lucas kwam uit de keuken met pannenkoeken,
die had Lucas snel gemaakt zeg.
Ik kreeg een bord, Liv een en Lucas nam zelf ook een bord.Hij zette een bord met de pannenkoeken op tafel, iedereen nam de eerste.
Ik deed er stroop op, Liv Nutella en Lucas poedersuiker.
"Lucas, waarom zoende je me?" Vroeg Liv, ik verslikte mij bijna in mijn pannenkoek,
"Omdat het kan." Zei hij.Liv ging er niet op door.
Ze at de 2e pannenkoek op en ging naar boven.
"Hoe in godsnaam kan jij zo snel pannenkoeken maken?" Vroeg ik.
"Easy. Ik ben gewoon goed in het maken van die dingen." Zei hij lachend."Zullen we zo naar boven? Dan nemen we de logeerkamer. Die pimpen we een klein beetje." Stelde Lucas voor.
Ik knikte.
"Is goed."We hadden afgeruimd en we gingen naar boven.
Liv had MyChemicalRomance muziek op.
Ik kijk Lucas aan, Lucas haalt zijn schouders op.Er staat een 2 persoons bed, een bureau met een stoel en een kledingkast.
"Waar zijn de kleren?" Vraag ik.
"In Liv haar kamer."
"Pak jij ze?" Vraag ik weer.
Lucas knikt.Lucas Riep.
Ik rende zo snel mogelijk er naar toe.
Lucas had z'n shirt uittrokken en om haar pols heen gewikkeld.
"BEL 112!!!!" Zei hij paniekerig.
Ik bel 112.
"Hallo mijn nichtje heeft zelfmoord poging gedaan. Het is nog niet te laat. Snel graag." Zeg ik heel snel.Niet veel later is de ambulance er.
Ze gaan met spoed naar boven en halen Liv op.
1 van ons mag mee, maar dat doen we niet.
We gaan zelf.Sorry voor het korte hoofdstuk.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...