Ik en Nina zijn in de supermarkt. Even boodschappen doen. Ik had Julian geappt.
Ping Ping
Berichtje van Julian.'Stefan gaat mee naar Italië. Pap en mam vinden het goed.'
Stond er in.
"Nina, je broer gaat mee naar Italië." Zei ik tegen haar. Ze knikt. Ze pakt de laatste dingen en we gaan terug naar huis. Nina kan wel autorijden. Maar ze heeft nog geen rijbewijs. Toch deed ze het soms. Nu dus ook.
Wij zijn veilig thuis aangekomen."Julian, steefff! We zijn er!!" Schreeuwde Nina. "We hebben etennn." Zei ze.
Niet veel later zaten ze aan tafel. Ze lachden naar elkaar.
Stefan had wel een beetje rode ogen. Maar voor de rest zag hij er goed uit."Zin in Italië?" Vroeg ik enthousiast.
"Zekerr, lekkere mensen spotten." Zei Nina.
"Ja zeker. Ik ga ook op jacht." Zei ik.
"Ik ga gewoon bij het zwembad chillen." Zei Julian.
"Ik weet nog niet wat ik ga doen." Zegt Stefan.We hebben Stefan zijn kleren ook uitgezocht, nu zijn we onderweg naar Julian.
Julian rijd. Daarnaast zit Stefan. En Nina en ik zitten achterin. We stoppen even bij een tankstation. Julian moet tanken.Nina en ik gaan naar binnen de schop in.
"Wil je koffie?" Vraag ik aan Nina.
Nina knikt.
"Doe maar cappuccino. En voor mijn broer een latte macchiato." Zei Nina.
"Is goed." Zeg ik.
Nina loopt naar de chips.
Nina haar haar is zo mooi. Zo mooi glad.Julian en Stefan komen binnen.
"Boys. Kom, ik heb koffie." Zeg ik tegen ze.
Ieder pakt de koffie. Liv betaalt de chips en we lopen weer naar de auto.
Iedereen stapt weer in.
We rijden weer door naar Julians appartement.
Julian maakt de deur open."Wat ben ik hier lang niet geweest." Zei ik
"Super groot. Echt mooi." Zei Stefan, hij komt erg dicht bij Julian staan, Julian lijkt niet erg te vinden."Laten we snel de spullen pakken. Dan gaan we vannacht weg." Zeg ik.
Iedereen lijkt het er mee eens te zijn."Julian, heb je een koffer?" Vraag ik.
"Ja die heb ik." Zegt hij en pakt een zwarte koffer. "Laten we beginnen."Stefan helpt, Liv zit een beetje in de keuken te klooien. Ik ga naar Liv toe.
"Wat doe je?" Vraag ik.
"Ik kijk wat rond, heb je ooit verkering gehad?" Vraagt ze.
"Ja dat heb ik." Zei ik.
"Oehhh." Hoor ik haar zeggen.
Ik word rood.
"Hoe heet hij?" Vraagt ze aan me.
"Het is geen hij." Zeg ik zacht.
"Hoe bedoel je?" Zegt ze en kijkt mij aan.
"Wat denk je?"
"Je bent lesbisch?"
Ik geef eerlijk toe. "Ik schaam me er niet voor." Zeg ik ook.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Romance///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...