"Laten we onze zusjes op gaan zoeken en naar huis gaan." Stel ik voor.
Julian knikte. We stonden op en gingen naar binnen.
Ik zag mijn zusje Nina, maar waar was Liv?
Ik liep naar Nina toe, "waar is Liv?" Vroeg ik.
"Die is," ze keek rond. Ze zag haar met een meisje op schoot. "Daar." Zei ze."Kom Nina, we gaan." Zei ik.
"Julian ga je zusje halen." Zei ik en wees naar Liv.
Julian ging naar haar toe.
"We gaan naar huis, kom je? Wie is dit?" Vroeg hij.
"Dat boeit niet. Ik kom." Zei Liv.
"Doei, hopelijk zien we elkaar snel weer." Zei ze en gaf een kus op haar wang.
Nina zag dat. Ik kon de jaloezie net niet van haar gezicht aflezen. Ik liep samen met Nina naar de auto.
"Ik ga met Liv op de scooter." Zei ze en keek naar Liv.
"Is goed. Dan ga ik met Julian met de auto weg." Zei ik.Liv en Nina gingen weg.
"Valt je zusje op meisjes?" Vroeg ik.
Julian knikte.
"Alsjeblieft niet zeggen tegen iemand hier." Vroeg hij smekend.
"Is goed. Hoeveel weten het dat je bi bent?" Vroeg ik aan Julian.
"Alleen jij en mijn zusje. Voor de rest niemand. En bij jou dan?" Was z'n antwoord.
"Iedereen. Ik ben een paar keer in elkaar getrapt." Zei ik en wees naar mijn buik waar mijn litteken zit."Kom we gaan in de auto onderweg naar ons huis." Zei ik tegen Julian en we stapten in.
Eenmaal thuis gekomen zaten Nina en Liv niet beneden. Waarschijnlijk zijn ze boven.
"Wil je naar boven?" Vraag ik.
Julian knikt.
We lopen naar boven. Het is dood stil.
Ik loop naar Nina haar kamer. Het is stil, zijn ze wel eens thuis gekomen?
"Zie jij Nina haar scooter Julian?" Vraag ik met een tikje ongerustheid in mijn stem.Julian ziet uit het raam, geen scooter.
"Nee, ik zie niks." Zei hij.
Ik begon in paniek te raken.
"Ze zijn niet thuis gekomen Julian."
"Wacht. Ik bel Liv. Ze heeft altijd haar mobiel aan. En neemt mij altijd op." Zei hij.Hij ging op de bank zitten. Hij nam zijn mobiel en zocht Liv, het duurde even maar er kwam een voicemail.
"Godverdomme." schreeuwde hij.
Ik belde Nina.
"Hallo met Stefan. Waar zijn jullie?" Vroeg ik.
"Geen idee. Ergens. We zijn ontvoerd. Ik weet niet wa-" de lijn werd verbroken."Kut."
"Welke mobiel heeft Liv?" Vroeg ik.
"iPhone. Hoezo?"
"Weet je hoe je in haar mail moet komen?" Vroeg ik.
"Ja, wattan?" Vroeg hij."Apple heeft een zoek mijn iPhone in iCloud kan je de telefoon zoeken." Zeg ik.
Ik pak mijn laptop snel van mijn kamer, ga naar www.icloud.com en laat Julian inloggen in zijn zus zijn account. Ik ga naar 'zoek mijn iphone' en tik op zoeken.
"O, mij god. Daar?" Zei ik.
"Dat is bij mijn ex thuis." Zei ik ook nog.
"Is dat slecht?" Vroeg Julian
"Hij is jaloers geweest. Hij wilde mijn zus haar vriend zijn. Hij wou niet accepteren dat hij homo is." Zei ik.
JE LEEST
Verliefd? Nee. Of toch? [VOLTOOID]
Roman d'amour///// Samenvatting \\\\\ Nina en Liv, 2 beste vriendinnen. De 2 meiden ontmoeten elkaar en ze zijn meteen beste vriendinnen, ze hebben een paar dingen gemeen. Namelijk ze zijn op de zelfde dag jarig, en even oud, namelijk 16 jaar. Sinds Liv verhu...