So... Dy update njeri pas tjetrit xp arritje kjo 😜
Those damn eyes in the pic up there are just like I imagine Diegos's fuqin eyes 🙈🙈🙈
Anyway... Hope you'll like this chap
Me shume dashni J.D.Atij Rikos do t'ia tregonte qejfin me vone. Ç'e kishte ate surrat te vuajtur prej lumadhi, nderkohe qe duhej te ishte duke u krenuar e mburrur per
$€k$in fantastik qe gjoja sapo kishte bere me te. Frikacaku i müţit!Diego po i shihte qe te dy ne menyre intensive. Syte e tij ne ato momente mund te shkerrmoqnin edhe gurin, ose ndoshta vetem töp€t e Rikos.
-Pra...-ia nisi Diego duke u ulur ne fund te shtratit.- Me ç'degjova...dhe pashe...-shikimi i tij u end neper dhome, mbi shtratin e rremujshem, mbi rrobat dhe te brendshmet e tyre te fluturuara gjithkund dhe ne fund mbi Aleksisin.-kuptova se keni bere shume qejf.
-Bos...-e nderpreu Riko.-Mund te ta shojegoj.
-Oh... Te lutem...-nderhyri Aleksis. -Çfare do t'i shpjegosh, se kjo ishte pervoja erotike me fantastike dhe e eger qe ke perjetuar ne gjithe jeten tende? Se... Oh, dreq...-ajo beri sikur u emocionua shume.-Se ti je nje hamshor dhe perendi i vertete ne shtrat? Kete do t'i thuash?
Riko kishte mbetur si i ngrire. Me zor po gelltitej.
Teksa Aleksis fliste, vetulla e Diegos u ngrit lart ne menyre dyshuese. Syte e tij te gjelber u picerruan djallezisht.
Ai iu afrua pak e nga pak Aleksisit deri ne ate mase sa gjendeshin koke me koke.
-Te pelqeu, he?-e pyeti me ze te ulet e te trashe. -Do te te pelqente sikur te njejten eksperience te ta rikujtoja ketu, tani, teksa Riko hamshori na shikon?-kete here, kur foli, Diego ktheu koken edhe nga Rikoja. Ky i fundit, u ngrit me te shpejte nga shtrati, u mbulua me çarçaf dhe mermeriti:
-Une.. Une... Me mire po largohem...
-Jo, jo, hamshor. Pse nuk vjen te na bashkohesh edhe ti teksa i kujtojme zonjushes Parker se ç'do te thote te besh $€k$ me nje burre te vertete, me sakte, me dy burra.
Aleksis ndjeu doren e tij t'i shtrengonte te pasmet fort, ndersa njeri prej gjunjeve te tij ishte pozicionuar ne mes te kofsheve te saj.
-Pranoje...-i peshperiti Aleksis.-Je kaq xheloz...-fjalen e fundite tha me ze te larte dhe me nje kenaqesi te pamate.
E pa se si e gjelberta e syve te tij u shnderrua ne nje ngjyre te frikshme, te eger.
-Çfare the ti?-e pyeti ai qetesisht, por egersisht.
-Te lutem, mos bej sikur nuk me degjove. E di shume mire qe i ke veshet ne vend.-Aleksis ia rrethoi qafen me krahet e saj dhe i foli ne menyre provokuese:-Ťöpeť e tua po plasin nga xhelozia per mua dhe Rikon, mos e moho kete.
Diego nuk tha asnje fjale, por i hodhi nje shikim te uritur trupit te saj.
-Çfare?-ia nisi ajo. -E di qe jam shume seksi, por...
-Mierda! (mut)-bertiti Riko dhe mbuloi syte me duar.
-Çfare müţin?-klithi Aleksis pa kuptuar asgje.
-Ben mire te hedhesh nje sy aty poshte,-peshperima e Diegos beri qe vale nxehtesie t'i ledhatonin tere trupin. Por çfare donte te thoshte ai valle?
-Djall! Djall!-uleriti e tromaksur kur vuri re se tashme çarçafi nuk ia mbulonte me pjeset intime, por i kish rreshkitur ne toke. E mori menjehere nder duar dhe u mbulua.
-Mund te shkosh,-i dha leje Diegoja Rikos papritur, pastaj, si te qe kujtuar per diçka, i shkoi afer atij dhe i tha:-Do te merrem me vone me ty...-papritur e goditi ne gjenital,-dhe me ţöpet e tua prej hamshori.
Duke çaluar e duke mallkuar, Riko u largua nga dhoma.
Aleksis levizi paksa per t'iu pervjedhur Diegos. Ai, sikur ta kishte nuhatur se ç'po perpiqej te bente ajo, i foli:
-Ndalo chiquita, nuk kam mbaruar ende pune me ty!
"Hata fare! Te lumte Aleksis, ia bere vet gropen vetes!"
-Çfare dreqin do?
-Oh, ti e di, gjera te zakonshme, -ne çdo fjale qe thoshte ai bente nje hap me shume drejt saj. -Per shembull, mund te me shpjegosh se ç'müţin ishin ato ulerima pornografike qe vinin nga dhoma jote pak minuta me pare?-ngriti zerin Diego.
-Do te thuash, keto?-e pyeti Aleksis dhe nisi te riprodhonte pasthirrmat dhe psheretimat e neveritshme qe tani i kish mesuar permendesh: -Oh... Po... Oh... Riko... Oh... Jepi...
Diego i dha nje nga ato veshtrimet SERIOZOSHT-E-KE-TI?!
-E kupton qe nuk ishte e nevojshme te m'i "kendoje" serish pasthirrmat e tua erotike, apo jo?
-Oh, me fal "bos"-ironizoi fjalen bos Aleksis.-Mos valle pasthirrmat e mia bene qe shoku yt nen pantallona t'ia bente tiki-tiki?
-Tiki-tiki?!-ai ngriti vetullat i habitur.
-Po, tiki-tiki- ai momenti kur vegla jote sheh diçka qe i pelqen, si per shembull býţhet ose gjokset e Aimes, dhe ngrihet ne shenje proteste,- i shpjegoi Aleksis me nje ton zeri te zakonshem.
-Po nese vegla ime ngrihet ne shenje proteste kur gjendet prane teje?-memeriti ai duke mbeshtetur koken ne qafen e saj per pak sekonda.
-Atehere duhet te besh nje vizite tek gjinekologu.
-Po nese vegla ime kerkon te vizitohet vetem prej teje?-ai levizi mjekren lart e poshte qafes se saj te zhveshur. Aleksis u drodh instiktivisht. Iu ngritem qimet e trupit perpjete.
-Hej, mjaft, mos te dukem gje si gjinekologe une?
-Jo, por...qepare kur te ra çarçafi ne toke, desha aq shume qe te isha gjinekologu yt, chiquita. - i ledhatoi krahun butesisht.
-Vazhdo nje müţ shkolle mjekesie atehere!
Me kot mundohej t'i bente balle afersise me trupin e tij tashme, efektit te prekjeve e ledhatimeve te tij, zerit te tij te ashper, theksit te tij te rende, buzeve te tij gjysme te hapura.
-S'kam nevoje per shkolle mjekesie per sa kohe kam ty qe mund te me mesosh.
-Me beso... Jam nje müt per sa i perket gjinekologjise...
-Une nuk mendoj keshtu...-peshperiti ai, ngriti paksa çarçafin dhe i perkedheli te pasmet.
-Epo... Mendon gabim atehere...
-Une nuk gaboj kurre, chiquita...-dora e tij eksperte udhetoi ne lekuren e bute e te zhveshur te kurrizit te saj. Trupi i saj u harkua nen ndikimin e ledhatimit te tij.
-DONNNN! Ku djallin je?!-nje ze i çjerre femre, nje shperthim dere, nje bum, dhe nje femer e re, e gjate, brune, dukshem spanjolle, u shfaq ne dhomen e Aleksisit.
-Po tani çfare?-u kthye i acaruar ne kulm Diego.
Edhe nje here i nderprene, iu shkaterruan momentin e tyre te vogel, intim e kritik. Ndoshta ishte hera e fundit, ndoshta jo? Kujt i plasi per momentin, nderkohe qe Aleksis donte te dinte se kush dreqin ishte ajo e çmendura me floke te zinj, trup te gjate e te formuar prej atleteje qe sapo i kishte hyre ne dhome!
YOU ARE READING
Pasion i fshehte [SHQIP]
RomanceA mafia story, not advised for audiences under 18. Kjo ishte... Po ndodhte... Njerezit brohorisnin dhe numeronin: 10... Nje shikim... 9... Nje shtrengim duarsh... 8... Nje buzeqeshje e embel... 7... Nje frymemarrje e shpeshtuar... 6... Nje perqafim...