27.Dark deal

3K 179 236
                                    


-Chiquita,-i peshperiti ai pasi i la nje puthje te lehte ne balle.

-Mmm?-mermeriti ajo e pergjumur ende e shtrenguar fort ne krahet e tij.

-Zgjohu mi amor...-ai i preku buzet si per ta zgjuar paksa.

-Çfare ke qe me prish gjumin tim te bukurise?

-Kam nevoje per ty,-ia nisi Diego.

-Oh, mos! Akoma nuk u ngope? Sa eshte ora, 4 apo 5? S'kam as nje ore te plote qe fle!-u ankua Aleksis duke ferkuar syte ende e pergjumur.

-Qepe moj maniake seksi. Kam nevoje qe te me besh nje ndet.

-Çfare te dukem une, prostitute?

-Per ate Zot, vetem atje e ke mendjen ti?

-Duhh!-leshoi ajo ate tingullin qe donte te thoshte: Ta pret mendja!-Per çfare tjeter perveç asaj qe po mendoj une mund te zgjohet njeriu qe ne pese te mengjesit?

-Per te biseduar?-e pyeti Diego dhe ngriti njeren vetulle.

-Ose per te ngrene,-shtoi Aleksis.

-varet çfare do te hash chiquita.-e ngacmoi ai me nje ton lozonjar.

Ajo e goditi ne krahun e zhveshur duke ndjere dykuptimesine e fjaleve te tij.

-Atehere... Siç po thosha... Kam nevoje qe te besh diçka per mua, -fytyra dhe zeri i tij moren ate shprehjen serioze qe perdorte kur bente marreveshje shume te rendesishme.

-E pse duhet te bej une ndonje gje per ty Don Diego?-ajo mbeshteti berrylat ne sediljen e pasme te makines ne te cilen ishin rehatuar se bashku dhe fytyren e vendosi mbi pellembe.

-Sepse po nuk e bere, do te te vras,-ai i kafshoi hunden.

-Auç, me dhembii!

-kjo Eshte dhembja me e vogel qe mund te te bej qe te perjetosh chiquita, dhe ti e di mire kete...-syte e tij qe ne erresire shkelqenin si sy maceje e sfiduan.

-Oh, te lutem. Dil ne teme.

Ishte vertet kureshtare te dinte se çfare po thurte Diego ne mendjen e tij djallezore.

-Dua te vrasesh Adalberton.

Aleksis ia plasi nje te qeshure te forte e te sinqerte. Ideja iu duk mjaft qesharake dhe nuk e permbajti dot veten.

-Mendon se po tallem?-e pyeti ai.

-Jo, por propozimi yt ishte idiot!!-dhe qeshi serish fuqishem.

Nofullat e Diegos u shtrenguan, damaret e qafes iu forcuan. Po nxehej.

-Jnuk eshte propozim, eshte urdher! Dua qe ta joshesh ate qenin qe jargavitet pas femrave, ta besh qe te krijoje idene se do te fleje me ty dhe pastaj...ne momentin kulminant... Fapp... Ta vrasesh!

Diego fliste me nje entuziasem te tille i cili i perngjante entuziasmit qe ndjejne femijet e vegjel kur hane embelsiren e tyre te preferuar.

-Mos bej sikur ti nuk iu vete nga pas si qen prostitutave bythbukura.

-Nuk eshte kjo çeshtja, uh, dhe meqe ra fjala, ti mendon se vajzat e mia kane bythe te bukura?

-Perqendrohu Don Diego,nuk eshte kjo çeshtja!-imitoi ajo fjalet e tij me ironi.

-Pra... Pranon?-e pyeti ai.

-Si dreqi nuk pranoj! Adalbertua mund te jete nje zhigolo i vogel budalla, por eshte njeri mire. S'kam arsye pse ta vras. Me pelqen ai djale,-Aleksis ngriti shpatullat per t'u treguar gjoja vulnerabel.

Pasion i fshehte [SHQIP]Where stories live. Discover now