Her love roared louder than his demons-Vogelushe... Zgjohu...
-Mmm...
-Chiquita...-i puthi ballin.
Ajo qeshi neper gjum. Nuk i hapi syte. Ai i puthi qepallat. Ajo buzeqeshi, me embel, serish nuk i puliti syte. U kthye nga ana tjeter per ta shmangur ate. Ajo mund te ishte kokeforte, por ai ishte kembengules. Dhe supet e saj te zhveshura qe ndriçoheshin nga drita e pakte qe hynte ne dhome po ia ngacmonin shikikin. Ia puthi supet ngadale. Ajo u perpelit duke ciceruar embelsisht. Puthjet zbriten nga supet pergjate gjithe shpines deri tek ajo pika ku perfundonte shtylla kurrizore.
-Ok,ok, u zgjova. Çfare do tani?-ishin syte e saj qe qeshnin. Ishte e tera ajo vete qe rrezatonte nje lumturi te pafund, hyjnore e te ndritshme.
-Do te me pelqente te kaloja nje tjeter dite te nxehte me ty e dashura ime dhe megjithe hormonet e mia qe po revoltohen luftarakisht ne keto momente,duhet te shkojme tek Engjejt e tu te Vdekjes,-i shpjegoi Diego teksa i ledhatonte krahet.
Qendronte ndonjehere pa e prekur ai? Jo! Aq me mire per te!
-Ugh... Nuk dua te merrem me Rikon dhe Nohan tani,-u ankua Aleksis.
-As une, por ja qe duhet ta bejme. Eja tani!-ai e ngriti me kujdes nga shtrati dhe e drejtoi per tek banja e vogel qe ndodhej ne cep te dhomes.
Bene dush se bashku dhe Diego me zor u permbajt qe te mos benin edhe diçka tjeter se bashku ne dush. Megjithate nuk i largoi duart per asnje sekonde prej saj. I shkumoi floket disa here, ia shpelau me kujdes, i ferkoi çdo pjese te trupit, la ujin te rridhte neper trupin e saj dhe me pas te njejtetn gje e beri edhe ajo per te.
Para se te visheshin, kur ajo la peshqirin menjane, ai ia mori nga duart rrobat dhe i tha:
-E di qe te pelqen me shume te te zhvesh se sa te te vesh, por dua ta bej edhe kete.
Ajo e veshtroi e çuditur, qeshi me gjithe shpirt, e goditi ne krah dhe i tha:
-Ne rregull maniak, ose me mire, sherbyes,-dhe mori nje ton urdherues dhe nje pamje prej udheheqeseje,-vishe Madherine e Saj.
-Ndoshta duhet te me punesosh si sherbetorin tend personal, qe te te vesh e te te zhvesh sa here te dua, -u kollit per te korrigjuar veten,-sa here te doni Ju, Madheria Juaj.
Ajo e puthi ne buze.
-Ne qofte se nuk ndonje sherbetor mes Engjejve, -shtoi Diego pas pak dhe u zymtua ne çast.
Aleksis ia rrethoi qafen me krahet e saj.
-Sigurisht qe nuk kam. Si mund te mendoja per ndonje tjeter kur ti kishe...-shkundi kryet dhe nuk e vazhdoi fjaline.
-Epo shume mire atehere. Me kurseve kohe dhe mund, sepse edhe po te kishe, dije se do ta kisha vrare,-Diego e puthi ne koke teksa ajo qeshte dhe i thoshte:
-Ketu po qe me pelqeve, meksikani im seksist dhe posesiv.
Dhe me pas ai e veshi si te qe nje femije. Dhe ajo u ndje e tille, vogelushja e tij qe kerkonte veç kujdes, perkedhelje, vemendje dhe dashuri. Dhe ne veshje e siper, ai i puthte trupin dhe shenjat qe i kishte lene mbreme dhe qeshte me vete teksa kujtonte tere çmendurite qe benin kur binin ne krahet e njeri-tjetrit.
-Eja tani!-Diego rrotulloi çelesin ne brave dhe i kapi asaj doren gati per te dale nga dhoma.
Gjerat ndodhen aq shpejt sa truri i Aleksisit nuk arriti t'iu pergjigjej ngacmimeve te jashtme ashtu siç duhej.
Nje vogelush me floke te verdhe te erret e sy te gjelber, qe s'duhej te ishte me i madh se 2 ose 3 vjeç, hyri duke vrapuar ne dhome, iu hodh ne qafe Diegos duke britur:
YOU ARE READING
Pasion i fshehte [SHQIP]
RomanceA mafia story, not advised for audiences under 18. Kjo ishte... Po ndodhte... Njerezit brohorisnin dhe numeronin: 10... Nje shikim... 9... Nje shtrengim duarsh... 8... Nje buzeqeshje e embel... 7... Nje frymemarrje e shpeshtuar... 6... Nje perqafim...