Dziękuję _Hzttao_ za nominację do 50 faktów o mnie 😘💕
1. Mam na imię Maja (Nie lubię tego imienia.)
2. Teraz idę do 1 klasy liceum (profil humanistyczny z edukacją europejską)
3. Piszę od jakiś 2 lat, ale nikomu nie pokazywałam tych prac i dopiero jak wpadłam na pomysł EXO messenger to od razu dałam na wattpada.
4. Kocham czekoladę.
5. Uwielbiam grać w simsy.
6. Zaczęłam słuchać k-popu jakoś w styczniu 2015 jak zaczęłam grać w imvu i tam poznałam osoby, które si3 tym interesowały i tak się wkręciłam.
7. Uwielbiam afromental, 5SOS i BaM.
8. Często zmieniam biasa.
9. Jestem z Oleśnicy (okolice Wrocławia).
10. Urodziny obchodzę 5 lipca.
11. Słucham każdego rodzaju muzyki po trochę, ale najbardziej lubię rock, r&b, trap no i kpop.
12. Jestem tolerancyjna pod każdym względem.
13. Chciałabym, żeby mój zawód w przyszłości był związany z podróżami.
14. Nie jestem dobra w nauce, idzie mi raczej średnio.
15. Moim ulubionym przedmiotem jest biologia.
16. To zabrzmi tandetnie, ale chciałabym być kimś sławnym.
17. Uważam, że jestem dziecinna.
18. Lubię tańczyć, choć wiem, że mi to nie wychodzi, ale robię to dla własnej przyjemności.
19. Nie umiem długo spać.
20. Panicznie boję się pająków.
21. Uwielbiam futbol amerykański i podczas sezonu chodzimy z rodzicami na mecze (mój brat gra w drużynie).
22. Ludzie nie darzą mnie zbyt dużą sympatią głównie dlatego, że w większym towarzystwie jestem spokojna i małomówna, ale pracuję nad tym.
23. Nie chcę nowych przyjaciół. Za bardzo się nacierpiałam.
24. Kocham zwierzęta i zawsze jak słyszę o znęcaniu się nad nimi to płaczę.
25. Mam baardzo długie (około 80cm) włosy i każdy mi ich zazdrości ;-;26. Mam 162cm wzrostu.
27. Chciałabym urosnąć z 10cm.
28. Mam dużo kompleksów.
29. Nie lubię mieć dużo tapety na twarzy.
30. Zawsze, gdy komuś się przyznaję do tego, że bywam fałszywa, to mi nie wierzy.
31. Często gdy zaczynam ponownie ćwiczyć, to po jakiś 3 tygodniach mi się odechciewa.
32. Jestem strasznie wrażliwa.
33. Często płaczę.
34. Łatwo mnie zdenerwować.
35. Gdy ktoś powie mi coś niemiłego, albo mnie wkurzy, to nigdy mu nic nie odpowiadam, po prostu wyładowuję swoją złość poprzez łzy jak już jestem sama.
36. Powoli zaczynam rozumieć, że nieważne ile dobrego zrobię, to ludzie i tak tego nie doceniają.
37. Zazwyczaj jestem rozmowna tylko przy ludziach, których dobrze znam.
38. Chciałabym znowu zrobić sobie grzywkę na prosto, ale każdy mi wybija ten pomysł z głowy.
39. Mam dużą wadę prawego oka.
40. Nie potrafię uczyć się na własnych błędach.
41. Pamiętam jaka byłam dumna, gdy pani z biologii mnie zapytała a ja się nic nie uczyłam, a i tak dostałam 5. xD
42. Na początku jak zaczęłam słuchać exo to myliłam Baekhyuna i Sehuna XD
43. Nie lubię swojego charakteru, ale nie potrafię się zmienić.
44. Zawsze sobie wmawiam, że jak coś robię- to dla siebie, ale sama wiem, że to kłamstwo.
45. Nie lubię, gdy ktoś robi coś tylko dla szpanu, albo żeby się popisać.
46. Uwielbiam czas Bożego Narodzenia i tą atmosferę.
47. Uwielbiam gotować, czy piec, ale raczej kiepska ze mnie kucharka.
48. Podsumowując- jestem beztalenciem.
49. Chciałabym się nauczyć japońskiego.
50. Boję się, że ludzie w liceum mnie nie zaakceptują.
No to koniec.
Ja nominuję
Rozdział pojawi się prawdopodobnie jutro
Pozdrawiam, dobranoc xx
CZYTASZ
↠I want you Luisthesexydeer↞
Fanfiction↠Główny paring: Hunhan↞ ↠Paringi poboczne: Chanbaek, Kaisoo, Xiuchen↞ ↠Raczek, czytasz na własną odpowiedzialność.↞ ↠Często zmieniam okładki↞