Cmultimedya: Öykü :)
***
"tamam anne..."dedim sıkılmış bir şekilde.
"Bak oralarda gece gece çıkmayın dışarı-"diyordu ki ben sözünü kestim. "Anne bunları 26382716394 kere söyledin. Artık ezberledim yani."dedim bende. O sayıyı Nasıl söyledim bende bilmiyorum. Annem bana "ben bunu mu doğurmuşum?" Gibi bakınca fırsattan yararlanıp kaçtım. (Piç smile)***
"Kızım senin yüzünden uçağı kaçırıcaz hadi..."dedim. Evet kimi bekliyorum tabii ki Deniz'i. "Kızım bir makyaj yaptırmadın!"Dedi çıkışarak. "Ben gidiyorum." Dedim ve olduğum yerde yürüyormuş gibi yaptım. Ayak seslerini duyar duymaz çıktı tuvaletten. "Ya. Kızım sen Bebek mi kandırıyorsun!"Dedi Kumsalın Deniz'i hani şey ya hani... Kumsal var Deniz var. Hahahahaaahahh bence komik. Neyse siz okumamış gibi yapın.
Havalimanına girdiğimizde hemen biletleri verip koşturduk. Hayret bomboştu! Biletleri gösterdiğimiz de uçağın kalkmak üzere olduğunu duyar duymaz uçak alanına koşturduk. Biz tam gidecektik ki uçak birden gitmeye başladı... "Laannn! Bekle..! Ben bu biletlere kaç para verdim biliyon mu sen!"diye sövüyordu Deniz tabii sövmeye çalışıyordu desek daha doğru olur... Artık nefes nefese kalmıştık. İkimizde ellerimizi dizlerimizi koyup soluklandık. "Kaçırdık!"Dedi Deniz ellerini saçlarından geçirirken. Birinizde saça Nasıl el geçiriyor? Diye sormuyor.
Deniz'e geçmiştik çünkü annem bizi uçakta Antalya'ya gittiğimizi zannediyordu. Dediğim gibi babam annemden ayrılırken velayetimizi almak istememişti. Ama ben babama genede hak veriyordum. Ablam Ceren ise... Babamın onu sevmediğini düşündüğü için onunla görüşmüyordu ama babam hepimizi seviyordu ve bana o Zaman'lar durumu olmadığını ve şimdi de annemin velayeti vermediğini söylüyordu. Ona inanıyordum.
"Off ne Zaman uyuyacaksın acaba..."dedim gözlerim kapalı bir şekilde. "Kızım! Bunu görmen lazım!"diye cırladı Deniz. "Kızım sen iyi misin? Ne var hadi gösterde uyuyalım artık ne dersin denizcim!"dedim dişlerimin arasından. "Kızım bizim Batu sevgili yapmış. O Tuğçe salağına da iyi oldu. Hani bizim o-"diyordu ki Deniz'in telefonu çalmaya başladı. "Kim?"diye sorduğumda şaşkın ve endişeli gözlerini bana çevirdi. "Kızım ne olduğunu söyleyecek misin?" Dedim meraklı bakışlarımla. Hayır tabii ki de gözlerimin gözleri heyecanlı değiller. Tamam sustum.
"O arıyor."Dedi. "Kim?"dedim sakince. "O işte."Dedi. "İsmi mi o?"dedim tek Kaşımı kaldırarak. "Hee o arıyor. Allah'ım yaa..."Dedi ve gözlerini devirerek telefonu açtı. Kafam karışmıştı. Gerçekten ismi o muydu? *Öykü kızım seni annen mi yoksa baban mı doğurdu? Bu Nasıl bir soru. Tabii ki de ismi o ydu.* Dedi bilmiş iç ses. Biliyordum isminin o olduğunu...
"Alo?"Dedi Deniz. "Nasıl yani!" Dedi neşeyle bağırırken. "O ne diyor."dedim kaşlarımı çatarak. Ne kadar da tuhaf bir isim. "Tamam. O zaman orda görüşürüz. Bora..."Dedi ve telefonu kapattı. Sonra telefonun ekranına baktı ağzı kulaklarına varana dek. Sonra bana dönüp birden çığlık atınca yerimden sıçradım. "Kızım bak senin o ses tellerini yerinden koparıp başka yerlerine monte ederim sonra her osurduğunda yerleri sallarsın! Ne olduğu söyleyecek misin artık?!"dedim İlk bana "cidden mi?" Bakışları attı. "Hayır ciddi değil öyküyüm" diyesim vardı ama diyemedim. Canımı seviyorum tamam mı?
"Kızım beni takip etmiş Londra'ya gideceğimi de biliyormuş! Uçağın kaçtığınıda! Ve şimdi de bana diyor ki yarın ki biletin en erken saatini al ben de o uçakta olacağım diyor! Aaa! Çıldırıcammm!!"diye bağırdı başımın belası. Bizim şu gizli hayrandan bahsediyordu..."hemde ismi Bora. Duydun mu?!" Ayyy ne kadar da romantik. "Bak görürsün bir aydır konuştuğun çocuk bizim okulda ki sümüklü Bora çıkacak." Dedim. O da gözlerini devirerek "sen ne biliyorsun ki hıh!"Dedi ve poposunu devirip arkasını döndü. Ben mi hıh- ay pardon içimden konuşuyormuşum...
"Asıl ben bilirim kızım. Benim sevgilim vardı taam mı?! Adam ol! Duydun mu beni!"dedim çıkışarak. Hiç bir tepki vermediğinde ise kafamın altında ki yastığı ona fırlattım. Gene tepki vermemişti. Harika! Şimdi de yastıksız kalmıştım! Şimdi diyeceksiniz ki neden gidip almıyorsun. İşte tam bu noktaya ÜŞENGEÇLİK deniyor. O yüzden yastığım varmış gibi bende popomu dönüp yattım. Yarını dört gözle bekliyordum. Tabii ki de dört gözüm yoktu saçmalamayın! Ben bir insanım hatırlatırım. *emin misin?* Dedi bilmiş iç ses. Ya. Sen asıl insan değilsi-Tamam sustum...
***
"Kızım kalksana."Dedi Deniz. Zaten uyuyamamıştım ki... "Ne varrr..."dedim denize bakarak. "Kalsan-" derken çığlığı bastım. Hemen Deniz'in üstüne atladım ve omuzlarından sarsmaya başladım "sen kimsin ve kumsalımın Deniz'ine ne yaptın. Söyle! Hemen!" Dedim. "Kızım kalsana üstümden benim!"Dedi Deniz kılıklı moruk canavar! "Nerden bilic-" derken cırladı. Tamam tamam bu cırlama sadece denize aittir ve bu kırmızı gözlü ve mor göz altlı bizim Deniz. " kızım bu tip neyin nesi..."dedim yüzünü incelerken. "Ne varmış yüzümde!"Dedi beni üstünden atarak aynanın karşısına geçti. "Aaa!"çığlı basınca bende çığlı bastım. İkimizde aynı anda birbirimize baktık ve aynı anda çığlık atmaya devam ettik. O benim yüzümden ben de onun yüzünden korkuyordum. Deniz birden ciddileşip sustu. "Hadi giyin ve aşağıya gel..."Dedi o ciddi mi ciddi olan sesi ile. Ben hala çığlık atıyordum. Neden attığımı bende bilmiyordum. *çünküüüü malsın. Hepsi bu kadarrr* Dedi bilmiş mi bilmiş olan iç sesim. Gözlerimi devirdim ve Deniz'in tuvaletine girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra rütin işlerimi de hallettim. *çok merak ettim şu rütin işi ne acaba* Dedi düşünceli ve bilmiş iç ses. Ne diyim sıçıyom mu diyim. Allahım ya...
Aşağıya indiğimde Deniz kahvaltısını bitirmiş telefonu ile oynuyordu. Ailesinden ayrı eve çıkmıştı. Bende iki ay sonra bu eve geçicektim ve ikimiz yaşayacaktık.
Havalimanına vardığımızda hiç acele etmedik. Neden? Çünküsü Canım bir saat erken gelmiştik. "Off acaba şu mu?"Dedi Deniz sıkılmış bir vaziyette. "Hee zaten en yakışıklısı senin şu hayranın..."dedim kollarımı birbirine dolarken. "Tabii kızım ne sandın."Dedi Deniz saçlarını savurarak. "Görürsün bak bizim sümüklü Bora çıkacak senin ki."dedim bende saçlarımı savurarak.
☯☯☯
Bölüm birazcık kısa oldu ama bence gizel oldu.
Öptüm muc... Muc... Muc...😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici Kız
Teen FictionÖykü babasının yanına Londra'ya gider. Uçakta yanına oturan biri gıcık, yakışıklı, gıcık, yakışıklı... Derslerle kafayı yiyiyen aynı zamanda okulun popüleri olan Öykü, eğlenceli öykü, psikopat Öykü, Sevgiden, sevilmekten uzak duran öykü... ...