"YOLCULUK"Bölüm-4

77 20 2
                                    


   Multimedya: BURAK 😍

"Tamam baba seviyorum seni."dedim ve boranın arabasına doğru ilerledik. "Eee ablan kaçta geçiyordu Antalya'ya?"diye sordu Deniz. 37462839193 defa. "Kızım kaç kere dicem sabah onda diye!"dedim ve arka koltuğa oturdum. Şimdi ise havalimanına gidiyorduk. Ablamdan önce Antalya'da olmamamız gerekiyordu. "Naberler?"Dedi Bora. Arabayı çalıştırırken. "İyi senden nbr"dedim bende. "Vaay bana pas verme sen..."Dedi. Kim sizce sizce! Burak! Kim olacak ki başka değil mi?! "Ay oyuncumu yum da pas vericem ben sana?!"dedim. Bana 'tam mal' bakışı attı. "Dönsene sen önüne?!"dedim ve camdan dışarıyı izlemeye başladım.

"Görüşürüz aşkım..."Dedi ve kapıyı kapattı Deniz. Bir dakika. AŞKIM Heh AŞKIM. "Aşkım ne lan!!"dedim. uçak biletlerini vermeye gidiyorduk. "E. Sevgilim ya hani... Ondan şey ettiydim ben."Dedi ve bana kedi bakışları yolladı. "Yalnız sen hala anlatmadın bana neler oldu neler bitti!.."diye çıkıştım. O da süt dökmüş kediye döndü.

        Uçağa bindiğimizde denize baktım. Bizim Deniz kız yüzülen değil. "Anlat dinliyorum. "Dedim ve gözlerimi kapatıp kafamı geri attım. "Tamam. Biz şimdi bindik ya hani uçağa. İşte ben yerime oturdum. Sonra yanıma baktım biri. Sonra bana baktı. Gözlerime baktı "benim."Dedi bende onun boynuna atladım. İşte sonra ben buna babamı falan falan anlattım. Biraz ağladım. Sonra işte biraz ben onun eliyle oynadım. Sonra siz geldiniz falan. Bu arada ne iş?"Dedi ve göz kırptı. Gözlerimi devirdim ve. "Ya kızım sana bir şey sorucam."dedim. "Sor... Bakalım."Dedi imalı bir şekilde. "O benim ismimi nereden biliyordu."dedim bu sefer ben imalı imalı bakarken. "Şey ya. İşte şey yani. Ben işte bizim şeye. Boraya seni şey ediyordum işte. İşte o da Burak'tan şey etti. İşte sonra siz tesadüfen şey ettiniz. Bora bana Dedi şey Dedi. burakada anlattım Dedi. Kardeşim birine anlatmaz. Diye şey etti. Falan filan yani.."Dedi ve sustu biz böyleydik anlatamadığım şeyleri 'şey' diye anlatırdık ve birbirimize her şeyimizi anlatırdık. "Hee. Öyle olsun bakalım."dedim ve önüme baktım.

   2 saat sonra...

"Bişey sorcam. Ama şey etme. Yanlış anlama..." Dedim ve denize döndüm. Tamam. O espiriyi yazmicam. Ama genede haberiniz olsun bizim Deniz yani...

    "Sor bakalım."Dedi. "Şey ya..."
"Ney şey?"Dedi ve bana baktı. "Boralar ne Zaman gelecekler. Şeye yani İstanbul a şeye yani. İşte. "Dedim. Ne? sadece meraktan. "Neden ki. Özle-"karnına dirsek geçirdim susmak zorunda kaldı. "Tamam. Kızım. Ne vuruyon. Bebeğim olsa ölürdü be!"Dedi. Ne hamile mi?!!   "Sen hamilemisin?!!!"diye bi bağırmışım... Herkez bize döndü. Rezil olduk lan. Aman Banane teyze oluyomm!!"ne bebeği salak mısın? Rezil ettin bizi."Dedi ve kokumu çimdikledi. "Aaa!"dakka bir gol bir anasını satim. "Kızım sen rezillik cephesi misin?"Dedi ve beni tanımıyormuş gibi yaptı. Yan tarafa baktığımda. Bir çocuk ile göz göze geldim. En az 7 yaşındaydı. Dil çıkarınca bende dil çıkarttım. "Anne bu kız bana dil çıkarttı."Dedi yanındaki annesine. "Kim?" Dedi ve kaşlarını çatarak bana baktı. Ben hemen saçımla yüzümü örttüm. Saçlarımın arasından kadına baktığımda çocuğu ile bir şeyler konuşuyordu. Bende aldırmadım ve kafamı geriye atıp uyumaya çalıştım.

    "Kanka kalk..."Dedi Deniz. "Hıh"dedim uykulu sesimle. "Kızım.     kalksana!"ağlamaklıydı bu sefer sesi. Hemen gözlerimi açtım. Bir evdeydik. "Kızım kalk..."burnunu çekti ve devam etti. "Boralar kaza yapmış..."Dedi. Ben bir duraksadım. "N-Nasıl boralar."dedim. "İşte kızım. Burak ile Bora."Dedi ve ağlamayı kesip evden çıktı. Bende Şoku biraz olsun atlattım ve denizi takip edip evin dışına çıktım. Deniz'i görememiştim. Her yer ormanlıktı. Sadece tam önümden bir yol geçiyordu. "Deniz!!"diye bağırdım. Ses sadece yankılandı. "Senin yüzünden..."diye bir fısıltı duydum. Tam karşımda ki yolda Deniz belirdi. "Deniz..."dedim. Elimi uzattım ama tutmadı ve sadece bana baktı. Çok boş bakıyordu...
Araba farlarının geldiği yere baktım. Araba korna çalıyordu ama Deniz hala bana boş gözlerle bakıyordu. "Denizzz!!!"diye avazım çıktığı kadar bağırıyordum fakat sesim çıkmıyordu. Boğaz'ımı yırtılarak bağırıyordum ama ses çıkmıyordu. Onun yanına yürümeye çalışıyordum ama yollar bitmek bilmiyordu...

Cici KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin