"GAMZE!" Bölüm-20

23 10 1
                                    



Multimedya: Gamze Güven 😒😑

Mert'den...
Şu anda resman bizim Gamze'yi benim arabamla birlikte Burak'ın evine götürüyordum... Muhtemelen Burak sıçacakdı ağızıma, neyse... Havaalanından almıştım ve hiç konuşmamıştık...
Arada sırada ağlıyordu ve burnunu çekiyordu... Onun dışında hiç bir konuşma duyulmadı... Evet ben kulağımdan konuşurum... teşekkür teşekkür...
Burak'ın evinin önüne geldiğimizde, inmekte kararsız gibiydi... Ama daha sonra inmişdi Gamze. Yavaş yavaş yürümeye başladık ve Kapının önüne geldiğimizde durduk. Ben zile basarken dikkatlice elimi izliyordu. 'öp beni' diyecek diye korkmuyor değildim...
"emin misin?" diye sordum...
"evet..." dedi ve gözünden düşen bir damla yaşı sildi. Hey(!) 'hayır Gamzeyim.' demesi gerekiyordu. Zile bastığımda bir süre sonra açıldı ve Burak çıktı karşımıza...

Burak'tan...
Evde hiç bir bok yapamadan oturuyordum... Mert piçi de açmadı telefonunu. Zaten Bora malıylada biraz aramız açıktı... Zaten şu Ahmet gerzeğinede gıcığım... Bir de Öykü...
"NİYE YAŞIYORUM LAN BEN!!" Diyerek elimde ki viski şişesini duvara fırlattım ve tuzla buz oldu...
Bir süre daha oturdukdan sonra zil çaldı ve yavaş adımlarla kapıya gittim. Biraz da olsa sinirim geçmişti... Kapıyı açmamla karşımda... GAMZE iLE KARŞILAŞMAM BİR OLDU... ve bana sarıldığında ise... Tüm kanım çekildi... Bunca sene sonra aynı hissi hissedemiyordum bu daha çok nefret gibi bir histi...

Öykü'den...
Evet... mal Öykü'nün mal fikirleri. Şu andan itibaren her zaman ki gibi ismim MAL ÖYKÜ dür. Burak'ın evinin önüne yaklaşan arabayı gördüğümde yandaki devasa büyüklükteki evin çitlerin arasına geçtim. Arabadan inenler ise bir kız ve Mert'ti. Mert tamam da kız.. valla yeni çıktım kavgadan almiyim ayağımın altına(!)
Mertler eve girince bende yavaş ve daha yavaş olan adımlarım ile birlikte Mertler'in arkasından yürümeye devam ettim... Onların göremeyeceği bir yere saklandıktan sonra baktım ki kız resmen 'kaşar' yalnız, gerçekten... bembeyaz lan! Bu nedir ya... Allah seni alsın...
Mert zile bastığında onun da yüzü bembeyazdı. N'oluyor lan(!) herhalde benim gözler gitti bitti. Her şeyi beyaz görüyom... Kapı açıldığında Burak ilk önce Mert'e sinirli sinirli baksada sonradan yanında ki kıza bakınca... İlk önce gözleri açıldı ve daha sonra donup kaldı... Şu an kızın yüzünü göremesem de Burak'a sarıldığını görebiliyordum... Burak ise hiç bir harekette bulunmadan sadece şaşkın ve kızarık gözlerle boş boş bakıyordu...

Eren'den...
"Evet, evet o şirket... adamın fotoğrafı zaten sende. Sen onu takip et ben seni aradğımda ise kafasına nişan al..." dedm ve telefonu kapattım. Cerenle ayrılmıştım ve bu benim için hiç bir şey ifade etmiyordu... Benim işim Burak ile idi. O benim elimden Gamze'yi Gamzemi almıştı ve bende onun elinden Öykü'yü Öyküsünü alıcam!!

**************** 💩💩💩****************

Evet arkadaşlar... Sözümü tutarak 15 tatilde 3 bölüm yayınlayacağım... Belki daha fazla. Evet bu biraz kısa oldu. Diğer bölümde ise Burak ile Gamze'nin olayını çözücem... Daha sonra ise Öykü...

LÜTFEN TAKİPTE KALIN!!!
😘😘😘

Cici KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin