Multimedya:Mert 😍😄"Neden?"dedim Deniz'e. "Ne bileyim ben!"Dedi sinirli bir şekilde. "Babam göndermiş!" diye bağırdı. Deniz'in evine haciz gelmişti. Hem de kirayı düzgün ödediği halde. Deniz babasının evinde yaşamak istemiyordu. Babasının başka bir kadınla evlendiğini kaldıramıyordu. Üvey annesi onu hep ezmişti. Deniz babasına 'bu kadından boşanmazsan. Kızın olduğunu unut!' Demişti. Babası da tartışmanın verdiği sinirle Deniz'e tokat atmıştı. Deniz'de hiç bir şey demeden çıkıp gitmişti ve babasından habersiz. Garsonluğa başladı ve bir ay boyunca para biriktirdi ve bir ev kiraladı. Bende yardım etmiştim tabii. Annem de Deniz'in durumunu bildiği için benim ayrı eve geçmeme izin vermişti... "Tamam. Sakin ol."dedim Deniz'e. Yeniden sinir kırızi geçirmesini istemiyordum.
****
Masada bir gerginlik vardı. Yani bir tatil yapalım dedik yok. "Aaa. Yeter be! Biraz konuşun neşelenin!"Dedim çıkışarak. "Neyse size iyi eğlenceler biz çıkıyoruz. Belki gelmeyiz. Zaten yarın dönüyoruz biz. Haberiniz olsun."Dedi ablam. "Siz ne Zaman dönüyorsunuz?"diye sordu Eren pi-*lütfen öykücüm küfüre no!* he he bende anan. "Biz mi? Yarın değil sonraki ki günün sabahı."dedim ona bakmadan. Burak'a baktığımda yumruğunu sıkıyordu.Herkes yemeğini yedikten sonra salona geçtik. "Neyse biz yatalım artık."Dedi Deniz. "Beraber?"dedim şaşkınca. "Yok Canım sadece... Ay sanane. "Dedi ve gittiler. Bende arkasından şaşkınca bakakaldım. "Zaten Banane. Ben kimim öykü. Öykü kim? İnsan. İnsan kim? Kul. Kul-". "Artık susar mısın?"Dedi bıkmış sesi ile Burak hanım. *çarpılcan. Benden söylemesi.* aynen Allah var. "ay tamam. Zaten öykü kim ki. Susacak. Susmasa da susacak o ağız kapanacak-". "Cidden koca karı gibisin."Dedi ve göz devirdi. "Sen. Sen bana ne dedin?!"dedim ve üstüne üstüne yürümeye başladım. O ise hiç bir şey yokmuş gibi bana bakıyordu. Ben anlamadığım bir şekilde beni birden kucağına aldı ve merdivenlere yöneldi. "Bırak lan beni!"diye yumruk geçirdim omzuna. Hiç bir tepki vermedi. Bu kadar da güçsüz olamam değil mi? Beni yatağa bıraktığında uykumun geldiğini anlamıştım. O da yanıma yatınca omuz silktim ve arkamı dönüp yattım.
"Teşekkür ederim."dedim arkam dönük bir şekilde. "Neden?"diye sordu. "Ablama söylemediğin için..."dedim. Artık gözlerim kapanıyordu. "Ne Zaman söyleyeceksin?"Dedi düz bir şekilde. "Bilmiyorum Burak. Bilmiyorum..." Dedim ve uykuya daldım.Sabah yattığım yerden rahatsız olmuş gibiydim. Gözlerimi araladığımda... Yerde olduğumu fark ettim. Doğruldum ve kafamı kaşıdım. Yatağa baktığımda Burak yayılmış yatmış yatakta. Oh mis. Bende intikam için bir kaç adım geri attım ve üçten geriye doğru saymaya başladım. "Üç... İki... Bir... Sıfır!" diye bağırdım ve üstüne doğru kaşmaya başladım. Başladım da başlamasına. Ayağım takıldı ve yere yapıştım. Bir kaç dakika yerde oturdum daha sonra ise kalktım ve omuz silkip üstüne doğru atladım. Ağızından bir küfür mırıldandı ve beni kolları arasına alıp sardı. Sardın tamam da ne diye içine içine çekiyon. Bu da can. "İyi misin?"diye sordum. "İyi değilim Gamze."Dedi ve beni daha da sardı. "Ananın göz bebekçiiii. Ne diyon lan ne Gamze'si."dedim. Ona baktığımda uyuyor olduğunu fark ettim. Demek ki uyurken sorulara cevap Veren bir Burakcık. Gamze kim di peki? Aman. Taş gibi çocuk. Niye olmasın değil mi? "Gamze'yi seviyor musun?"dedim ürkekçe. "Sevmiyorum. Seni sevmiyorum. Seni de sevmiyorum."Dedi. 'Seni de' derken. Kimden bahsediyordu. *kimden acabaaa.(göz deviren emoji şeysinden.)* yok Canım. Benden bahsetmiyordur. Saçmalama. Hem beni kim sever ki...
****
"Eee. Bu gün ne yapıyoruz?"Dedi ve el çırptı ablam. Yaz değil ki Deniz'e gidelim. "Deniz'e gidelim mi?"dedi Deniz. "Kızım sana gerek yok ki. Sen zaten Denizsin."Dedi Mert. Bora ve Burak aynı anda vurmuştu kafasına. "Ne! Komikti!"Dedi ve kaşlarını çatıp dudaklarını büzdü. "Bu soğukta mı?"diye sordu Eren. "Asıl bu saatte mi?"diye sordum bende. Sabahın körüydü ablamlar öğlen gideceklerdi. "E. Ne olacak gidelim işte."Dedi Deniz. "Ay hadi kıçımızı donduralım. Sonra kıçımızı aleve-"
"Mert!"diye bağırdı Bora ve Burak. "Ay. Ne bağırıyonuz benim kedime."dedim ve Mert'in yanına geçtim. "Ay ruh ikizimi buldum!"Dedi ve el çırptı Mert. Bende güldüm ve elini açıp çak dediğinde bende gülüp çaktım.Evet. Denize gelmiştik ve götüm donuyordu. Aslında şu götümüze alev tutmak çokta kötü bir fikir değil... *evet evet iyi fikir. Sonra her şıçtığında götün yansın!* mantıklı... Değil. "Ben çıkıcam!"diye bağırdım açılmış olan boralara. Onlarda tamam dediler. Bende çıktım ve hemen kurulandıkdan sonra üstüme bir hırka aldım. Eren de çıkınca hemen altıma kaprimi de geçirdim. "Neden çıktın?"dedim ımursamazca. "Senin yanında durabileyim diye."Dedi ve göz kırptı. Bende gözlerimi devirip bizimkilere baktım. Burak bizim olduğumuz tarafa bakıyordu. Sanırım birazdan patlayacaktı. "Git başımdan!"dedim yanıma oturan Eren'e. Burak'a baktığımda bu tarafa doğru yüzdüğünü gördüm. Sanırım deniz den çıkacaktı. "Bak. Ablamdan ayrıl."dedim. Eğer ablamdan ayrılırsa. Ablam en azından onun pislik olduğunu bilmezdi değil mi? "Nedenmiş?"Dedi. "Kıskandın mı?"Dedi. Pislik herif. "Ablamdan ayrıl ve beni de rahat bırak."dedim ona dönerek. "Ooo. Emirlerde verirmiş hanımcım."Dedi. "Bir şartla."Dedi birden ciddileşip. "N-neymiş o?"dedim. Korkuyordum. "Benim olacaksın. Bir geceliğine."Dedi ciddi bir sesle. Bunu demesiyle dolmuş olan gözümden bir damla düştü. "Biz İstanbul'a dönene kadar vaktin var. Ya evet. Ya da hayır."Dedi piç kurusu ve Denize atladı. *oha lan bu piç de herkese atlıyor. Bir ablana bir sana. Şimdi de Deniz'e. Vay anasını...* ne kadar da geri zekalı görüyorsunuz değil mi? Tamam da ben daha önce böyle bir şey yapmamıştım... Peki yapacak mıydım? Hayır asla. *ama ablan?*
"Of! Bilmiyorum!"diye bağırdım. Yanıma gelmek üzere olan Burak'ı sonradan fark etmiştim. "Ne Dedi o piç. Dokundu mu sana?!"diye gürledi ve gözleri Eren'i aradı. "Burak. Kimseye anlatamam. Ama sana da anlatamam. Anlatabilir miyim..? Bilmiyorum. Ama bir sakin ol. Lütfen."dedim. Sanırım merak etmiş olacak ki yanıma oturdu ve havlu ile kascıklarını sildi. Hayır saçmalama! Sizi fesat timelar siziii..."Ne Dedi?"diye sordu bana meraklı gözlerle bakarken. "Eğer. Ablandan ayrılmamı istiyorsan. Bir geceliğine benim olacaksın.dedi..."başımı aşağı eğdim. "Seni piç kurusu."Dedi ve ayaklandı. "Burak. Lütfen."dedim ve kolundan tuttum. Şezlonga oturdu ve masaya tekme geçirdi. "Boş ver. Hem sen neden önemsiyorsun ki?"dedim. Cidden neden önemsiyor. Benim sorunum. Birden bu soru karşısında dondu kaldı. Daha sonra kendine gelmiş olacak ki konuştu. "Senin için değil. Kim olsa yapardım."Dedi ve kalkıp evin yolunu tuttu. Gene yapmıştı işte. Gene kırmıştı. Üçüncü defa aynı his. Gene söylemişti bana değer vermediğini. Gene kırmıştı. Deniz'lerde denizden çıkınca evin yolunu tuttuk. Biliyorum garip ama...
Ben ne yapacaktım...
☮☮☮☮
Sizce öykü teklifi kabul edecek mi?
Bence gizel bir bölüm oldu. Birazçık kısa amma.
Yorum+vote=yb
Öptüm. Muc muc muc..!😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici Kız
Novela JuvenilÖykü babasının yanına Londra'ya gider. Uçakta yanına oturan biri gıcık, yakışıklı, gıcık, yakışıklı... Derslerle kafayı yiyiyen aynı zamanda okulun popüleri olan Öykü, eğlenceli öykü, psikopat Öykü, Sevgiden, sevilmekten uzak duran öykü... ...