hoofdstuk 10

506 18 4
                                    

op school wordt sinds kort veel reclame gemaakt over een nieuwe musical: a modern cinderella story. flyers overal, reclame spotjes op tv en op de radio... allemaal vertellen ze hetzelfde.

ella's leven verandert wanneer haar vader sterft en ze achterblijft bij haar stiefmoeder en zussen. ze wordt de dienstmeid en wordt al snel cinderella genoemd. het enige waar ella nog voor leeft is dansen. er is geen stijl die zij niet aankan. wanneer een wedstrijd plaatsvind voor een rol in een dansfilm, wil ella er heen, maar haar stiefmoeder heeft andere plannen met haar. zij wil dat één van haar dochters wint. ella doet toch auditie, maar gemaskerd. al snel is haar prins opzoek naar haar, maar wat als hij erachter komt dat ze een dienstmeid is? volg het pakkende avontuur van een moderne cinderella. de musical speelt vanaf 12 december in beacon hills.

Isabella wordt helemaal gek van die musical. cinderella was altijd al haar favoriete sprookje en ze moest en zou ook deze versie gaan bekijken. helaas was alles al uitverkocht tegen de tijd dat ze er lucht van kreeg.

Isabella komt glunderend naar me toe gelopen, zwaaiend met een envelop. 'raad eens...' lacht ze. ik haal mijn schouders op. 'brandon's zus doet mee aan cinderella en heeft VIP tickets geregeld voor ons allemaal!! jij, pap, scott, melissa, lydia, mevr martin, liam, hayden, mason en malia!!!' voor ik kan reageren huppelt ze al weer vrolijk weg.

's middags is Lydia nergens te vinden dus gingen we haar zoeken, maar ze was nergens te vinden. en ook Isabella was spoorloos verdwenen. 'maak je geen zorgen', zegt Scott. 'ze zijn vast samen en je kent meisjes' ik lach. hij heeft vast gelijk. ze verdwijnen wel vaker samen....

hé daar... sorry dat het zo lang duurde voor een nieuw hoofdstuk en dat het zo kort is, maar er komt nog een hoofdstuk 11 aan binnen een half uurtje. ik heb ook een nieuw boek. just another cinderella story. check it out!!

Lost Memories TEEN WOLF DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu