'Goed gedaan iedereen!' roept coach. 'Alleen jammer dat ik een meisje op het veld moest zetten om jullie aan het werk te krijgen' ik lach om zijn woorden. Het is natuurlijk wel leuk om te horen dat de jongens meer moeite doen om indruk te maken op mij. 'Waarom lach je! Je bent 3 maanden weg en blijft het lievelingetje van coach!' zegt Stiles beschuldigend. Aan zijn toon kan ik horen dat hij er eigenlijk ook mee moet lachen. Ik zwier mijn haar over mijn schouder. 'Natuurlijk! Waarom zou hij een van jullie kiezen als hij voor dit kan gaan' ik wijs naar mijn gezicht. Daar heeft Stiles niets van terug en ik loop mijn eigen persoonlijke kleedkamer binnen. Coach heeft het niet terug heringericht omdat hij zeker was dat ik terug zou komen. Diep vanbinnen heeft hij een goed hart. Ook al wil hij dat niemand het ziet. Ik kleed me snel om in een schattige outfit die ik een paar dagen geleden gekocht heb in het winkelcentrum.

'Niet weer een date met Brandon!' klaagt Stiles als hij me ziet. Ik trek een wenkbrauw op. 'Nee, maar moest dat wel zo zijn, dan zijn het je zaken niet!' antwoord ik nonchalant. 'Van mij mag ze alle dagen zo over straat!' roept een van de jongens. 'Ze heeft een vriendje!' roepen Scott en Stiles tegelijk terug. 'Ouh jongens, bedankt, maar nee, ik ga met Lydia shoppen en daarna kapper en mani-pedi. We hebben het nodig', ik zucht luid. 'Een lacrosse speler met gemanicuurde nageltjes tssss' mompelt iemand. Ik draai me met een poeslief glimlachje om. 'Zei er iemand iets?' geen reactie. 'Dat dat ik al.' ik draai me terug om naar stiles en Scott om ze allebei een kus op hun wang te geven. 'Ik zie jullie thuis' zing ik voor ik de kleedkamer verlaat.
'Klaar om te gaan?' vraagt Lydia als ik aan de auto kom. 'Weet je zeker dat Stiles het goed vindt dat we zijn jeep nemen?' vraag ik lachend. Ik kan zo zijn gezicht voor me zien als hij straks ziet dat de jeep weg is. 'Natuurlijk, ik heb geen extra sleutel voor niks!' Lydia zwaait met de sleutel voor mijn neus. We lachen allebei. 'Kom op, laten we gaan voor hij komt!'
'Ik weet niet of dit allemaal nog in mijn kast kan!' zeg ik als ik naar alle zakken zie die we bij ons hebben. 'Gebruik Stiles zijn kast! Daar ligt toch niets in' grapt Lydia. Ik glimlach als ik zie hoe close zij en Stiles zijn geworden. Ze zijn perfect samen! Er is niets mis met wat plagen! Wat Max dan ook denkt. Volgens mij ben ik altijd de liefdesexpert. 'De jongens gingen toch na school bij jou thuis gamen?' vraagt Lydia opeens. Ik knik verward. 'Ja, hoezo?' 'binnenkort is er een verkleedfeest en ik dacht dat we misschien outfits zouden kunnen halen voor iedereen! Als de jongens allemaal in 1 huis zitten, is het moeilijker voor hen om te ontsnappen' hmm die denkwijze bevalt me wel. 'Ik doe mee!'
'Ik denk dat ik als ariël van de kleine zeemeermin ga, en jij?' vraagt Lydia. 'Is ariël niet moeilijk? Zeker met die staart! Een beetje drinken en je ligt zo omver' zeg ik terwijl ik door de costuums ga. Lydia denkt even na. 'Ik heb het! We trekken gewoon wijde baljurken aan en zetten kroontjes op onze hoofden als échte prinsessen.' Lydia's enthousiasme is aanstekelijk. 'En de jongens zijn onze prinsen op het witte paard?' zeg ik sarcastisch. 'We hoeven maar 3 paren te maken toch? Liam en Hayden hebben een date, Malia valt liever dood dan zich te verkleden en ik denk niet dat Max interesse heeft in een verkleedfeest voor tieners' ik knik langzaam. ze heeft wel een punt. 'Goed, ik doe mee. Laten we opzoek gaan naar de wijdste jurken die hier te vinden zijn!'
Dit zijn de jurken:
Kan iemand raden welke voor Yoni, welke voor Bell en welke voor Lydia is? ;) xoxo
JE LEEST
Lost Memories TEEN WOLF Dutch
Про оборотней#1 in lydiamartin!!!!!! we volgen het spoor helemaal tot een verlaten schuur. 'ze is hier', zegt Scott. 'zeker weten.' ik ga naar binnen. 'hallo? is hier iemand?' ik hoor paniekerig gehijg. het komt vanachter die dozen achteraan de schuur. 'niet ban...