Rakip Belli

41 7 4
                                    


KATRE

Gördüklerim karşısında yaşadığım şoktan çabuk çıktığımı düşünerek içeri girdim. Emir baştan aşağı beni süzdü ve halinden memnun bir şekilde de gülümsedi. Ona dil çıkarmak isteğimi zor tuttum.

- Merhaba Emir hoş geldin diyerek karşısındaki koltuğa oturdum.

- Hoş bulduk Katre çok güzel görünüyorsun dedi sırıtarak

- Teşekkür ederim deyip zoraki gülümsedim. Ben bu adamla ilişiğimi dün kestiğimi belirtmemiş miydim? Cemil abinin sorusuyla düşüncelerimden çıktım

- Bugün gerçekten iyi görünüyorsun Katre tıpkı eski günlerde ki gibi dedi gözlerinden geçen hüznü gördüm

- Evet Cemil Abi seninle konuşmaya gelmiştim ama daha sonra gelsem iyi olur ben odama geçeyim dedim ayağa kalktığımda Emir

- Aa siz rahatsız olmayın Katre ben gidiyordum zaten dedi o zaman o konuyla ilgili irtibatı koparmayalım Cemil Abi dedi. Cemil abi ve bende ayağa kalkmıştık. Cemil abinin elini sıkıp bana döndüğünde elimi uzattım sımsıkı tutarak diğer eliyle de elimin üzerini örterek muzip muzip gülümsedi. Bu adam ne ara bu kadar gülümser olmuştu? O sırada telefonum çalmaya başladı hızla elimi elinden kurtarıp çantamdan telefonumu aldım ve Kuzey'in aradığını görünce

- İzninizle diyerek odadan çıktım

- Kuzey dedim sakince

- Sırdaşımmmm dedi seni çok özledim ve yatmadan önce aramak istedim uzun süredir görüşemiyoruz telefonuna hep başkaları çıkıyordu diye sitem etti. Aklımı kaçıracaktım ama sonrasında Cemil Bey ile görüştüm ve yeni arkadaşların olduğunu onlarla biraz tatile çıktığını öğrendim kendimi aldatılmış hissedildim ama sonra dedim ki Katre mutluysa bende mutluyum. Seni orda yalnız bıraktığım için üzgünüm dedi sustu bu Kuzey gittiğinden beri yaptığı en uzun konuşmaydı. Koridorda yürüyerek camın önüne gelmiştim.

- Evet biraz uzaklaşmak istemiştim sen aradığında da arkadaşlarım açmış geri dönemedim saati bir türlü tutturamadım kusura bakma dedim sesimdeki özlemi saklamaya çalışıyor düz bir sesle konuşmaya çalışıyordum. Eee sen nasılsın?

- İyiyim hayat işte akışına bıraktım okul iş ve alışmaya çalışma evresinde gidip geliyorum. Katre yeni arkadaşların kim? Bir tanesi baya tuhaftı bana baya ters davrandı. Cemil Bey iyi insanlar olduklarını söyledi ama ben merak ettim.

İçimden sana ne demek geldi ama sakince

- O mu o Emir iyi bir arkadaşım seninle daha önce tanışmamıştı bilmezsin dedim

- Hımm peki.. dedi ve duraksadı sonra derin bir nefes alıp

- Katre kafam çok karışık buraya geldiğimden beri seni düşünüyorum deyip sustu. Bir anda dengem bozuldu ve camın önündeki mermere tutundum. Neden şimdi? Bunca yıl sonra neden beni düşünüyordu. Tam bugün her şeyi unutup yeni hayatıma mutlulukla yaşamaya devam etme kararı almışken neden şimdi?

- Ne- neden diyebildim.

- Bilmiyorum Katre seni sandığımdan da çok önemsiyor muşum o gün başka bir adam telefonu açıp konuştuğunda ben ne yapacağımı bilemedim. Ben çok kötü hissettim sana bunu tarif edemem. Böyle bir şeyi telefonda konuşmakta doğru değil oraya geleceğim Katre şirketinizin kuruluş yıl dönümü balosuna geleceğim ama önceden birazını söylemek istedim dedi.

Kalmak mı zor gitmek mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin