Merhabalar...
Gizli okuyucularım hikaye gidişatı hakkında yorum ve önerilerinizi bekliyorum.. :)
Yeni bölüm sizlerle..
Irongirl..
KATRE
Kafamı yukarı kaldırdığımda kararlı gözlerle arkamda duran adama bakan son derece sinirli Emir'i görmem bir oldu. Bir elimi kaldırıp yanağına koyunca ilk günden beri etkisinde olduğum o kara gözler yavaşça bana döndü.
- Katre'm iyi misin? Dedi o da elini yanağıma koyarak
- Evet iyiyim hadi gidelim dediğim de arkamdan Kuzey
- Buraya kadar mı? Dedi Emir hışımla arkasını döndü ve Kuzey'in üzerine yürüdü. Hızla Emir'in koluna yapıştım. Kuzey geri gitmemişti kavga istiyordu.
- Yıllardır süren arkadaşlığımızın da mı hatırı yok? Dedi Kuzey Emir'in arkasından
- Sen arkadaş gibi davransan sorun olmayacak dedi Emir tehdit dolu bir sesle.
- Sen ne biliyorsun ki?
- Bilmem gerekenleri biliyorum
- İzin vermem Katre'yi tanımıyorsun bu kadar kolay olamaz dedi Kuzey sinirle aralarına girmemle koluma keskin bir acı saplanması bir oldu. İstemsizce yüzümü buruşturmuştum. İkisi de panikle Katre diye seslerini yükselttiler.
- İyiyim ben dedim. Kuzey yılların hatırı varsa buradan git ve biraz kendine zaman ver yaptıkların normal değil biz sadece arkadaşız.
- Hayır öyle değildik ben çok geç anladım Katre lütfen diye diretiyordu. Emir kendini zor tutuyordu elleri yumruk şeklindeydi.
- Hiçbir şeyi anlamadın Kuzey yalvarırım git dedim kolum hissizleşmeye başlamıştı.
- Uçağa binene kadar birlikte vakit geçirecektik dediğinde şoka uğramıştım ben ona öyle bir söz vermemiştim. Emir gergince bana döndü.
- Hayır ben sana böyle bir şey demedim Kuzey lütfen artık git dedim.
- Gitmiyorum senin için geldim bu adam engel oluyor sana deyip Emir'i gösterdiğinde sinirlerim iyice artmıştı.
- Lanet olası adam yıllardır seni sevdiğimi bile bile yaşamak kolaydı değil mi? Şimdi o sevgiyi kaybettiğin için kıymete mi bindim? Ben bu adamı seviyorum hem de ilk andan beri sana olan sevgi sandığım duygu sevgi değilmiş buna o kadar eminim ki. Kolumu tuttum Emir şaşkınca bakıyordu. Çık artık hayatımdan çık git seni istemiyorum Kuzey! Beni ve duygularımı yıllardır kullandığını bana bugün o kadar güzel gösterdin ki senden nefret etmek üzereyim. Emir'e döndüm
- Araba nerede?
- Şu – şurada diyerek ileriyi gösterdi. Tam arkamı dönmüştüm Kuzey elime asıldı. Bırak dememe kalmadan Emir Kuzey'e bir yumruk atmıştı. Kuzey boş bulunduğu için sere serpe yere doğru yatınca Emir;
- Bundan sonra Katre'yi bir daha ararsan veya rahatsız edersen bu yumruktan daha fazlasını canın çekmiş demektir dedi. Sağ tarafıma gelip elimi tuttu ve arabaya doğru yürüdük.
Arabaya bindiğimizde gergindim kolum çok kötüydü. Kuzey'le görüşme berbat bir hal almıştı. Emir'i sevdiğimi itiraf etmiştim. Henüz çok erkendi beni basit sevgiye muhtaç biri olarak görmesini istemiyordum. Şuan tek istediğim spor salonuna gitmek ve bolca yumruk atmaktı. Emir'e döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalmak mı zor gitmek mi?
Romanceİki yaralı kalp birbirini iyileştirebilir mi? Aşk gerçekten klişelerdeki gibi tedavi eder mi? sevmeyi unutmuş iki insana sevmeyi hatırlatabilir mi?