Best boy

12.6K 279 8
                                    

Tak na začátek se vám asi představím co? Jmenuju se Lia Somers a je mi 17 let. Jsem menší bloncá s modrýma očima.

Bydlím v Jižní Kalifornii společně s mojí sestrou Debbi. S rodičema nebydlíme, protože když mi byli asi 3 roky tak nás dali do děcáku. Debbi mi tehdy slíbila, že až jí bude 18 a vyhodí jí odtamtud, že najde nějaký domek nebo byt a adoptuje si mě. Taky tak udělala a teď bydlíme spolu v jednom menším domku, sice není bůhví jak nádhernej, ale tak stačí nám. Neskutečně miluju tanec a zpěv. No možná že když vám povím že nesnáším Vánoce a nebo že se řežu, vám nebudu připadat normální.. No mám na to svoje důvody..

Jmenuju se Justin Bieber a je mi 19 let. Jsem prostě boží, co vám budu povídat. Ne, sebevědomí mi vážně nechybí. Narodil jsem se v Kanadě, ale když mi umřel táta, s bráchou jsme se odstěhovali do Jižní Kalifornie. Abych nezapoměl, brácha se jmenuje Jaxon a je mu 18. No zpátky k našemu přistěhování.. Když jsme se sem přistěhovali, na ulici jsme se seznámili s Twistem. Ten nás zatáhl do „menšího" biznisu. Děláme v něm společně s nim, Jadenem, Dereckem, Paulem a Chrisem. Abych vám to upřesnil, jsme vrazi. Klidně si nás můžete najmout abychom někoho zabili. Jsme hajzlové. Hajzlové, který nemaj cit a zabijou kohokoliv. Samozřejmě k našemu povolání patří chlast, drogy a děvky. Jo, miluju to. V životě jsem samozřejmě udělal spoustu chyb, ostatně to asi každý.. No ta jedna se semnou potáhne až do hrbu.. Chyba, který budu stále litovat..

Tak tohle je jenom takový seznámení. :) První část přidám když tu bude tak 3 votes abych věděla jsetli to má vůbec cenu psát.. Tak snad to někdo bude číst:3 *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat