6.---->Uniklo mi něco?

3.7K 181 9
                                    

Takže tuhle část bych chtěla věnovat Leušce, která je zase nemocná. Doufam že se brzo uzdravíš. :3

Celou cestu bylo v autě ticho, celkem trapný ticho. No to bude asi tím, že jsem jel v autě sám s Liou. Bylo na ní vidět že přemýšlí. Chvilku jsem váhal nad tím jestli se jí mam zeptat nad čim přemýšlí, no nakonec navázala konverzaci ona. ,, Je ten klub hodně daleko?“ musel sem se zasmát nad její grimasou. ,, Ne, ani ne. Za chvilku tam budem..“ ,, Super. Doufam že se tam neožereš, protože se mi fakt nechce domu jít pěšky.“ Tak tohle bylo na mě moc. Snažil sem se ten smích zadržet, ale po chvilce sem to musel vzdát a vybuchl jsem do nekonečnýho smíchu. Nakonec se se mnou začala smát i Lee. ,, Shawty, jedeme do baru kvůli chlastu a já se mam jako koukat na ostatní jak chlastaj tvrdej chlast a sám budu pít džus neboco?“  zase sme se začali oba smát. Miluju její smích. Nevim co si to nalhávám když říkam že jí nemiluju, jasně že jí miluju. Z myšlenek mě vytrhla Lia. ,, Justine, nechci ti nic říkat, ale už jsi to přejel.“ ,,Bože nemohla si mi to říct?!“ řekl jsem to trochu víc nahlas než sem chtěl. ,, Já sem ti to říkala, nemůžu za to že si hluchej!“ asi se trošku naštvala no. ,,Promiň.“ Jasně Bieber, jediný co z tebe vypadne je promiň. Nakonec jsem otočil auto na kruháči směrem k baru. Všichni už tam byli, takže se zase čekalo jenom na nás. Lia vystoupila z auta jako nějaká fúrie, nad čimž sem se musel upřímě zasmát. Jenom mě probodla pohledem a šla za ostatníma do baru. Pohled mi sjel na její zadek, dokonalej, jak jinak. Nad svýma myšlenkama sem jenom pokroutil hlavou a vešel jsem do baru. Hned jak sem vešel sem spatřil naší „bandu“. Tak taky kdo by jí přehlídl. Šel sem za nima a můj pohled padl na Derecka a Mayu jak se olizovali. Fuj. ,, Něco mi uniklo?“ samozřejmně že jsem si nemohl odpustit tu ironii.  Hned se od sebe odtáhli a začali se červenat. ,, Přeju vám to.“ Upřímně jsem se usmál a viděl jsem že Dereckovi doslova odlehlo. Nechápal jsem ho a tak sem to nechal být. Začala tam hrát pomalá písnička a já nechápavě zvedl obočí. V tomhle baru se nikdy nehráli pomalý písničky. No, celkem sem se divil když se parket naplnil párama. Dereck tancoval s Mayou, Lil s Debb a ostatní kluci s nějakýma cizíma holkama. U stolu sem seděl jenom já a Lia. Bylo na ní vidět že jí je to stejně trapný jako mě. Nevěděl jsem jestli udělam dobře, když udělam to co chci, no teď to prostě chci udělat a tak to i udělam.

 

Lia pohled:

Cítila sem se dost trapně, když všichni tancovali v párech a jenom já a Justin sme seděli u stolu. Nakonec to vyřešil on, když si přede mě stoupl. Naschvál sem dělala jako že ho nevidim, nacož si odkašlal. ,,Zatancuješ si se mnou?“ nasadil jeho sexy neodolatelnej chraplák, takže sem nemohla odmítnout. Jenom sem přikývla, protože sem se na nic víc nezmohla. Justin mě vzal za ruku a táhl mě doprostřed parketu. Když se zastavil tak si automaticky obmotal ruce kolem mých boků a já ty moje kolem jeho krku. Hlavu sem položila na jeho rameno a on si mě přitáhl blíž k němu. Pohybovali sme se do rytmu hudby po tanečním parketu a já jsem se cítila, jako kdybychom tam byli jenom my dva. Když písnička dohrála, Justin nespokojeně zavrčel a podíval se na mě. ,, Počkej tady chvilku.“ Řekl s úsměvem na tváři. Viděla sem jak běží za DJ-em a něco mu říká, pak ukázal na mě a DJ se podíval mým směrem. Hned jak si mě všiml tak se na mě usmál a něco řekl Justinovi, ten se otočil na patě a šel zpátky ke mně. Zase tam začala hrát nějaká pomalá písnička a já se nad tím musela pousmát. Přitáhl si mě k sobě a zase jsme si kolem sebe obmotali ruce.  Zajímalo by mě s kolika holkama takhle tancoval, no i když, radši to vědět nechci. To bych jim musela všem jít rozkopat hlavy. Musela sem se zasmát nad svýma myšlenkama, vůbec nechápu co se to se mnou poslední dobu děje. ,, Copak je tu k smíchu?“ zeptal se mě s úsměvem Justin. Bože, proč musí být tak úžasnej, když se nechová jako totální idiot? ,, Ale nic, to neřeš. Kdy už pojedem domů,  dělá se mi z toho smradu blbě.“ Viděla sem i na holkách že jim neni nejlíp. ,, Tak pojď za rukama a pojedem. Doděláme si tu párty doma.“ Usmála sem se a společně s nim sme chodili postupně ke klukům v párech. Nakonec sme odjeli domů, akorát s tim rozdílem, že Lil s Debb jeli s náma, protože nechtěli být navíc v autě u Derecka. Při cestě domů sme se dost nasmáli, hlavně když si Lil hrál na slepici. Musim uznat že ten kluk je vážně retard. Po asi třiceti minutový cestě sme dojeli domů. Hned jak sme vystoupili, sme si to namířili všichni na zahradu. Tam začala párty od znova.

Nůf, takže další část:3 (Promiň Ani, já musela :D)  Promiňte že je tak krátká, ale vůbec nestíham. Pokusim se ještě dneska přidat další:) Komenty a votes potěší *Ellie* :3.

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat