15.---->Je ještě brzo Bieber

3.3K 173 12
                                    

Justin pohled:

Po posledním pokusu dovolání se jí, jsem to vzdal a třískl jsem s mobilem o zeď. Nejspíš mi už nebude fungovat, ale to nevadí, koupim si novej. Ona je důležitější.

,,Justine měl by sis jít lehnout..“ opatrně se na mě podívala Am.

Jenom jsem nesouhlasně pokroutil hlavou.

,,Holka, kterou miluju, mi už.. kolik je?“ podíval jsem se tázavě na Jadena.

,,Uhhhm… 4:25…“ smutně se na mě podíval..

,,Fajn. Takže, holka, kterou miluju, mi už osm hodin nezvedá mobil. Vůbec nevim kam šla, s kym právě může být, jestli je vůbec v pořádku a nebo leží někde mrtvá.. a ty mi kurva říkáš že mám jít spát?!“ trošku jsem zvýšil hlas..

Podle jejího výrazu jde vidět, že se docela lekla. V jejích očích byli vidět slzy, to sem nechtěl kurvaa..

,,Ehh.. Am promiň, nechtěl jsem.. já jenom… prostě nemůžu jít spát, i kdybych chtěl tak neusnu.. chápej..“  omluvně jsem se na ní podíval a ona se po chvilce usmála.

,,To je v pohodě Justine, ale vyspat by ses měl. Co ty víš, třeba je v pohodě a právě v klidu spí, mezitím co my tu plašíme. Teď si půjdem všichni lehnout, budíka si dáme na 6:00, pak jí zavoláme a jestli to nezvedne, tak až pak budeme vyšilovat. Okey?!“ řekla tvrdým hlasem, až jsem si málem nasral do trenek.

,,A ty jsi jako kurva kdo, že mi budeš říkat co budu dělat?! Když nechci spát tak spát nepudu a ty s tim nic neuděláš, tak to kurva pochop!!“ zařval jsem skoro na celej barák. Na holkách šlo vidět že je to zaskočilo, no kluci už jsou na to zvyklí, takže ty byli v klidu.

Am se uraženě zvedla z křesla a šla do Jadenovo pokoje. Jo, myslíte správně. Spí u něj a každou noc nám to potvrzujou.

Samozřejmě, že když šla kolem mě, mě nezapoměla probodnout pohledem. Myslim, že kdyby se pohledem dalo vraždit tak ležim někde na zemi mrtvej.

Jo, asi si myslíte, že by mě to mělo mrzet. Jo, máte pravdu. Mělo by, ale moc mě to ani nemrzí. Jediné co mě teď zajímá je Lee! A tak to zůstane, dokud mi nezvedne mobil.

 

O hodinu později:

Už uběhla hodina od doby, kdy se Am urazila a odešla. Od tý doby se mi pořád Lee neozvala. Holky to před asi čtvrt hodinou zabalily a šly si lehnout.

Teď tu sedim jenom s Lilem, protože ostatní si šli zapálit. Nechápu jak můžou mít v týhle chvíli chuť na cigáro.

,,Tak jí zkus ještě zavolat, třeba to zvedne..“ na Lilovi bylo vidět, že sbírá všechnu odvahu na to, aby mi něco řekl. Ani se mu nedivim, za tu hodinu jsem tu stihl všechny seřvat za totální kokotiny a asi třikrát jsem se stihl poprat s Dereckem.

,,Okey.. Ale jestli to nezvedne.. Začneme jí hledat, jasný?!“ na poslední slovo jsem dal pořádný důraz.

,,Jo, tak dělej“ pobídl mě.

Vzal jsem mobil do ruky a pořádně jsem se nadechl. Pak jsem se odvážil zmáčknout tlačítko „hovor“.

Po chvíli pípání mi hovor přijala. Strašně se mi ulevilo, no když jsem slyšel hlas z druhé strany, tak jsem zase získal nervozitu.

,,Copak Bieber? Už se ti po ní stýská?“ řekl s nechutným smíchem ten na druhé straně.

,,Butler“ znechuceně jsem zavrčel.

,,Udělej jí něco a jsi mrtvej!“ zařval jsem po chvíli do mobilu. Jako odpověď jsem dostal jenom smích. Nechápavě jsem se zatvářil, i když to nemohl vidět.

,,Co ja tady kurva k smíchu?!“ vyprskl jsem.

,,Je ještě brzo Bieber.“ S tímhle mi hovor típl.

Můj pohár trpělivosti právě přetekl, začíná pátraní i kdybych si jí měl najít sám!

Lia pohled:

,,Je ještě brzo Bieber“ slyšela jsem Ryanův hlas kousek ode mě. Nechápu to, odkud zná Justina? A proč ten nepřátelský tón?

,,Uhmm, Ryane?“ opatrně jsem se zeptala.

,,Anoo?“ usmál se na mě.

,,T-ty.. ty jsi volal s Justinem?“ nechápavě jsem se zeptala.

,,Jo, o-on.. ti volal tak jsem mu řekl že ještě spíš..“

Bylo na něm vidět že je nervózní. A hodně nervózní. Nechápala jsem to, ale ani jsem to neřešila.

,,Noo.. Ale říkal jsi něco v tom smyslu, že je ještě brzo..“ nadvihla jsem obočí.

,,N-no.. on chtěl abych mu tě dal.. tak jsem jenom řekl.. ž-že.. je ještě brzo.. víš, jakože je brzo ráno.. protože..“ ten je asi hrozně nervózní. Vždyť se mu klepal hlas, celej se potil a celkově to na něm šlo vidět.

,,Ryane řekni mi pravdu!“ mírně jsem zvýšila hlas.

,,Chceš znát pravdu?!“ taky zvýšil hlas.

Jenom jsem přikývla a on se nechutně zasmál.

,,Fajn, jak chceš kotě, ale ty jsi chtěla“ mrkl na mě. Nechápavě jsem se na něj podívala, ale on to ignoroval. Popadl mě za ruku a táhl mě po schodech dolů. Začínala jsem z něj mít pomalu strach.

Vzala jsem si bundu a obula jsem se, stejně jako on. Pak mě vytáhl ven a necitlivě mě strčil do auta.

,,R-Ryane?“ se třasoucím se hlasem jsem se na něj podívala.

,,Drž kurva hubu!“ zařval na mě a mě naběhla hned husí kůže.

,,Uhmm.. promiň..“ omluvně se na mě podíval a já jsem jenom přikývla. Usmál se na mě a šal zpátky do domu. Nechápala jsem to, ale taky jsem vylezla a šla jsem za ním.

Ryan pohled (jenom krátký):

Nechápu to. Už jsem to mohl udělat a mít to za sebou. Nechápu to. Její ségru jsem svým způsobem týral a na ní pořádně ani zařvat nemůžu.

Něco mě brzdí. Ale nevím co. Bože, vždyť já jsem zabil tolik lidí, včetně takových kurev jako je ona. I když ona není kurva, ona je bohyně.

          ,,Myslím, že jsi se právě zamiloval“ ozvalo se moje svědomí a mě se udělalo zle. To by ale vše vysvětlovalo..

New part babyes!:3 Tak co, názory?:D Promiňtě, že jí přidávám tak pozdě, ale nebylo mi nějak dobře a ani jsem neměla moc času.. Ale tak, je tu:3 Komenty a votes potěší - *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat