Část chci věnovat mojí milovaný Annie:3♥
Už hodinu tu trčím vedle lavičky u Justinova pokoje. Jsou tu se mnou i holky. Kluci tu taky chvilku byli, ale pak odešli, že si prej něco musej zařídit.. Netuším co, ale teď mi je to vážně jedno. V tuhle chvíli je pro mě důležitý jenom Justin. A tak to bude, dokud se neprobere. Pokud se tedy vůbec probere.. Bože co to třepu?! Jasně že se probere! Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Amandy.
,,Vnímáš?" otevřela jsem oči a rozhlídla jsem se kolem mě. Všechny tři u mě klečeli se smutnými výrazy na tváři. Jemně jsem přikývla hlavou a ústami jsem naznačila "jasně". Po asi pěti minutách někdo otevřel dvěře od Jussova pokoje. Vyšla z nich malá sestřička a pak i pár doktorů. Podle toho co jsem stihla napočítat, by v pokoji měli ještě tak dva být.
Zvedla jsem se ze země a vešla jsem dovnitř. A to asi byla velká chyba.. Hodně velká.. Mé oči trnuly na Justinovi, ležícím na posteli bez trika. Po celém těle měl napojené různé hadičky. Ležel tam bez známky života a nad ním se skláněl jeden z dotkorů, kteří tam zůstali. Do dveří vešla nějaká sestra a hned mě vytlačila zpátky na chodbu.
,,Slečno, vraťte se prosím zpátky a nechte doktory pracovat." řekla celkem ostrým hlasem a já si šla sednout zpátky na zem.
,,Ignoruj ten nepříjemný tón, je určitě taky dost nervózní, vždyť každý den tu mají někoho, kdo bojuje o život.." usmála se na mě Debb a já jí úsměv opětovala. Další muka při čekání opět přichází..
Lil pohled:
Už od doby, co se Justin ocitl v nemocnici, máme s klukama "menší" plán. Ano, hádáte dobře, týká se to toho kreténa Smise. To že nás ojebal, ikdyž jsme mu věřili, to jebat. Ale když dostal Justine do nemocnice "na smrtelnou postel", to přehnal a taky za to zaplatí!
Právě jsme na cestě k němu. Museli jsme kvůli tomu sice odejít z nemocnice od Lii, která je už úplně na dně, ale nic jinýho nám nezbývalo. Dneska je ten správnej den, to vím na 100%! Toho kreténa dneska zabijeme, i kdybych za to měl dát svůj život!
,,Jsme tady." prohlásil s hrdostí v hlase Chaz. Vylezl jsem z auta a čekal jsem, než zvedne i Bieber ten svůj "posvátnej" zadek. Počkat, Bieber?! Otočil jsem se zpátky na místo, kde jsem ho viděl sedět. Pořád tam seděl a smál se.
,,C-co tu d-děláš?" bože, doufám že neumřel a tohle není jeho duch.
,,Snad jsi si nemyslel, že si nechám ujít tuhle akcičku, ne?" zeptal se tím jeho slavným, posměšným tónem.
,,N-no dopredele.. vždyť ty jsi v nemocnici, tak co tu kurva děláš? Teda jsi tu opravdu ne? Protože výplodek z jointa to nebude! Dneska jsem si žádnej nedal, takže.." přerušil mě jeho smích. Já jsem asi vážně debil, ale on tu fakt je!
,,Blbečku, jasně že tu jsem! Nestačí ti jako důkaz, že tu jsem?!" řekl se smíchem.
,,B-bože.." naháněl mi hrůzu..
,,Kurva Twiste co tam furt děláš?! My by jsme to rádi stihli ještě dneska, jestli dovolíš!" přišel ke mě se smíchem Ryan.
,,Moment.. proč si tady povídáš se sedačkou?" zeptal se posměšným hlasem, ale mě do smíchu nebylo. Otočil jsem se zpátky na místo, kde ještě před chvílí seděl Justin, ale už tam nebyl. Pokroutil jsem nad sebou hlavou a rozešel jsem se ke klukům.
,,Takže, plán znáte všichni, žejo?" zeptal se Dereck a všechny si nás přeměřil pohledem. Jenom jsme slabě přikývli a rozešli jsme se na svoje místa.
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..