Lee pohled:
Otevřela jsem oči, ale hned jsem je zase zavřela, když mě do nich udeřilo silné světlo. Když jsem si byla jistá, že to zvládnu, otevřela jsem je znova a párkrát jsem zamrkala.
Rozhlídla jsem se po místnosti, ve které jsem se nacházela. Ten pokoj byl úžasnej, škoda že tu musím být za takových okolností. Zelené zdi, bílá podlaha, zelený kobereček, noční stolek s lampičkou a balkon. U balkonu zelené závěsy. Prostě úžas.
Musím uznat, na vraha má celkem dobrý vkus. Opatrně jsem vylezla z postele a přešla jsem k jedním z dveří, které se v pokoji nacházely.
Opatrně jsem je otevřela a mě se naskytl pohled na zeleno-bílou koupelnu. Taky byla celkem pěkná.
Zavřela jsem dveře, co nejtišeji to šlo a vrátila jsem se zpátky k posteli, vedle které jsem zahlédla mé oblečení. Jak jsem si sakra mohla nevšimnout, že jsem jenom ve spodním prádle?!
Pokroutila jsem nad sebou hlavou a oblékla jsem si na sebe oblečení. Slyšela jsem, jak někdo otevřel dveře a v tu chvíli jsem celá stuhla. Opatrně jsem otočila hlavu směrem ke dveřím a můj zrak padl na neznámého kluka. Vypadal celkem mile,třeba není takovej hajzl jako ostatní a pustí mě. No když jsem si všimla, jak mi zírá na kozy a slizce se u toho usmívá, zamítla jsem to.
,,Už je vzhůru!“ zařval tak nahlas, že jsem myslela že ohluchnu.
Do pokoje hned vtrhli nějaký dva kluci. Nejdřív jsem na ně zmateně koukala, pak jsem toho jednoho poznala. Cody.
,,Tak co princezno, stačilo ti to?“ zeptal se ten jeden s nechutným tónem hlasu.
,,A ty jsi kurva jako kdo?“ s nezájmem jsem se zeptala.
,,Takle se mnou mluvit nebudeš! Jestli chceš, může se zopakovat to co včera.“ zařval mi těsně od obličeje a při posledním slově se mu na tváři objevil nechutný úškrm.
,,A kdo ty jsi, že mi budeš říkat co mám dělat?! Jsi jako nějaká princezna Diana nebo co?!“ vyprskla jsem. Vevnitř mě to vřelo zlostí. Cody se začal smát a pak se k němu přidal i ten, co s ním předtim přišel. No ten panovačnej debil mě probodával pohledem.
,,Opravdu, opravdu si chceš zopakovat to co se stalo včera?“ podíval se na mě s nadzvihnutým obočím. Rozhodla jsem se, že si zahraju na blbou.
,,A co se stalo včera?“ snažila jsem se vypadat co nejméně nechápavě, myslím že se mi to dařilo.
,,T-ty si to nepamatuješ?“ opatrně vykoktal Cody.
,,Ne. Nic si nepamatuju. Já si ani nepamatuju jak se jmenuju.“ Řekla jsem se smíchem a všichni tři na obličeji udělali zvláštní grimasu.
,,P-počkej? Jako vůbec nic?“ zeptal se zase Cody. Myslím, že se mi tahle hra daří. Jenom jsem nesouhlasně zakývala hlavou a on se zatvářil smutně.
,,Jak si na mě mohla zapomenout?“ zeptal se se smutným tónem hlasu.
,,Co?“ nechápavě jsem svrašila obočí.
,,Bože ty jsi mě fakt nepamatuješ.“ Nevěřícně kroutil hlavou a rukou ukázal klukům, že mají odejít.
,,Nech mě, abych ti všechno připomenul.“ Usmál se na mě a já jsem mu úsměv opětovala. Jsem zvědavá, co mi ten debil řekne. Ať je to cokoliv, musím hrát překvapenou a nedát na sobě nic znát, jinak jsem totálně v prdeli.
,,Asi tak před rokem jsme se poznali v práci, nastoupil jsem tam jako nováček a ty jsi mě všechno naučila. Jak to tam chodí a tak. Asi po měsíci jsme spolu začali chodit. Nastěhovala jsi se ke mně, nemáš rodinu. Rodiče tě dali do děcáku a nemáš ani sourozence. Prostě nikoho až na mě, Toma a Jakea. Ty si vážně nic nepamatuješ?“ smutně se na mě koukal a kdybych neznala pravdu, určitě bych mu uvěřila. Hned mnou proběhlo snad 1000 voltů a já jsem měla chuť mu vrazit pěstí. No musela jsem se hlídat, jinak by mi to neprošlo.
,,J-je mi to líto..“ řekla jsem s lítostí v hlase a donutila moje oči vyronit nějakou tu slzičku, aby to vypadalo přesvědčivě.
,,Oh, ne zlato hlavně nebreč. Nemůžeš za to, že tě ten kretén zmlátil.“ Řekl s lítostí v hlase.
,,Co?“ nechápavě jsem se zatvářila. Ten kluk je fakt dobrej lhář.
,,No Bieber. O-on.. on tě zmlátil lásko. Odešla jsi dřív z práce, protože ti nebylo dobře a on tě přepadl, znásilnil a zmlátil. Ty jsi pak upadla do němoty a když jsem šel z práce tak jsem tě našel na zemi. Odnesl jsem tě domů a ty jsi od včerejška spala. Až před chvílí jsi se probrala…“ smutně se na mě koukl. Ve mně to začalo strašně vřít. Děláš si ze mě prdel?! Tohle by mi Justin nikdy neudělal! No dobře.. jednou to už udělal, ale to byl oželej a teď mě miluje takžee.. Nádech, výdech, nádech, výdech.. musím pokračovat ve svojí hře.
,,B-bože C-Cody.. mě to strašně mrzí, a-ale.. já si vážně nic nepamatuju..“ po mém lící se začali kutálet slzy. Dámy a pánové, měla bych dostat Oscara!
,,Šššt, nebreč. Ty za to nemůžeš. Ale pamatuj si..“ podíval se na mě.,,Vždycky jsem tě miloval, miluju tě a milovat budu!“ po dokončení věty mi dal letmou pusu a odešel z pokoje. Já jsem zůstala sedět na posteli s překvapeným výrazem.
,,Co to sakra mělo být?!“ zeptala jsem se sama sebe nahlas. Jak mi může takhle lhát! Je to vrah ty blbko, jasně že mu nedělá problém ti lhát! Okřiklo mě mé svědomí. Doufám, že když budu chvíli hrát to moje divadlo, tak mi začnou třeba věřit. Třeba mě pustí samotnou ven a já budu moct jít za Justinem. Doufám že je v pořádku…
Juss pohled:
Už je to jeden den po Liině smrti. Totálně jsem se zhroutil.
Už od včerejšího dne jenom chlastám zavřenej ve svým pokoji. Přemýšlím, co by jsem mohl dělat.
Nakonec jsem se rozhodl, že se zajedu projet. Asi to není nejlepší nápad, když jsem tak nalitej, ale prostě musím!
Vyběhl jsem ven z pokoje hned ke vchodovým dveřím domu. Chtěl jsem vyjít ven, ale zastavila mě Ryanova ruka.
,,Kam jdeš?“ zeptal se starostlivým hlasem.
,,Projet se.“ S nezájmem jsem odpověděl. Vyběhl jsem z domu a nasedl jsem do mojeho lamborginy. Už dlouho jsem v něm nejel.
Šlápl jsem na plyn a řítil jsem se ulicí jako nějakej superman. Bylo mi jedno že porušu předpisy. Všechno už mi je jedno!
Z mého přemýšlení mě vytrhlo troubení. Podíval jsem se před sebe a viděl jsem jak se na mě řítí kamion. Pak jsem ucítil velkej náraz a bolest se zmocnila celého mého těla.
Víčka se mi začaly pomalu zavírat a po asi pěti minutám boje s nimi, mě přemohly….
New part babyes:3 omlouvám se, že jsem tak dlouho nepřidala, ale neměla jsem čas a ani náladu..:) vím, že není nějak extra dlouhá, ale alespoň něco:) Pro další část 10 votes a 7 komentů:3
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..