7.---->Odpustí ti

4K 183 6
                                    

Docela sem čuměla, když sem viděla jak to tu maj zařízený. Bazén a uprostřed toho bazénu takovej rádoby ostrůvek, na kterym byli asi dvě menší palmy. U vchodu na zahradu byl menší bar, kam se pochvilce odebrali kluci. No nikde jsem si nevšimla Justina, tak sem se šla podívat dovnitř. Všimla sem si že někdo sedí na gauči, samozřejmně Justin. ,, Ehm.. Justine?“ nevim proč, ale bála sem se něco říct. ,,No“ řekl celkem nepříjemným hlasem.

 ,, J-já jenom.. ž-že..“ ani sem nestihla nic říct a Justin mi do toho skočil. ,,Tak už se vymáčkni kurva!“ zařval to skoro na celej barák. Zůstala sem trochu v šoku. Když sem viděla že se ke mně přibližuje, začala sem couvat dozadu. Hned jak to postřehl zrychlil krok.

 Rozeběhla sem se na zahradu a slzy mi tekly jako vodopády. Už sem skoro byla u baru, když mě Justin k sobě přitáhl za vlasy. ,, Co si kurva chtěla?!“ vyštěkl. ,, U-už n-nic..“ ze strachu sem nemohla skoro ani mluvit. Ucítila sem štiplavou bolest na mý tváři. Takže se asi nezměnil. ,, Co děláš ty debile?!“ podle hlasu sem poznala že to řekl Twist. Přitáhl si mě k sobě a odešel se mnou k baru. ,, Za chvíli sem tady, jdu to s nim vyřídit. Nevim co to do něj vjelo.“ Jenom sem přikývla.

 

Justin pohled:

Bože proč sem jí dal facku? Proč sem takovej kokot? Já se snažim aby byla moje a pak jí jednu vrazim! Bože já sem takovej debil! ,, Můžeš mi kurva vysvětlit co to do tebe vjelo?!“ Nechápu proč si jí Lil tak brání, ale má pravdu. ,, Já nevim. Prostě.. znáš mě a mojí povahu. Prostě sem nějak vybuchl..“ ,, To že si kokot, to se vždycky věděl Bieber!Ale že si až takovej kokot, aby si praštil holku, ještě ke všemu holku kterou miluješ, to sem si fakt nemyslel.“ S těmahle slovama odešel z pokoje. Má pravdu, ale co teď jako asi mam dělat? Tohle bude ještě asi na dlouho..

Chvíli sem jen tak seděl na gauči a tahal se za vlasy. No nakonec mě to přestalo bavit, tak sem se zvedl a vzal sem si klíčky od mýho milovanýho Range rovera. Nasedl sem do něj a vyjel sem do centra města..

Zamířil sem si to do obchoďáku, tak přece jenom moje omluva musí mít grády.  Moje první zastávka byla ve zlatnictví. Vůbec sem nevěděl co by se jí mohlo líbit, tak mi nakonec pomohla prodavačka. Vybrali sme stříbrnej řetízek s přívěškem diamantovýho srdce. Prodavačka mi to dala na moje přání do červený krabičky, podle toho co vím má červenou ráda.

Nakonec mi to obmotala bílou stuhou a podala. Bylo mi v tu chvíli úplně ukradený kolik to stálo, jde mi jenom o to, aby mi odpustila.

Nakonec sem si to zamířil ještě do květinářství, kde jsem objednal tucet rudých růží a s prodavačkou jsem se domluvil, že si pro ně zítra ráno v sedm přídu.

Rychle sem ještě skočil do obchodu s oblečením, ani nevim jak se jmenuje. Musim jí koupit něco pěknýho na sebe, ať není v teplákách.

Nakonec sem jí vybral růžovo-oranžový koktejlový šaty a stříbrný boty na podpadku (viz. media). Jako doplněk sem jí vybral tříbenou kabelu do ruky, stříbrnej náramek a stříbrný náušnice.

Když sem to konečně všechno zaplatil tak sem si to odnes do auta a vyjel sem se skoro prázdnou peněženkou za Joem. Joe je můj kámoš ze základky a vídáme se spolu spíš když něco potřebujem. No já v tuhle chvíli taky něco potřebuju.

Po asi čtvrt hodinový jízdě sem konečně dojel před jeho barák. Zamkl sem auto a vykročil k baráku. Když sem chtěl zazvonit, vyběhla ze dveří nějaká holka se slzama v očích. Musel sem se zasmát nad tim, že Joe furt má holky jako kurvy. No ne že bych na tom byl líp.

Vešel sem dovnitř a zrak mi padl na Joa sedícího na gauči s nějakou další sukou. Odkašlal sem si, čimž sem si samozřejmně získal jejich pozornost. ,, Wow, kdopak to zase zavítal ke starýmu kámošovi?“ samozřejmně že u toho nemohl chybět smích. ,, Čus bro, něco od tebe potřebuju.“

,,Tak sem s tim.“

,, Potřebuju černou limuzínu a taky abys mi zařídil nějakej romantickej prostor.“

,, No fajn zařídim, na co to potřebuješ?“ zase ten jeho smích, bože ten kluk nevydrží být chvíli vážnej.

,, To neřeš, ale potřebuju to na zítra.“

,, Fajn, večer ti napíšu.“

,, Okey, čau bro“

,, No čuuus.“  Bože ten kluk je snad větší retard než Lil. Musel sem se zasmát nad mýma myšlenkama.

Když sem konečně dojel domu, byl sem mírně v šoku. V baráku bylo ticho a všude bylo uklizeno. Jenom v obýváku zase seděli kluci.

,, Je na tebe dost nasraná“

,, Oooh Jaxy, to bych bez tebe vážně nevěděl.“

,,Jenom ti to říkam“

,, Jo dobrý ježiš. Holky spí všechny?“ 

,, Ne, Maya je u Debb.“

Bože kdyby ste slyšeli jak Dereck řekl ,, Maya“ . Jak kdyby to byla nějaká bohyně neboco.

,, Fajn dík.“

Slyšel sem z Debbiinýho a Lilovo pokoje smích, takže tam fakt jsou, super. Jemně sem zaťukal a chvilku sem čekal. Nakonec mi otevřela s úsměvem dveře Debb, no když viděla že tam stojim já úsměv jí zmizel.

,, Hele vim že sem debil, ale taky se chytam se jí řádně omluvit. No potřebuju i vaší pomoc.“ Po mých slovech se hned zase usmála a uvolnila mi cestu do pokoje.

,, Takže co připravuješ?“ zeptali se obě sborově.

,, No ráno jí udělam snídani do postele, ale to už tu nebudu. Jenom jí to položim na noční stolek a zmizim. Taky jí tam položim tohle oblečení a lístečkem že si to má oblíct a pak ať jde do obýváku. Tam bude mít další lísteček s tim že má jít ven z domu že tam na ní čeká auto. Bude tam na ní čekat černá limuzína se šoférem. Ten jí dá kytici s tuctem rudých růží a odveze jí na jedno romantický místo. Tam budem mít oběd a já jí dam řetízek co sem koupil. Pak pudem do kina nebo tak. Prostě chci aby si ten den užila a odpustila mi.“

Holky se usmívali jak přiblblí. Po asi minutě začali obě pištět.

,,Hej zas dobrý jo?“ řek sem jim se smíchem.

,, Jo promiň, ukaž ty šaty, řetízek a prostě všechno.“

Když sem jim to ukázal, začaly pištět nanovo.

,, Tak co myslíte?“ zeptal sem se nejistě.

,, Odpustí ti“ obě se na mě usmáli a já jim úsměv opětoval.

Tak teda další část:3 Neni nějak dlouhá no, ale tak aspoň něco ne?:) Teď sem neměla moc času, ale tak když sou ty prázdniny tak ho budu mít víc:3 *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat