Holky, moc se vám omlouvám že nebyla část.. ale měla jsem jí rozepsanou a vypl se mi mobil, když jsem ho zapla tak jsem to tu neměla.. a pak se mi to přepisovat nechtělo, neměla jsem na to náladu takže fakt promiňte :):/ Část je psaná na mobilu, takže se omlouvám za chyby:).. snad se bude líbit..
Juss pohled:
Následoval jsem Twista do obýváku, kde už seděli všichni. Plácl jsem sebou na gauč a zadíval jsem se na televizi..
,,Hele bro, je nám to strašně líto.." promluvil najednou Ryan a všichni se na mě soucitně podívali.
,,Co?" nechápavě jsem se na ně podíval. O čem to sakra mluví?!
,,Nedělej že nevíš o čem mluvíme.. mrzí nás to bro, ale třeba to příště přijme.." promluvil Jaden a já jsem se málem zadusil na vlastní silně. Ty volové si myslí, že mi řekla ne?!
,,Vy blbci, řekla ano!!" zařval jsem na ně. Jejich výrazy byli zaskočený.
,,Co-cože řekla?!" vypadlo ze všem najednou.
,,Řekla ano.." ozvalo se ze dveří. Všichni přesměrovali svůj pohled tam, aby zjistili kdo to je. Všichni až na mě. Už podle hlasu jsem poznal, že to byla Lee. Vstal jsem z gauče a přešel jsem k ní. Vzal jsem jí do náruče a odnesl jsem jí do ložnice.
,,Co děláš?" zeptala se zvědavě když jsem jí pokládal na postel.
,,To se zachvilku dozvíš, ale teď hezky lež." řekl jsem a vtiskl jí polibek na čelo.
Došel jsem ke skříni a vytáhl z ní oblečení, který jsem jí včera koupil. Nakonec jsem vytáhl i něco pro sebe a všechno jsem to položil na noční stolek. Potom jsem šel napustit vanu, do které jsem potom naházel květy růží..
Lee pohled:
Ležela jsem v posteli už asi deset minut, když v tom se konečně ve dveřích objevil Justin s úsměvem na tváři. Beze slova ke mě přešel a vzal mě do náruče.
,,Kam mě neseš?" zeptala jsem se zaskočeně když se dal do pohybu.
,,Pšššt" zašeptal. Když zamířil do koupelny bylo mi jasné, o co mu jde. Pomalu otevřel dveře a nakonec, se mnou v náručí, vešel dovnitř. Položil mě na pračku a políbil mě do vlasů. Začal ze mě pomalu stahovat oblečení. Chtěla jsem něco říct, ale on to nejspíš poznal a políbil mě. Když už jsem byla nahá, což bylo mimochodem dost trapné, položil mě do vany, s teplou vodou a kvítky růží. Taky se svlékl a zapálil svíčky zhasl světlo a vlezl ke mě do vany. Přitulil se ke mě ze zadu, takže jsem byla zádama opřená o jeho hruď. Užívala jsem si ten úžasnej pocit, když mě hladil po bříšku.
,,Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se ho líně.
,,No já si nejdřív umeju svojí princeznu a potom bysme mohli zajet do obchoďáku?" celou dobu se usmíval. Sice jsem ho neviděla, ale podle hlasu to šlo poznat. Jenom jsem přikývla a dál relaxovala. Někdo zabušil na dveře a my jsme oba vyprskli "Co je?!"
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..