25.----> Vy jste fakt blbý!

3K 163 15
                                    

Po asi půl hodině mučivého sezení v cizím autě, společně s těma cizíma klukama jsem se začala nudit. Hlavou mi stále běhá jedna otázka.. Chtějí  zabít?

,,Ehm.. takže vy mě teď jako zabijete jo?" zeptala jsem se ironicky. Na venek jsem vypadala docela v pohodě, no vevnitř jsem posraná strachy. Jako odpověď se mi dostal jenom hlasitý smích. Nechápavě jsem se na ně podívala a nahodilá jsem výraz ala Co ti jebe?!.

,,Vypadáme snad jako vrahové?" zeptal se mě se smíchem jeden z nich, Fredo.. teda alespoň myslím. Jenom jsem přikývla a oni se zase začali smát. Prokroutila jsem nad nima očima a sledovala jsem cestu venku.

,,Musím uznat, že Bieber má docela vkus.." řekl se smíchem ten další.. Probodla jsem je pohledem a dál jsem je ignorovala...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,,Vstávej!" někdo mi zařval do ucha a já sebou culkla. Nejspíš jsem usnula, no co..

,,Už jsem vzhůru ježiš.." protáhla jsem se a vylezla jsem z auta. Rozhlídla jsem se okolo sebe a přede mnou jsem spatřila krásnou chatku.

,,To se jako ani trochu nebojíš?" zeptal se mě pochybovačně Fredo.

,,Ne, proč bych měla?" zeptala jsem se se smíchem, ale uvnitř jsem umírala strachy..

,,No já nevím hele. Tři cizí chlapy tě odvezli na nějakou chatu. V životě jsi nás neviděla, ale proč se bát, že?" zeptal se ironicky.

,,Řekl si mi, že mě nechcete zabít. To mi stačí."  mrkla jsem na něj a vydala se směrem k chatce. Nebo jsem spíš chtěla, zabránilo mi v tom zatáhnutí za vlasy. Sykla jsem bolestí a nenávistně jsem se podívala na Freda.

,,Jak můžeš být tak v klidu kurva?! To co jsem řekl jsem taky nemusel myslet vážně." mrkl na mě a já nad tím jen pokrčila rameny.

,,Nedávno mě unesli, takže jsem si trochu zvykla. Ráda bych se šla vyspat, jestli dovolíš." odpověděla jsem mu úplně v klidu. Jen přikývl a začal mě někam tahat.

,,Tady máš pokoj." řekl, když jsme se zastavili před nějakýma dveřma.

,,Děkuju." usmála jsem se a když byl na odchodě, zastavila jsem ho.

,,Co se mnou bude?" opatrně jsem se zeptala.

,,Neboj, neublížíme ti. Jenom.. Bieber si z nás nepěkně vystřelil na minulej apríl víš. A za to zaplatí" řekl se smíchem.

,,Takže mu to jenom oplatíte?" zeptala jsem se. Jenom přikývl a oba jsme vybuchli do záchvatu smíchu.

,,Vy jste idioti! Já se můžu posrat strachy a vy to děl-"

,,No moment..! Říkala jsi, že se nebojíš!" řekl se smíchem.

,,Kurva.." nahodila jsem poraženecký face a pak jsme zase vybuchli do záchvatu smíchu.

,,A proč ta komedie před nemocnicí?" zeptala jsem se a u toho jsem si stírala slzy z tváře, které mi vyklouzli z očí při tom záchvatu.

,,Z okna čuměl Twist, tak jsme to museli nějak zahrát, ne?" řekl s takový tím výrazem Nenítosnadjasný?!.

,,Vy jste fakt blbý!" zařvala jsem na celou chatu z plných plic. Smáli jsme se tam jako idioti dalších deset minut a mě to už přestalo bavit.

,,No tak já už asi půjdu.." nejistě jsem se na něj podívala. On jenom přikývl a odešel. Opatrně jsem otevřela dveře a po špičkách jsem vešla dovnitř. Musela jsem se zasmát nad svojí debilitou, vždyť dělám, jakoby tam někdo čekal. Rozhlídla jsem se po pokoji, je docela pěknej. Není nějak extra velkej, ale je útulnej. Rychle jsem přeběhla do koupelny a svlíkla ze sebe všechno oblečení.

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat