13.---->Taky tě miluju

3.8K 178 11
                                    

Otevřel jsem oči, ale hned jsem je zase zavřel, protože mě do nich udeřilo silný světlo. Když jsem si byl jistý, že to mé oči ustojí, opatrně jsem je otevřel. Chvíli jsem mrkal a pak jsem si už na to světlo zvykl.

,,Už se probral!“ někdo zařval, podle hlasu usuzuju, že to byl Lil.

Hned se ke mně všichni nahrnuli.

,,Jsi v pohodě?“ zeptal se mě nejspíš Dereck.

,,Jo jsem. Je to pravda? Znásilnil jsem jí?“ zeptal jsem se sklamaně.

Všichni jenom přikývli.

,,Doprdele!“ zařval jsem a vystřelil jsem z postele.

,,Kde je?“ zeptal jsem se už klidnějším hlasem.

,,O-ona.. odešla. Hned po tom, co přišla. Zabalila si a odešla.“ Řekla smutně Debb. Zabořil jsem si obličej do dlaní. Ztratil jsem jí. Jsem debil.

,,No my s ní budeme volat na skypu zachvilku.. Tak kdybys chtěl..“ nenechal jsem jí to dopovědět.

,,Chtěl, ale ona by nechtěla, takže.. Ale děkuju.“ Falešně jsem se na ní usmál a ona mi úsměv opětovala.

Po chvilce všichni odešli z pokoje a já jsem přešel do mojí koupelny. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a vykřikl jsem. Hned za mnou přiběhl Lil.

,,Co je bro?“ zeptal se ustaraně.

,,Kurva podívej se do toho zrcadla“ řekl jsem. Nechápavě se na mě podíval, ale udělal to.

,,No a?“

,,Ty to nevidíš?“ zeptal jsem se.

,,Vidim tam tebe a mě.“ Řekl ironicky.

,,Doprdele tohle nemůžu být já!“ trošku jsem zvýšil hlas.

,,Proč ne?“ zeptal se se smíchem.

,,Protože tohle já prostě nejsem. Vždyť já mam sexy vlasy, oči. No prostě jsem sexy celej. A tohle. To je.. hnus.“ Řekl jsem dotčeně a on se začal smát.

,,Bieber ty narcistický hovado!“ zařval se smíchem a já se k němu přidal. Po chvilce odešel z pokoje a já se přemístil do sprchy. Užíval jsem si ten pocit, jak na mě padali kapky teplé vody. Bylo to uvolňující a já jsem alespoň na chvilku zapomněl na všechno.

Po chvilce jsem vylezl a usušil jsem se. Přemístil jsem se do pokoje a otevřel jsem skříň. Chvíli jsem přemýšlel nad tím, co si na sebe obleču. Nakonec jsem se rozhodl pro černý chacha a bílí tílko.

Oblíkl jsem si to a přešel jsem zpátky do koupelny. Tam jsem si nageloval vlasy na horu a ještě jsem se skoukl v zrcadle. Jo teď jsem to já. Ten sexy Bieber po kterym všichni touží. Musel jsem se nad svýma myšlenkama zasmát.

Vyšel jsem na chodbu a chtěl jsem jít do obýváku. Když jsem ale šel kolem Debbiínýho pokoje, slyšel jsem někoho brečet. Myslel jsem si že se jí něco stalo, takže jsem vešel dovnitř.

Na posteli seděli všechny tři a před sebou měli notebook. Nevšimli si mě a tak jsem tam jentak stál.

,,Lee, vždyť ho miluješ, musíš mu to odpustit.“ Řekla Am. Takže s ní vážně volají. Podíval jsem se do noťasu a viděl jsem jí. Brečela. Ona brečela, kvůli mně. Jsem debil. (media)

,,J-Já nemůžu..“ zašeptala.

,,Ehh, Justine?“ zeptala se May.

,,Promiňtě, nebudu rušit. J-já.. jenom jsem slyšel odtud vzlyky, tak jsem myslel že se Debb něco stalo.. Ale.. no to je jedno, Už půjdu..“

,,Justine?“ bože ten její úžasnej hlas. Otočil jsem se k notebooku a nechápavě jsem se podíval do webkamery.

,,Taky tě miluju“ Zašeptala a típla hovor. No mě to nevadilo. Můj svět se začal dávat dohromady a já jsem se usmíval jako kretén. Holky ke mě přišli a všechny tři mě obejmuli.

,,Ona ti odpustí, musíš jí dát čas.“ Řekla May a všechny tři se na mě usmáli. Jenom jsem přikývl a úsměv jsem jim opětoval. Odešel jsem z pokoje a seběhl jsem schody směrem do obýváku. Hodil jsem sebou na gauč a zapl jsem televizi. Vůbec jsem nevnímal co tam běželo, pořád jsem musel na ní myslet.

Je to úžasný pocit vědět, že člověk, kterého milujete vás taky miluje. Vím, že mi jen tak neodpustí, ale já o ni budu bojovat. Budu o ní bojovat do té doby, než mi odpustí! Jednou bude moje!

New part babyes!:3 už čtvrtá dneska:DD:3 No nebudu to zdržovat, komenty a votes potěší - *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat