5.---->Konečně zpátky!

4.4K 193 8
                                    

Stále pohled Debbi:

Hned jak Mike odešel z našeho pokoje jsme si šli obě lehnout. Vůbec jsem nemohla usnout a pořád jsem se vrtěla na posteli ze strany na stranu. Na chodbě jsem slyšela nějaký zvuky, takže už se nejspíš Mike vyměnil s tim klukem. Snažila jsem se usnout, když v tom se rozletěli dveře. Stál v nich nějakej cizí kluk, s úsměvem na tváři. Rychle jsem zavřela oči a dělala jsem že spím. Slyšela jsem že se ke mně přibližuje. ,, Ale notak, já vim že nespíš. Slyším tě jak se tu celou dobu kroutíš na posteli.“ Začal mě hladit po vlasech a mě se zmocnil strach. ,, Prosím, neubližuj mi.“ On se na mě jenom zaraženě podíval. ,, P-proč bych ti měl ubližovat?“ radši jsem otočila hlavu na stranu, aby neviděl ten monokl co mám pod okem. On se samozřejmě nedal a otočil mojí hlavu směrem k němu. ,, Ubližujou vám?“ jenom jsem přikývla a začala jsem brečet.Najednou jsem pocítila jak mě obejmul. ,,Nic si z Ryana nedělej, je to kokot!“ ,, D-děkuju..“ jenom se na mě letmě usmál, tak jsem mu úsměv opětovala. Když odešel z pokoje, tak jsem se znovu pokusila usnout. Ani nevím jak, no po chvilce se mě zmocnila únava a já jsem usnula.

Ráno:

Probudila jsem se na Amandy pláč. Rychle jsem vyskočila z postela a přiběhla k ní, když jsem uviděla její zdrcenej výraz. ,, Am co se stalo?!“ jako odpověď se mi dostali jenom další vzlyky. ,, Byl tu Ryan žejo?!“ jenom mi příkývla. Obejmula jsem jí a když se už trochu uklidnila tak jsem se jí samozřejmě musela začít vyptávat. Její odpověď mě docela dost zarazila. ,, Jak to kurva myslíš, že tě topil?!!“ zařvala jsem nejspíš až moc nahlas, protože se rozletěli dveře a v nich stál celej nasranej Ryan. ,, Proč tu kurva tak řveš!“ zařval mi přímo do obličeje. Reflexně jsem mu střelila facku, čehož jsem samozřejmě hned litovala, když přistála i jeho ruka na mojí tváři. Samozřejmě že to nezůstalo jenom u jedný facky, to by přece nebyl Ryan. Snažila jsem se dělat, že mě to nebolí i když opak byl pravdou. No, jak mile k tomu přidal i pěstí a kopanec do břicha, tak jsem se schoulila na zem a začala jsem neskutečně brečet. Zase. Viděla jsem jak se ke mně přibližuje s nožíkem, hned jsem věděla co bude následovat. Nával mých slz začal nanovo. ,, Drž už kurva hubu!“ s těmahle slovama sekl nožíkem přes moje nohy. Pak znova a znova. Něco zařval a do pokoje vtrhl ten samej kluk, kterej měl včera hlídku. Myslela jsem že ho zastaví, no místo toho přiběhl k Amandě, chytl jí za vlasy a třískl její hlavou o zeď. Viděla jsem, jak Amandě začala z hlavy týct krev a ona začala brečet. ,, Prosim nech jí, udělam všechno, ale jí prosim neubližuj!“ oba dva se nechutně zasmáli a ten kluk jí pustil. Přišel ke mně a dal mi pěstí. Nechápala jsem to, včera mě tu utěšoval a říkal jakej je Ryan kokot, no teď mu pomáhá nás zrichtovat. Do pokoje vtrhl nějakej kluk, jsem si stoprocentně jistá, že jsem ho už někde viděla. Najednou jsem zaslechla výstřel, hned potom další. Nechápala jsem kdo střílel a po kom. No pak jsem si všimla toho kluka, kterej měl včera hlídku jak leží na zemi v louži krve. Ale Ryana jsem nikde neviděla. Ten kluk co ho zastřelil se ke mně začal přibližovat. ,, Debb?“ jak sakra ví jak se jmenuju? Nejspíš si všiml mýho nechápavýho pohledu, protože se zasmál. ,, Jsem Justin. Justin Bieber. No.. konečně jsme tě našli Debb“ usmál se na mě. ,, C-co se mnou teď uděláte?“ ,, No, odvezeme si tě k nám domů, za tvojí sestrou a tou její kámoškou. Pokud teda nechceš zůstat tady“  zasmál se a já s ním. ,, Hej, já jsem tu taky!“ no jo, málem jsem zapoměla na Amandu. Obě jsme se zasmáli a Justin na mě hodil nechápavej výraz. ,, No, taky jí unesli. Nemá kam jít, zabili jí bráchu a rodiče už dávno nemá.“ ,, Fajn berem jí taky, ale teď si pospěšte.“ Obě jsme se zvedli a šli za ním. Když jsme se konečně tim bludištěm dostali ven, můj zrak padl na černýho range rovera. ,, Budeš tu jen tak stát a nebo si pujdeš i sednout do auta?“  zasmál se. Jenom jsem ho probodla pohledem a šla jsem si sednout za Amandou do auta. Po asi půl hodině jsme zastavil před nějakým domem, asi před tim jejich. Všichni začali vystupovat z auta tak jsem taky vylezla. Viděla jsem jak se rozletěli dveře a z nich vyběhla Lee i s Mayou. Hned jsem se rozbrečela a běžela jsem za nima. Okamžitě jsem Lee obejmula a hned po tom i Mayu. Všichni tři jsme brečeli jak malý. Pohledem jsem zkoumala okolí, no můj zrak se zastavil na Amandě, zase jsem na ní zapoměla. Pustila jsem holka a přiběhla jsem k ní. Za ruku jsem jí dotáhla k holkám a seznámila jsem je. Po asi pěti minutách jsme se všechny čtyři odebrali do domu.

Justin pohled:

Byl to nádhernej pohled na Liu, jak je konečně šťastná a usmívá se. Dost mě sere, že jsem nezabil toho kokota. Zakroutil jsem hlavou, a začal jsem zase koukat na Liu. Jo hodně mě to baví. Po chvilce holky odešli do domu. Pořád jsem se koukal na to místo, kde ještě před chvílí stála. ,, Hej vnímáš, nebo si zas myšlenkama jinde?“ všichni kluci se začali smát, jak nečekaný. Prokroutil jsem nad jejich chováním očima a chtěl jsem odejít, ale zastavila mě Lilovo ruka. ,, Nedělej ze mě debila, vim že k Lie něco cítíš. Proč jí to kurva neřekneš?!“ ,, Bože Twiste, posloucháš se co meleš za sračky? Prej že k ní něco cítim, to se ti povedlo!“ začal jsem se smát, no ale jasně že sem právě vypustil z huby tu největší blbost na světě. Lil jenom pokroutil hlavou a vešel do domu. Na nic jsem nečekal a šel jsem taky dovnitř. Všichni jsme si sedli na gauč a koukali na nějakou blbost v televizi. Naše nudění samozřejmě pokazil Lil. ,, Co takle si udělat menší párty, když už jsou holky doma?“  všichni začali říkat jako že jasný proč ne. ,, Fajn, ale žádný kurvy Twist, jasný?!“ ,, No jo ježiš. Takže jděte se všichni připravit a za půl hoďky budete všichni dole!“ nechápal jsem proč jako chce začít s párty už ve dvě odpoledne, ale tak proč e no. Všichni jsme se odebrali do pokojů a začali jsme se připravovat. Když jsem vešel do mýho pokoje, můj zrak padl na Liu jenom ve spodním prádle. Musel jsem se zahryznout do rtu. Hned jak si všimla že jsem taky v pokoji, hodila přes sebe deku a odešla do koupelny. Nechápal jsem její chování, ale neřešil jsem to. Chvíli jsem přemýšlel co si na sebe obleču, nakonec jsem se rozhodl pro černý chachy kalhoty a černou snapback obey. Na triko sem se vykašlal, nikomu to snad vadit nebude. Skoukl jsem se v zrcadle a seběhl jsem dolů. Všichni kluci už tam byli, super, takže se čeká jenom na holky. Po chvíli přišla Maya. Na sobě měla černý legíny a k tomu bílí tílko a černý vansky. Po chvilce přišla i Debb s Amandou. Obě na sobě měli šortky a nějaký trička, k tomu taky vansky. Po chvíli přišla dolů i Lia. Bože byla nádherná. Na sobě měla černou čapku, modrou košili a pod ní bílí tílko s nějakym nápisem. K tomu měla džínový šortky, šarný vansky a rayban brejle (foto v médiích). Musel jsem se pousmát při pomyšlení na to, že všechny holky maj na sobě vansky. ,, No tak  Bieber, nečum furt tak na Liu, nebo nám jí sežereš pohledem.“ Jasně, Jaden aby nám k tomu něco neřekl. Probodl jsem ho pohledem a vykročil jsem z baráku do garáže. Nemohl jsem si nevšimnou jak se Lia začala červenat, hlavně když se všichni začali smát. Po chvilce už všichni přišli do garáže a nasedli do aut. Vyjeli jsme směrem do baru, tahle noc bude legendární.

Takže další část:3 Sice jste nedali těch 5 votes, ale tak Adam mě tak trochu donutil k nový části, tak jí tu máte:3 doufám že se vám to líbí, já nějak s touhle částí nejsem spokojená:/ :) Komenty a votes potěší, *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat