8.---->Dnes budu váš řidič

3.7K 185 6
                                    

,,Odpustí ti“ obě se na mě usmáli a já jim úsměv opětoval. Až teď mi došlo že tu s nima není Amanda.

,,Eh, holky kde je Amanda?“

,,Sprchuje se“ odpověděli se smíchem.

,,Jo, aha. No tak já už pudu, musim všechno připravit a tak..“

,,No to bys asi měl no.“ Odpověděli mi obě se smíchem. Pokroutil sem nad nima hlavou a šel sem ke dvěřím.

,,Jo a holky?!“ otočil sem se na ně  mezi dveřma. Obě se na mě podívali takovim tim pohledem jako Ty jsi ještě kurva neodešel?

,,Opovažte se jí něco říct!“ musel sem se smát nad jejich poker facema. Vběhl sem do mýho pokoje, kde už spala Lia.

Vytáhl sem si ze sříně černý chacha kalhoty, bílý tílko a sako. Dal sem si to na noční stolek a vyběhl sem z pokoje do obýváku. Chtěl sem odtamtud vzít tašky s věcma co sem nakoupil, ale nikde sem je neviděl.

,,Jestli hledáš ty věci tak sme ti je už dávno strčili do pokoje“ prokroutil sem nad nima očima a vyběhl sem zpátky do pokoje.

Hned sem popadl ty věci a začal sem to připravovat.

Když bylo všechno hotový tak sem zavolal Joeovi.

,,Joe? Máš to všechno objednaný?“

,,Jo, limuzína je rezervovaná řekl sem jim ať je u vás v 9 a čekaj tam dokaď k nim nepříde..“

,,To je super a to místo?“

,,Našel sem ti pláž, romantickou a taky opuštěnou. Nejspíš o ní nikdo neví, protože tam vůbec nikdo prej nechodí. Pak ti pošlu GPS souřadnice, ať tam vůbec trefíš.“ Sice ho nevidim, ale vim moc dobře že se usmívá do telefonu jako debil.

,,Okey, dík bro. Máš to u mě“ s těmahle slovama sem mu to típl. Podíval sem se na hodiny co mi visí v pokoji, 2:30 – fakt supr.

Rychle sem si šel lehnout a nastavil sem si budíka na sedmou.

Lia pohled (ráno):

Ráno sem se probudila na vyzvánění mýho mobilu, debilní budík. Neochotně sem vylezla z postele a protáhla se.

Rozhlídla sem se po pokoji a můj pohled se zastavil na tašce s papírkem na nočnim stolku.

Hned sem k němu přišla blíž a papírek sem si vzala do ruka. S úsměvem na tváři sem si ho četla.

Až se vysprchuješ, obleč si ty šaty co máš v tašce vedle lístečku. Nějak se uprav a pak jdi před barák, bude tam na tebe čekat odvoz. Za chyby se přeci musí pykat. –J <3

Usmívala sem se na ten lísteček jako debil asi dobrých deset minut. 

Pak sem se konečně vzpamatovala a vběhla sem do koupelny. Sundala sem si ze sebe pyžamo a vlezla sem si do sprchy.

Nanesla sem si na sebe trochu sprchovýho gelu a šamponu na vlasy. Po chvilce sem si to smyla a vylezla sem ze sprchy.

Obmotala sem si kolem těla osušku a ze šuplíku sem si vytáhla fén. Pomalu sem si vyfénovala vlasy a vyběhla sem zpátky do pokoje.

 Vytáhla sem si ty šaty který mi koupil. Hned jak sem je vytáhla mi spadla brada snad až k nohám.

JSOU BOŽÍÍ!!

Rychle sem se do nich oblíkla a vrátila sem se zpátky do koupelny. Tam sem si ze šuplíku vytáhla kulmu na vlasy a začala sem si je natáčet.

Když už sem je měla natočený (viz. media), popadla sem svojí kosmetickou taštičku a lehce sem se namalovala.

Nepotřebuju přece vypadat jak nějaká děvka. Ještě sem se na sebe koukla v zrcadle, jako vždycky sexy.

Se smíchem sem vběhla zpátky do pokoje, obula sem si na sebe lodičky, které byli taky v té tašce.

Ještě sem si na sebe dala všechny ty serepetičky co mi k tomu koupil a seběhla sem ze schodů.

Hned jak sem vešla do obýváku všichni ke mně strhli pohled. Kluci se usmívali jak blbý a holky ke mně hned přiběhli a začali mě objímat.

,,Dobrý holky, nepotřebuju abyste mě udusily“ řekla sem jim se smíchem a oni se ke mně přidali.

,,Užij si to“ řřekli všichni jednohlasně s úsměvama na tváři. Úsměv sem jim samozřejmně opětovala a vyšla sem z domu.

Moje brada byla zase až někde u mých kotníků, když sem viděla tu limuzínu před barákem.

Nejistě jsem k ní přišla a pán který vedle ní stál se na mě usmál.

,,Slečna Somers?“ zeptal se s úsměvem. Taky sem se na něj usmála a přikývla.

,,Jsem Rick, těší mě. Dnes budu váš řidič.“ Usmál se na mě. Celou dobu sem se usmívala jak blbá.

Otočil se pro něco do auta a pak se otočil zpátky ke mně. V ruce držel obrovskou kytici růží, moje brada opět ležela na zemi.

,,To je pro vás“

,,Eh, děkuju“ usmála sem se na něj a vzala sem si kytici. Otevřel mi dveře od limuzíny a já sem si do ní sedla.

New part babyes! :3 vím že není nějak extra dlouhá, myslela sem si že budu mít teď o prázdninách víc času, ale místo tohu furt sem na nějakých návštěvách. :( Komenty i votes potěší - *Ellie* :3

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat