4.---->Kde to jsem?

4.4K 195 9
                                    

Justin pohled:

Konečně ten film skončil. Vlastně ani nevím na čem jsme byli. Celou dobu jsem myslel nad Liou. Tak srašně rád bych jí řekl, jak jí miluju.. no to mi moje ego nedovolí. V kině se rozsvítilo světlo a já jsem si stoupl. Podal jsem Lie ruku, kterou s úsměvem přijmula. Pomohl jsem jí vstát a nandal jsem jí svetr. Pak jsem si oblíkl bundu, vzal jsem si klíče od auta a všichni jsme vyšli z kina. Když jsme už seděli v autě, na stejných místech kde jsme seděli i když jsme sem jeli, pustil jsem rádio. Začala tam hrát písnička California king bed od Rihanny. Holky začali zpívat a my s Dereckem jsme se začali smát jak zhulený opce. Tohle někdo vidět, tak si fakt bude myslet že jsme sfetlý. Lia rádio ještě víc zesílila a otevřela okýnko. To samý jsme udělali všichni. Holky furt zpívali a my s Dereckem jsme se k nim taky přidali. Teď tam ale hrála písnička Wake me up od Avicii. Když písnička skončila začal mi zvonit mobil. Podíval jsem se na jméno svítící na obrazovce, Lil, jak nečekaný. Vypl jsem rádio a zvedl mu to. ,, Co je?!“ ,, Kámo, sorry jestli tuším, ale našli jsme jí! Teda spíš adresu domu ve kterym je, ale to je jedno, máme jí!“ ,, Tyvole to je dobrý, hned tam jsme, zítra tam půjdem, teď už je pozdě.“ ,, Okey, okey, ale dělejte“ ,, Jo“  hned jak jsem mu to  típl tak začala Lee vyzvídat. Jak tipické. ,, Kdo to byl?“ ,, Lil“ odpověděl jsem stroho. Přece nemusí ostatní poznat že jsem do ní zabouchlej. I když už si toho kluci stejně určitě všimli. ,, Aha. A co chtěl?“  ,, Našli dům ve kterym drží Debbi..“ než jsem stihl něco říct, tak mi do toho musela skočit. Tipická žena. ,, Co? Tak tam jedem dělej! Justine honem!“ začala křičet jako šílená. ,, Shawty, za chvíli budem doma. Vy s May pudete okamžitě spát a my tam s rukama pudem hned zítra ráno. Aby to nečekali“ „Proč ráno?! Vždyť jí můžou mezi tím zabít!“ ,, Lee uklidni se. Pokud tam půjdeme hned teď tak nás taky můžou zabít.“ ,, Dobře, ale pojeď rychle domů“ šlápl jsem na plyn a za chvíli jsem už vjížděl do naší ulice. Holky vystoupily rychlostí světla z auta a obě vběhli do domu. Pokroutil jsem nad nima hlavou a společně z Dereckem sem vešel do domu. Kluci seděli na svých místech na gauči a holky byli nejspíš v pokoji. Neřešil jsem je a sedl jsem si ke klukům. ,, Takže půjdem tak po obědě?“ No jo, samozřejmě náš Lil se musí nejdřív nažrat než si půjdem zahrát na supermany. Nad svojí připomínkou jsem se musel zasmát. ,, Jasně Lile, půjdem až po obědě.“ Všichni se začali smát když viděli Lilovo dětskej výraz. Řešili jsme to asi dobrý dvě hodiny. Když jsem se podíval na hodiny viděl jsem že jsou dvě hodiny ráno. ,, No tak já jdu spát, čus“ odešel jsem do pokoje a hned jak jsem vešel, zrak mi padl na spící Liu. Lehl jsem si k ní a přitáhl jsem si jí blíž k sobě a vdechoval jsem její vůni. Ani nevím jak, ale usnul jsem.

Debbi pohled: (úplně od začátku, co jí unesli, jsou to dva dny)

Probudila jsem se na bolest hlavy. Asi jsem to opravdu přehnala s alkoholem, i když myslím že jsem ho tolik neměla. Když jsem konečně otevřela oči, všimla jsem si že jsem v cozím domě. V tomhle pokoji to bylo celkem strašidelný. Jedna hnusná postel, na který jsem byla přivázaná, vedle něho malej stolek a dveře. Ani blbý okno tu nebylo. Zdi byli hnusně bílí a místama mi to přišlo, jak kdyby byli od krve. Podlaha byla dřevěná, ale taky docela zaprášená. Někdo vtrhl do místnosti a mě se zmocnil strach. Viděla jsem celkem hezkýho kluka. Bože co to tu třepu, vždyť mě tu drží a já o něm mluvim jak o hezkym. ,, Ale, ale. Princezna se nám vzbudila.“ Řekl to celkem slizským hlasem. Přiblížil se ke mně a přitiskl se mi na rty. Odtáhla jsem se od něj a on mi dal facku. Kurva. ,, Co si o sobě kurva myslíš? Já vždycky dostanu to co chci! Tak se s tim smiř ty děvko!“ dal mi další facku. Začala jsem nepříčetně brečet. Když mi vytáhl ruku z pod peřiny, nechutně se zasmál. ,, Ale, ale. Princezna se nám ráda řeže.“ Vytáhl si z kapsi nůž. Hned jsem začala brečet. ,, Ne prosím nech me, udělam všechno co budeš chtít! Prosím jenom mi neubižuj, prosím!“ vysmál se mi do tváře a ztrhl ze mě peřinu. Jestli se tomu tak vůbec dalo říkat peřina, spíš to byla taková deka. ,, Všechno povídáš jo?“ začala jsem přikyvovat hlavou jakože jo. ,, No dobře. Ale jenom aby si věděla že se nemáš pokoušet utéct, ani nic takovýho. A hlavně aby si pochopila, že já se neodmítám!“ nechápavě jsem se na něj podívala.Když vzal do ruky nůž, pochopila jsem. Než jsem stihla prosit o pomoc, řízl mě do nohy. Pak znova. Takle to pokračovalo asi deset minut, když v tom ho někdo zavolal. Bohužel jsem nepostřehla, jak ho oslovil. On jenom něco zavrčel a odešel. Začala jsem brečet, neskutečně. Nechápu co jsem mu udělala. Jak jsem si vůbec mohla myslet že je hezkej? Hned se mi znechutil. Prase jedno hnusný.  Dveře se opět rozlítli a já dostala strach. Stál v nich nějakej cizí kluk. ,, Čau, nemáš hlad?“ jenom jsem zavrtěla hlavou. On ke mně přišel, začala jsem se klepat a brečet. ,, Neboj, já ti nechci ublížit. Jenom ti chci vysvětlit jak to tu chodí?“ kývla jsem na něj hlavou na náznak toho, že má pokračovat. ,, Takže. Musíš Ryana poslouchat a v žádnym případě se mu nevzmítej. Koukam že už jsi mu tak trochu odporovala.“ Jenom jsem přikývla hlavou na náznak souhlasu. ,, No já už budu muset jít, tak se měj. Kdybys něco potřebovala tak zavolej. Jsem Mike“ ,, Debby“ podala jsem mu ruku a  letmo jsem se na něj usmála. Odešel a já jsem zůstala zase sama. Venku už byla tma a Ryan ještě nepřišel. Byla jsem za to ráda. Nakonec nade mnou zvítězila únava a já jsem zaspala.

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat