Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat @MrousekD :) doufám že se bude líbit:)
Juss pohled:
Už jsou to dva týdny. Já jsem vážně kretén! Kluci se se mnou skoro nebaví a holky vůbec. Ale nedivím se jim. Vždyť jsem Debb asi zabil ségru a Maye nejlepší kámošku. Jsem zrůda..!
Právě teď sedím u Lee na postely, hladím jí po ruce a snažím se jí probrat. Pak se půjdu zase ožrat, protože se neprobudí. Jako každý den. Z mého přemýšlení mě vytrhlo otevření dveří. Stála tam Debb.
,,Nechápu proč jí neodvezete do nemocnice!" vyjekla po mě a já se zamračil. Bože já jsem fakt idiot. Po dvou týdnech mě nenapadlo jí odvézt do nemocnice? Zvedl jsem se z postele a vzal jsem Liu do náruče. Sešel jsem schody směrem do garáže a položil jsem jí na zadní sedačku mého Range rovera. Otočil jsem se a za mnou stáli všichni.
,,No co, jedem stebou." nepříjemně zavrčela Maya a šla si sednout do auta. Když už jsme tam byli nějak na pány, vyjeli jsme.
V nemocnici:
Vzal jsem Liu do náruče a vběhl jsem s ní do nemocnice. U recepce jsem zastavil.
,,Dobrý den, přejete si?" zeptala se s úsměvem.
,,No.. vlastně.. moje přítelkyně.. ona.." nedokázal jsem vytvořit smysluplnou větu. Sestřička zavolala doktora a ten i s lehátkem Liu odvezl do neznáma. Asi na sál. Šel jsem k sálu A3, kde jí prý měli operovat nebo co. Po chvilce přišli i ostatní. Věty typu 'Je to tvoje chyba idiote!' 'Málem jsi jí zabil!' atd. zde zazněli nespočetněkrát. Po asi půl hodině vyšel ze sálu doktor.
,,Tak co?" zeptali jsme se všichni najednou.
,,Slečna Somersová má Hydrův syndrom (vymyšlené:D). To zapříčinilo úpad do bezvědomí a zvracení krve. Mohlo se to obejít bez následků, kdyby slečna postoupila jednu operaci. No o tom jsme jí ale informovali.." při poslední větě nechápavě pokroutil hlavou. Syndrom? Ona o tom věděla? Proč mi to kurva neřekla?!
,,O-ona to věděla?" ,,Syndrom?" zeptal se Lil a Debb nastejno. Doktor přikývl.
,,Jakou operaci a proč nám kurva nic neřekla?!" zařval jsem své myšlenky nahlas.
,,Je to spíše takový zákrok. Musí se za něj ale zaplatit a proto to slečna Somersová nechtěla podstoupit. A proč vám to neřekla nevím." řekl se smutným tónem hlasu. Trochu jsem se uklidnil a odvážil
jsem se položit další otázku.
,,Kolik to stojí?" zeptal jsem se.
,,500 000 dolarů" odpověděl mi s menším úsměvem.
,,Myslíte, že jí to ještě může pomoct..?" zeptal jsem se nejistě.
,,Snad ano. Ale varuji vás, jestli se to nepovede, své peníze už neuvidíte"
,,S tím počítám." řekl jsem mu a on mě někam zavedl. Alespoň vím, že za to nemůžu já. Podepsal jsem nějaké papíry a zaplatil ty prachy. Doktor se odebral na sál a tam asi dělal svou práci. Já jsem se vrátil do čekárny k ostatním se zklamaným výrazem na tváři. Proč mi to neřekla? A proč jsem takovej idiot a nenapadlo mě s ní jet do nemocnice?! Jsem kretén až to bolí!
,,Ty Justine... promiň, že jsme tě z toho vynili, ale pochop nás.. zbil jsi jí a prostě to tak vypadalo.. my.. promiň.." řekl Jaden a všichni jenom souhlasně přikývli.
,,Jo, to je v poho." řekl jsem s falešným úsměvem na tváři. Po hodinovém utrpení vyšel ze dveří doktor. Hned jsem ho poznal. Byl to ten doktor, který operoval mě. Ten co se podobá Lie a Debb. A ještě k tomu se taky jmenuje Somers... Úplně jsem na něj zapomněl. Měl na tváři kamenný výraz, z kterého se nedalo nic vyčíst. Postavil jsem se a přišel jsem k němu.
,,Myslím, že byste se měl posadit.." řekl se smutným tónem. Doufám že nechce říct to, co si myslím že chce říct...
New part babyes:3 Tak co, názory?:3:D Jinak, omlouvám se že dlouho nebyla část:(( Komenty a votes potěší - *Ellie* :3
btw.: Pray for you Annie :'( <33
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..