36.----> Není to tak jak to vypadá - 2. část

2.5K 165 12
                                    

,,Není to tak, jak to vypadá.." ironicky jsem se zasmála.

,,Lásko, nech mě to alespoň vysvětlit.."

,,Co mi na tom chceš vysvětlovat Justine?! Já nejsem žádná tvoje hračka!" co si o sobě vůbec myslí?!

,,Lásko prosím! Já tě nepodvádím! To bych ti nikdy neudělal! Nech mě, abych ti to vysvětlil, prosím.." zašeptal zoufale a z očí mu začali stékat slzy. Musím uznat, že ten kluk je fakt dobrej herec!

,,Nepotřebuju nic vysvětlovat Justine, chápu to až moc dobře, takže-" z mého přemýšlení mě vytrhl výstřel. Podívala jsem se na Justina, který ležel na zemi a držel se za nohu.

,,Ne, ne, ne, ne, ne..! Justine! Prosím, řekni že jsi v pořádku!"

,,Jsem v pohodě lásko." zachraptěl. Rozeběhla jsem se k němu a obejmula jsem ho. V tuhle chvíli jsem vůbec neřešila, že mě podvedl. Hlavní je, že je v pořádku.

,,Ne to teda nejsi! Justine j-já.." nedokázala jsem dokončit větu, při pohledu na jeho nohu od krve a oči plné bolesti, lítosti a lásky. 

,,Zlato jsem v pořádku. A.. ty co?" zeptal se zmateně, narážejíc na zakončení mé věty. Z hluboka jsem se nadechla a byla jsem připravená mu to konečně říct. 

,,Vím, že není vhodná chvíle, ale musím ti to říct. Já.. Já jsem-"

,,Hej kde se flákáš bro?!" vtrhl do místnosti Twist a hned po něm sem vtrhl i Jaden. Já to snad sakra nikdy neřeknu! 

,,Kurva to si neumíte vybrat lepší chvíli?!" vyštěkl po nich Justin. Kluci se po něm nechápavě koukli a on jim hodil obálku s fotkama. Tak v téhle chvíli jsem se cítila opravdu nepříjemně. Twist vyndal fotky a jeho zmatený výraz se změnil na zděšený. 

,,No, ale LIo.. to není tak, že by tě JUstin podváděl. Věř mi. Tohle je jenom-" 

,,Takže vy jste o tom celou dobu věděli?! Vy jste věděli, žě mě podvádí a dělá ze mě krávu, ale přesto jste mi nic neřekli?! A to si říkáte kámoši?! Nesnáším vás! Všechny tři vás nesnáším!! Slyšíte mě, nesnáším vás!!" zařvala jsem z plných plic, že to muselo jít slyšet přes celej sklad a utekla jsem pryč. Slyšela jsem jak za mnou něco ještě řvou, ale ignorovala jsem je. Přede mnou se objevil Ryan a já mu vběhla do náruče. Beze slov mě obejmul a já mu brečela na rameno. 

,,Jsi v pořádku?" zeptal se ustaraně Přikývla jsem na náznak souhlasu, i když mi bylo jasné že mi neuvěří, ale tak proč se ptal, když ví odpověď? 

,,Povíš mi to v autě, okey?" zeptal se a já jsem přikývla. No tak taky, co jiného mi zbývalo? Vzal mě na záda a odnesl mě do auta. Položil mě na sedačku a sedl si vedle mě. 

,,Tak říkej, co se stalo?" řekl napůl dětinsky a napůl naléhavě po chvilce ticha. Musela jsem se nad tím zasmát. 

,,Justin.. podvedl mě.." řekla jsem zlomeně a opět jsem začala brečet. 

,,Bože to je takovej kokot! Neplakej Sweetie, on ti za to nestojí" řekl a rukou mi setřel slzy. 

,,A.. jak víš, že tě podvedl..?" zeptal se opatrně.

,,Chantel mi dala fotky, kde se objímá s nějakou holkou a dává jí pusu do vlas.." řekla jsem zklamaně a naštvaně zároveň.

,,No a jak vypadal?" zeptal se. ,,Jestli se teda můžu zeptat.." dodal rychle. 

,,Hnědý vlasy, hnědý oči, celkem vysoká, hubená, prsa má akorát a je pěkná.." poslední slovo jsem zavrčela přes zuby a on se zasmál. 

,,No nechci nic říkat, ale to zní jako Jazzy.. to je Justinovo ségra.." řekl napůl zaujmutě a napůl výsměšně. 

,,Nenenene, to snad ne.." říkala jsem pořád dokola a držela se za čelo. 

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat