(Pořád Justinovo pohled)
Jak o tom všem ví? Jak může vědět, že Lia s Mayou odchází pryč.
,,Jak to kurva myslí, že si budete hrát?! Hned teď jedem k Maye ať si taky zabalí a budete u nás, nebudete choditven! Je vám to jasný?!“
,,Jo“ řekli jednohlasně. Až přídu na to kdo to je, bude mrtvej!
,,Ale nechci být pořád zavřená doma..“ začala Maya. Je fakt, že by neměli být furt zavřený.
,,Fajn tak budete chodit ven, ale jenom s doprovodem nějakýho kluka od nás z party, jasný?!“
,,Ale Justine, my máme s Mayou lístky na film do kina..“
,,A kdy to je?“
,,No dneska, od osmy. Nějaká romantika to má být..“ tak romantika. Hmmm.
,,Okey, zavolam Jadenovi ať jde koupit ještě dva lístky a já a Dereck tak jdem s váma.“ Rozhodl jsem to sám, no na Dereckovi bylo vidět, že je z toho nápadu nadšenej. Příde mi, že se do ní zabouchl.
,,Ehm, Justine, nastartuješ už, abychom jeli k Maye? Já bych se jako taky ráda vysprchovala než půjdem do toho kina.“ Z mých myšlenek mě vytrhla Lia.
,,No jo, jasně, už jedu.“ Nastartoval jsem a vyjel směrem k Maye. Když jsme byli na místě Maya vběhla do domu a šla si zabalit. Po asi deseti minutách už měla zabaleno. Na to že je to holka, jí to moc dlouho netrvalo. Dreck jí vzal kufry a hodil je do kufru (jo divná věta:D).
Vyjeli jsme směr náš barák. Holky šli do sprchy a já s Dereckem jsme jim vzali kufry da našich pokojů. Musí spát u nás no a ani mi to nějak nevadí. Aby jste si nemysleli, že holky šli do sprchy společně, my máme v každym pokoji i koupelnu. Ležel jsem na posteli, když v tom vyšla Lia z koupelny. Měla kolem sebe jenom obmotaný ručník, který jí byl jenom těsně pod zadek. Bože, klid Jerry, hlavně klid. Radši jsem otočil hlavu, abych se na ní nemusel koukat, protože bych jí jinak asi na místě ojebal. Bože proč musí být tak nádherná.
Lia pohled:
Všimla jsem si jak byl Justin nervózní, když jsem vyšla z koupelny zabalená jenom v ručníku. Rozhodla jsem se ho trochu provokovat. Udělala jsem že sem zakopla a když jsem se zvedla, ručník ležel na zemi a já byla nahá. Nemůžu uvěřit tomu, co právě teď dělám. Producíruju se nahatá v pokoji člověka, který mě znásilnil. Asi bych si měla dojít na psychiatrii. No když ke mně strhl pohled a já viděla týct od jeho pusi slinu, rozhodla jsem se pokračovat. Udělala jsem jakože jsi jdu pro ten ručník a když jsem se pro něj ohla, cítila jsem na mých bocích jeho ruce. Naše obličeje byli u sebe tak blízko, že by se mezi ně nevešel ani papír. Nečekala jsem ani vteřinu a spojila jsem naše rty v jedny. Začala mezi náma válka jazyků. Po chvilce jsme se přesunuli k posteli. Rukou se podepřel aby mě nezalehl a začal mi jemně okusovat krk. V tu chvíli mi zapípal mobil na náznak smsky. Justin něco zavrčel a pokračoval dál, no já jsem ho od sebe odstrčila a oblíkla jsem si župan. Když už jsem byla oblečená, šla jsem se podívat kdo mi psal. Nemohla jsem uvěřit svým očím, když jsem si jí přečetla.
*No to se podívejme, místo toho, aby hledala svojí sestru, tak se radši vyspí s někym kdo jí zkazil život. Už se těším na reakci tvé sestry, když jí to povím. Třeba se semnou aspoň dneska vyspí, aniž bych jí u toho musel ubližovat. Můj nůž už si potřebuje odpočinout. S láskou –R*
Jak ví o tom co jsme spolu s Justinem dělali? Jak ví co mi Justin udělal? Než jsem se vzpamatovala, můj mobil držel v ruce Justin. Viděla jsem na něm jak zrudl, sakra.
,,Jak to jako myslí že jsem ti zkazil život?!“ vyštěkl.
,,Justine, prosím nekřič..“
,,Promiň Shawty, ale já to prostě nechápu, co jsem ti jako udělal? A jak jako ví co jsme dělali? Kdo to kurva je!! Ten ať si mě nepřeje, vždyť teď někde drží tvojí ségru a ubližuje jí! Musíme ho najít!!!“
,,No jo Justine, já vím že musíme, mi se s Mayou připrvíme do toho kina a ty to zkusíš najít ok?“
,,Ok shawty“ Justin odešel a já se začala připravovat. Nakonec jsem si na sebe oblíkla šaty z černým vrchem a růžovým spodkem. K tomu jsem si vzala černé boty na podpatku a černé psaníčko (tu kabelku do ruky). Nehty jsem si nalakovala na černo a vzala jsem si k tomu zlaté náušnice ve tvaru křídel (foto celého vzhledu máte vedle v mediích).
Přešla jsem do koupelny a dala jsem na sebe trošku make-upu. Řasy jsem si přetřela řasenkou a na oční víčka jsem si udělala linku. Zapla jsem do zásuvky kulmu a navlnila jsem si vlasy. Když už jsem byla hotová sešla jsem po schodech do obýváku. Veškerá pozornost se utrhla ke mně.
,,Jsi nádherná shawty.“ Přišel ke mně Justin a dal mi pusu na tvář. On mi právě dal pusu na tvář?
,,Ehm, děkuju.“ Nechápu proč mi jí dal, no radši jsem to nechala být. Už jsme čekali jen na Mayu, která se po pěti minutách objevila na schodech.
,,Jsi nádherná zlato.“ Řekl Dereck. Když k němu přišla políbili se.
,,Něco nám uniklo?“ zeptali se kluci sborově. Oba dva se začali červenat.
,,Přeju vám to“ přišla jsem k nim a oba dva jsem obejmula.
,, Kluci, myslí že by jste se měli jít taky připravit.“ Zasmála jsem se. Oba přikývli a odešli do svých pokojů. Asi po deseti minutách jsem na schodech zahlídla Justina, byl nádhernej. Na sobě měl černý chachi kalhoty. Bílé tílko, červenou baseballovou mikinu, bílý supry a černou snapback. Byl dokonalej. Asi si všiml mého pohledu, protože se na mě usmál. Když dorazil i Dereck šli jsme do garáže a nasedli jsme do bílého lamborginy. Já jsem seděla na místě spolujezdce, Justin řídil a náš nový páreček v zadu.
V kině:
Maya s Dereckem došli pro popcorn a my tam s Justinem zůstali samy. Bylo mezi náma celkem trapný ticho a zrovna, když jsem chtěla něco říct mi do toho skočil Justin.
,,Jsi nádherná. Do teď jsem nemohl uvěřit, že dokonalí lidé vážně existují.“ Nechápala jsem o co mu jde, no když se ke mně začal přibližovat, pochopila jsem.
,,Ty taky nejsi k zahození“ oba jsme se zasmáli. Najednou byli naše obličeje blízko u sebe. Když už jsme skoro spojili naše rty, přišel Dereck i s Mayou.
,,Heh, promiňte že rušíme.“ Justin se odemě odtáhl a podíval se na ně s vražedným úsměvem. Zasmála jsem se nad ním a vzala jsem si od Mayi můj popcorn s colou. Začal film a mi zpozorněli. V půlce filmu jsem si opřela hlavu o Justinovo rameno a on mě pohotově začal hladit po zádech. Na film jsem se ani pořádně nesoustředila. Přemýšlela jsem nade mnou a Justinem. Tak strašně bych s ním chtěla být. Tak strašně bych ho představovala kamarádkám se slovy: To je budoucí otec mých dětí. Asi jsem se zamilovala. No aby ne, když je tak úžasnej. Ty jeho oči a vlasy. Vrrr. Bože co to tu třepu, nemůžu se do něj zamilovat, nemůžu! Stejně ke mně nic necítí, tak co. Ano. Ano, vím že lžu sama sobě. Miluju ho.
Je trochu kratší no, ale neměla jsem teď moc času. :) Votes a komenty potěší:3 *Ellie
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..