Tuhle část bych chtěla věnovat Lucince:3♡
Jay pohled:
Probudil jsem se na zvláštní zvuky ozývající se z koupelny. Rozhlídl jsem se kolem sebe a když jsem si všiml prázdného místa vedle mě, vystartoval jsem směr koupelna. Když jsem tam konečně došel, naskytl se mi pohled na mojí snoubenku, klečící u záchodové mísy. Moje snoubenka.
Zní to krásně, co? A když si vezmu, že nosí pod srdcem naše dítě. Bože já budu táta! To je.. divný.. ale zároveň úžasný! Probral jsem se, když se do mých uší zaryl opět ten příšernej zvuk. Jednouvrukou jsem jí přidržoval vlasy a druhou jsem jí hladil po zádech. Vzal jsem jí do náruče a odnesl jsem jí do ložnice. Usmál jsem se, když jsem uslyšel tiché chrápání. Seběhl jsem schody do obýváku, kde nečekaně seděli kluci.
,,Na tohle se prostě koukat nebudu!" zařval Ryan naštvaně po Twistovi. Vytrhl mu ovladač z ruky a přepl to.
,,Můžu se zeptat, co vy dva debilové kurva děláte?!" podrážděně jsem po nich vyjel.
,,Hej, klid brácho. Co šílíš?"
,,Nahoře mi spí snoubenka, který je blbě a potřebuje odpočívat. Takže bych moc ocenil, kdyby jste se vy dva debilové laskavě sklidnili, aby se mohla vyspat!"
,,No tak sorry bro. Ale Twist-"
,,Ryane! Když se Twist chce na něco koukat, tak ho nech. Víš jakej je a poslední co potřebujeme, je aby se šel zabavit jinak. Víš jak to dopadlo minule?!" zeptal jsem se a on se poraženecky zamračil.
Když jsem viděl že mu podává ovladač, sebral jsem se a odešel jsem do kuchyně. Nalil jsem vodu do rychlovarné konvice. Když se voda dovařila, zalil jsem nějakou bylinkovou sračku v sáčku, která by jí měla udělat dobře. Dal jsem to na tácek společně s jogurtama, rohlíkama a koblížkama. Možná si říkáte, že je toho moc, ale v tomhle stavu je Lia schopná sníst i dlaždičky.
Zasmál jsem se nad sebou a popadl jsem tác do ruky. Vyběhl jsem schody a vešel jsem do ložnice. Lia pořád spala, tak jsem tácek položil na stůl a zase jsem odešel. Z obýváku se ozývalo vzlykání, bože.
,,Můžete mi říct proč řvete?!"
,,Když.. Po ztratila koloběžku..." zavzlykal Ryan a Twist se rozeřval ještě víc. Koukal jsem se na ně jako na debili. Otočil jsem se na televizi a pak mi to došlo. Jo, je naprosto normální se v 19 letech koukat na Teletubbies.
,,Vy jste fakt magoři!" zasmál jsem se a sedl si vedle nich.
Lia pohled:
Probudila jsem se na kručení v břiše. Nojono, ten prcek ve mě by pořád žral. Moje čichové buňky hned zaregistrovali vůni jídla. Otočila jsem se za tou vůní. Vypadá to, že tu byl Justin. Nandal mi toho jak pro otesánka. Ale nestěžuju si, prcek má nejspíš dost velkej hlad. Doufám, že mu alespoň tohle jídlo bude chutnat a neskončí v záchodě, jako to poslední. Pustila jsem se do jídla a u toho jsem si v klidu popíjela čaj.
Když jsem měla dojedeno, vzala jsem si čistý věci na převlečení a odešla jsem do koupelny. Svlékla jsem se a vlezla jsem do sprchy. Zapla jsem teplej proud vody a nechala jsem na sebe dopadat kapky. Leknutím jsem poskočila, když se otevřeli dveře od koupelny. Stála jsem na místě neschopná pohybu.
,,Ha-halo?!" vykoktala jsem ze sebe. Jediný co se mi dostavilo jako odpověď, bylo hluboké dýchání a slabé dupání.
,,Justine, tohle není sranda!" vykřikla jsem histericky. Furt nic. Pak se všechno seběhlo tak strašně rychle..
Dveře od sprchy se prudce otevřely a Justin na mě vybafl. Lekla jsem se a spadla jsem na zem, mezi tím se mi on smál. Jeho smích utichl, když se pode mnou objevila kaluž krve.
,,Doprdele!" zařval a frustrovaně si prohrábl vlasy.
,,Lásko promiň, postav se a.. jestli se ti něco stane.. a nebo prckovi.. já jsem debil!" mezitim co si nadával jsem se snažila postavit. Opřela jsem se o zeď, ale hned jsem zase spadla. Justin mě rychle vzal na ruce a běžel se mnou rychle dolů do obýváku.
,,Justine, našla jí, ona jí našla!" řval šťatně Twist. Otočil se i s Ryanem našims směrem. Zůstali stát s otevřenou hubou a mě až teď došlo, že jsem nahá. Justin asi pochopil, hodil po nich vražednej pohled a zdrhl se mnou do garáže. Hodil přeze mě bundu a položil mě na zadní sedačku.
,,Bolí tě to hodně?" zeptal se provinile, naštvaně a starostlivě zároveň.
,,Nebolí to! Jenom se cítim divně z tý krve.." zalhala jsem a nedalo se nevšimnout, že se mu trochu ulevilo.
,,Promiň lásko, měla to být sranda.. já jsem takovej magor! Miluju tě zašeptal.."
,,Au!" zařvala jsem když jsme přijížděli k nemocnici a mě píchlo v břiše tak, že se to nedalo vydržet. Justin se na mě polekaně podíval, prudce zastavil a vytáhl mě z auta. Celou cestu do nemocnice se mi omlouval, ale já už jsem ho pořádně neslyšla, protože se mi začaly zavírat oči.
Justin pohled:
Přidal jsem do kroku když jsem si všiml, že Lia usnula. Já jsem takovej magor, že to snad není možný! Jestli se jim něco stane, tak se zabiju. Vběhl jsem k recepci a hned jak mě recepční spatřila, přiběhla ke mě i s vozíkem a Liu někam odvezla. Co to kurva bylo? Nechce vědět co se stalo..? Wtf?!
,,Pan Bieber, že?" ozvalo se za mnou pisklavoučkým hlasem. To bude zas nějaká barbie sestřička. Přikývl jsem a ona mi podala nějaké desky.
,,Vyplňte to a pak mi to přineste támhle k okýnku. Vaše přítelkyně je na sále, bližší informace vám bohužel nemohu říct." řekla smutně a odešla. Popadl jsem do ruky desky a přečetl jsem si první 'otázku'. Jméno a příjmení svědka. To je jak na policii bože. Zasmál jsem se a napsal tam moje jméno. Když jsem měl vyplněné všechno, odneskl jsem to tý píšťale k okýnku. S úsměvem mi to vytrhla z ruky.
,,Odvedu vás před sál, na kterém je vaše přítelkyně." usmála se. ,,Pokud teda chcete" dodala rychle.
,,No byla byste hodná.." usmál jsem se na ní a ona mě už táhla chodbama. Zastavili jsme před sálem 4. Posadil jsem se na jedno z plastových křesílek, které tam byly.
Po půl hodině:
Sedím tu už věčnost. Jestli se jim něco stalo tak.. vážně se prostě zabiju..! Bez Lii to nebude ono a prcek.. prostě jsem magor no!! Mám asi 15 zmeškaných hovorů od Lila, 5 od Ryana a pár zpráv o tom jakej jsem kokot od Mayi a Debb. Nevím odkud ví co se stalo, když byly na nákupech, ale mají pravdu. Prudce jsem se postavil, když ze dveří vyšel doktor.
,,Co je s ní? Je v pořádku?" sypal jsem otázky jednu za druhoum
,,Pane Bieber, jistě víte že je vaše přítelkyně těhotná.. " začal a já přikývl.
,,Tak už mi to řekněte..!"
,,Vaše přítelkyně..." zatočila se mi hlava, když mi došlo co právě doktor řekl.
New part girls:3 Promiňte, že to tak dlouho trvalo, ale škola a tak.. snad chápete..:/ Doufám že se vám část líbila, snad vám za to to čekání stálo..:):* Od pátka bych měla přidávat části častějc, protože se budou uzavírat známky..:) Jinak jsem se chtěla zeptat.. co ta skupina na fb? šli byste do ní?:O :D :) Nebudu zdržovat, miluju vás♥♥♥
Komenty a votes potěší - *Ellie* :3 :*
ČTEŠ
Best boy
FanfictionLáska dokáže zabíjet.. tohle si dokázali Justin Bieber a Lia Somers v příběhu Best Boy..