2. ---->On nás sleduje?

4.6K 215 13
                                    

Tuhletu kapitolu chci věnovat mojí milovaný Anie a jejímu čerstvě narozenýmu bráškovi Matýskovi:3*

Lia pohled:

,,Ona jak je tvoje ségra.. taková veselá.. my.. noo.. my jsme jí s rukama dali do pití.. ehm.. drogy..“ to poslední slovo spíš zašeptal, no bylo to dost nahlas nato, abych to slyšela.

,,Děláš si prdel?! To že jsi kretén jsem věděla už dávno, ale že až takovej?!“ celá rozzuřená jsem na něj vyprskla. Jak si to ten kretén jako představuje?!

,,Hele, nebylo to naschvál! Já myslel že ta sklenička je tvoje!“ no to si dělá snad ze mě prdel.

,,Jak sis myslel že je moje?! To jsi mě jako chtěl zdrogovat?! To jako proč?!“

,,No víš.. chtěl jsem si prostě užít.. a už jsem tak trochu pochopil že.. by jsi dobrovolně nešla.. a noo.. tak jsem tak trochu doufal.. že..“

,,Že co?! Že ti jako pod vlivem drog dam? To by se ti jako líbilo?! Vyspat se se zdrogovanou holkou?“

,,Noo.. víš já.. promiň..“  

,,Promiň? Ty mi tady zdroguješ ségru a pak mi řekneš jenom ubohý promiň? Víš co, to nemá senu! Lituju toho, že jsem tě poznala!“ nejradši bych ho teď mrdla pánvičkou pohlavě! On si jako co myslí?! Chtěla jsem odejít , ale zastavila mě jeho ruka na mým zápěstí.

,,Nikam nejdeš!“ řekl celkem nepříjemným hlasem, až mi naběhla husí kůže. Musím uznat, že mi docela nahání strach, ale to mu přece nemůžu dát na jevu, ještě by se mi vysmál.

,,Doprdele Justine pusť mě!“ vyprskla jsem na něj až mi u toho vylítli sliny na jeho úžasnej obličej. Až teď jsem si všimla jak má úžasný oči. Bože co to tu třepu?! Nmůžu o něm říkat že je úžasnej, vždyť ten člověk mi zkazil život!

,,Shawty, přestaň po mě laskavě řvát!“ když sem viděla jeho ruku blížící se k mému obličeji, automaticky jsem zavřela oči a trochu sebou cukla na stranu.

,,Bože ty jsi si myslela, že tě chci praštit? Ne shawty, to bych ti nikdy neudělal. Nedokázal bych ublížit holce, kterou miluju. Nedokázal bych ublížit tobě.“ Poslední větu docela zašeptal, no bylo to dost nahlas na to, abych to slyšela.. on mě miluje? Tak proč mě teda znásilnil? To si to jako ani nepamatuje? Jak mě může kurva milovat, když mě ani nezná.

,,Jdi se bodnout Bieber!“ Využila jsem toho, že uvolnil stisk mojeho zápěstí a vrátila jsem se zpátky do baru. Opravdu jsem se musela zasmát na Debbi, která tancovala na baru.

No když jsem si uvědomila že tancuje jenom ve spodním prádle a proč to vlastně dělá, okamžitě jsem jí z toho baru strhla a s Maynou pomocí jsem jí dostala až k nám domů.

,,Hele, nemohla bych u vás spát? Rodiče jsou na týden pryč, tak nechci být sama a navíc, myslim že mě budeš ještě potřebovat..“

,,Jojo jasně May, můžeš.“ Hned jak jsme vešli dovnitř jsem Debb stčila do sprchy pod ledovou vodu. Okamžitě začala pištět, ale u toho se i smála. No jo no, ty drogy..

,,Doprdele Debb, už drž hubu nebo na nás přídou sousedi!“ no musela sem se taky smát, když jsem viděla její nechápavej výraz. Po asi pěti minutách jsem jí vytáhla ven a začala jsem jí svlíkat z mokrého oblečení. Když byla jenom v kalhotkách tak mi utekla. Bože, já toho Biebera zabiju!

,,Hej co to tu děláte holky?“ No jo, já zapoměla že je tu May.

,,Pojď mi jí pomoct chytit May, nebo mě jebne“ obě dvě jsme dostali záchvat smíchu, ale pak jsme jí začali zase honit. Když jsme jí asi po čtvrt hodině chytili tak jsme jí strčili do postele a čekali až usne.

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat