38.----> VY-PA-DNI!!

2.1K 173 15
                                    

Tuhle část chci věnovat Leonce:3 snad se ti bude líbit:)

,,Vaše přítelkyně čeká dvojčata" zatočila se mi hlava, když mi došlo co právě doktor řekl.

,,A-ale.. co ta krev a.. dvojčata?!" z jeho výrazu jsem usoudil, že asi vypadám hodně vtipně. Ale to mi je teď jedno. Musel jsem si zvykat na to, že budu mít dítě a.. no byl jsem rád, ale dvě?!

,,Vaše přítelkyně bohužel nebrala prášky, které jsme jí předepsali aby se jí, nevrátil syndrom.. Takže měla moc krve v těle a.. no tomu byste stejně nerozuměl, takže vám snad bude stačit když vám povím, že je v pořádku.. No už musím běžet, takže nashledanou.." než jsem stačil něco říct, byl pryč. Žeby mi alespoň ten debil řekl na jakym je pokoji?! Odešel jsem se teda zeptat na recepci.

,,Druhé patro, pokoj číslo 22." řekla a dál si mě nevšímala. Když jsem došel před pokoj, zasekl jsem se. Co když na mě bude naštvaná? Ale, to snad ne.. přece jenom.. nebýt tohohle, tak jsme ani nevěděli že čekáme dvojčata. Zhluboka jsem se nadechl a zaťukal jsem.

,,Dále.." ozvalo se chraplavým hlasem. Vešel jsem dovnitř s úsměvem, ale při pohledu na její zdrcenou tvář mi úsměv zmizel.

,,Lásko.."

,,Ne Justine, odejdi." řekla ostře.

,,Ale já nechápu.. Vždyť se nic nestalo.."

,,Nic se nestalo? Kvůli tobě jsem přišla o dítě!" what?! Asi s ní ještě doktor nemluvil, nebo nevím jak si to vysvětlit..

,,Ale ty jsi o dítě nepřišla.. čekáme dvojčátka.." usmál jsem se nad jejím překvapeným, roztomilým výrazem.

,,A-ale.. wow.." vyšlo jí z úst obdivně.

,,Jak to zvládnem? Nemáme tolik peněz aby jsme je uživili a-"

,,Lásko, žijeme ve vile a máme svoje vily v dalšíh pěti státech. Myslím že o peníze není nouze.." zasmál jsem se.

,,Ale já nechci, aby moje děti žily ze špinavých peněz.." tak jo, fakt netušim o čem mele.

,,Jakých špinavých peněz?" zeptal jsem se zaraženě.

,,Zabíjíš lidi za peníze a z těch peněz ty chceš živit moje děti. Na to vůbec nemysli."

,,Víš co? Nebudeme teď tohle řešit.. počkáme až se narodí..." povídal bych dál, ale vyrušil mě můj mobil. Podíval jsem se na displej, na kterém svítilo tučně Twist.

,,Bro nemám čas-"

,,Unesli ti sestru Justine, na tohle čas snad určitě máš. Vem si zbraň, dneska někdo umře.." když dopověděl tak mi to típl.. Jakej čůrák unesl Jazzy?! Nandal jdem si bundu a zkontroloval jsem si, jestli mám nabitou zbraň.

,,Kam jdeš?" zeptala se vystrašeně Lee.

,,Lásko, musím jít.. zavolám ti.."

,,Takže je něco důležiějšího než já?" zeptala se s nadzvednutým obočím.

,,Víš co? Vypadni!! Jestli je pro tebe něco důležitějšího než tvoje snoubenka, tak taky žádnou mít nemusíš!"

,,Nechápeš to, já musím-"

,,VY-PA-DNI!!"

,,Víš co? Máš pravdu. Já žádnou snoubenku nepotřebuju!"

,,Jak chceš Bieber. Skončili jsme! A teď vypadni!"

,,Chci! Nestojím o nějakou histerickou krávu, která mi bude organizovat život a ani o nějaký uřvaný parchanty! Nazdar!" když jsem odešel tak jsem nezapomněl jako správnej chlap třísknout dveřma.

,,Pane Bieber, tady jste v nemocnici! Třískejte si dveřma u sebe doma!" hned po mě začala křičet ta píšťalka.

,,Ale ty jdi taky už do píči.." odstrčil jsem jí a odešel jsem z nemocnice. Vytočil jsem Twistovo číslo.

,,Kde jseš?" zeptal se hned jak to zvedl.

,,Jedu domů. Čekejte na mě."

,,Okey a co Lia, ta je v pohodě? Víš že bys měl být s ní, když teď po tobě jdou.."

,,Tu ať klidně odstřelí. Čau." chtěl jsem to típnout, ale zastavil mě jeho hlas.

,,Co jsi zase udělal Bieber?! Nezapomeň, že je to tvoje snoubenka a tvojí povinností je se o ní starat.

,,Já nemám žádnou snoubenku Twiste. A ČAU!" típl jsem mu to a nasedl do auta. Dneska někoho zabiju a je mi jedno, kdo to bude...

Lia pohled:

Nesnáším ho! On je takovej.. grr!

,,Slečno Somers, pojďte se mnou.."přišel do pokoje doktor. Fuj, šel mi z něho mráz po zádech. Zvedla jsem se a šla jsem s ním. Chtěla jsem se zeptat kam jdeme, ale nemohla jsem. Proč? Protože mi strčil k puse kapesník namočenej v nějaký látce. Jo tak to asi nebyl doktor.. Moje poslední myšlenka před tím, než jsem upadla do 'spánku' patřila třem lidem. Justinovi a prckům. Ikdyž ho miluju, už NIKDY ho nechci vidět..

New part babyes:3 Je sice kratší, ale alespoň něco nee?:P Komenty a votes potěší - *Ellie* :3

♥Love u♥

Best boyKde žijí příběhy. Začni objevovat