- Co ja mam teraz zrobić? - jęknęłam i schowałam twarz w dłoniach.
- Ej Rose, nie załamuj się - powiedziała Sam i mnie do siebie przytuliła.
Dziś w nocy wróciła od rodziców, a gdy tylko się obudziła opowiedziałam jej co stało się poprzedniego wieczoru.
- Myślę, że powinnaś mu wybaczyć, w końcu został do tego wszystkiego zmuszony, a on tylko chciał byś była bezpieczna.
- Masz rację - szepnęłam i spojrzałam na nią z radością - dziękuję.
- Nie ma za co - po tych słowach usłyszałam dzwonek do drzwi.
Zostawiłam przyjaciółkę z Dylan'em, który bawił się na podłodze i poszłam otworzyć.
- Coś ty mu powiedziała? - spytał z pretensją Mike, gdy tylko mnie zobaczył.
- O co ci chodzi?
- O Luke'a.
Gdy tylko usłyszałam to imię cała się spięłam.
- Odkąd wrócił od ciebie, do nikogo się nie odzywa i nie wychodzi z pokoju.
- Ja... bo my... on... - zaczęłam się jąkać, a w moich oczach zebrały się łzy.
- Nie Rose, proszę nie płacz. Przepraszam, że tak na ciebie naskoczyłem.
Po tych słowach mnie przytulił, a ja się w niego mocno wtuliłam.
- Powiesz mi co się wczoraj stało? - spytał cicho, a ja przytaknęłam głową i pociągnęłam go do salonu.
- Mike! - krzyknęła Sam i wpadła mu w ramiona.
- Sam! - zaśmiał się chłopak i mocno ją przytulił.
- Nawet nie wiesz jak ja za wami tęskniłam.
- Wuja Mi! - usłyszeliśmy krzyk Dylan'a, który starał się jak najszybciej dotrzeć do niego.
Chłopiec przebierał nóżkami najszybciej jak umiał, jednak w którymś momencie się potkną i runą na ziemię jak długi. Szybko do niego podbiegłam i wzięłam na ręce, a on wybuchł głośnym płaczem.
- Już cii... - starałam się go uspokoić lekko go kołysząc i całując w czoło.
- Ku ku - jęknął i wskazał na kolano, które było lekko zadrapane.
- Mamusia zaraz to opatrzy - powiedziałam i przyciągnęłam jego główkę do piersi.
Zawsze gdy słyszy bicie mojego serca się uspokaja. Nie minęło kilka minut, a Dylan zasnął w moich ramionach.
- Zaraz wracam, tylko go położę - powiedziałam cicho i poszłam do swojego pokoju.
Włożyłam go do łóżeczka i tak jak wczoraj zaczęłam cicho śpiewać. W moich oczach zebrały się łzy. Zawsze przy tej piosence wszystkie wspomnienia wracają. Nagle poczułam oplatające mnie silne ramiona. Już miałam się odwrócić i zobaczyć kto to, ale poczułam jego perfumy. Tylko jedna osoba takich używa.
- Proszę wybacz mi...
**************************************************************************
Rozdział króciutki, ale następne rozdziały postaram się pisać dłuższe. Wgl jak wam mija ostatni dzień wakacji i do jakich klas idziecie jutro, bo ja do pierwszej liceum i trochę się stresuje :(
CZYTASZ
Stracona Miłość
Любовные романыRose po zerwaniu z Luke'iem przeprowadza się do Melbourne i tam zaczyna nowe życie wraz ze swoją przyjaciółką Sam i nienarodzonym dzieckiem. Co się stanie, gdy po 2 latach 5 seconds of summer zrobi sobie roczną przerwę i zamieszkają w tym samym mieś...