Rose
1. Jak zareagowałaś na wieść o pierwszej ciąży? ( 1tom )
Powiem szczerze, że byłam przerażona. Przez pierwsze kilka dni ciągle płakałam i nie wychodziłam z pokoju, w dodatku Nate był na mnie strasznie wkurzony co dobijało mnie jeszcze bardziej. Gdyby nie Sam pewnie zrobiłabym coś głupiego, ale na szczęści była przy mnie i bardzo mi pomogła ♥
2. Co byś zrobiła, gdybyś znowu spotkała Arz? ( 1tom )
Z jednej strony chciałam bym jej dokopać za to, że zniszczyła mój związek z Hemmo, ale z drugiej trochę bym się tego bała, bo ona jest niezrównoważona psychicznie i nie wiadomo do czego mogłaby się posunąć.
3. Wolisz, żeby wasze dziecko było chłopcem czy dziewczynką?
W sumie ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Jednak dłużej się tak nad tym zastanawiając chyba wolałabym mieć dziewczynkę. Zawsze sobie wyobrażałam, że będę miała u boku wspaniałego męża i dwójkę dzieci. Młodszą córeczkę i starszego synka, który broniłby swojej małej siostrzyczki.
4. Jak ty z nimi wszystkimi wytrzymujesz?
Czasem jest ciężko, ale kocham ich całym sercem i nie zamieniłabym ich na nikogo innego ♥
Luke
1. Jak zareagowałeś o ciąży Rose?
Powiem ci, że było to dla mnie ogromne zaskoczenie ze względu na to, że się zabezpieczamy. Nie to, że się nie cieszę, bo się cieszę, ale jesteśmy teraz w trasie i nie jest to dla nas korzystna sytuacja. Wiem, że przez to znowu możemy się rozstać, a tego bym nie chciał.
2. Co byś zrobił, gdybyś znowu spotkał Arz? ( 1tom )
Najpierw powiedziałbym jej prosto w twarz wszystko co o niej myślę, a gdyby próbowała coś zrobić to bym zgłosił to na policję.
3. Wolisz, żeby wasze dziecko było chłopcem czy dziewczynką?
Chyba wolałbym mieć córeczkę, bo mam już swoją królową, więc teraz przydałaby się moja księżniczka.
4. Wyobrażałeś sobie kiedyś, że jesteś gejem?
Nie! Stanowcze nie!
5. Planujesz w przyszłości oświadczyć się Rose?
Nie myślałem jeszcze o tym, ale wiem, że kocham ją całym sercem ♥
6. Chciałbyś mieć jeszcze jedno dziecko z Rose?
Chciałbym mieć gromadkę dzieci, którą bym kochał całym sercem ♥
Dylan
1. Chciałbyś mieć rodzeństwo?
Tak! Wuja Ne mówił, że lodzeństwo to super jest.
2. Wolałbyś mieć siostrę czy brata?
Blata! Mógłbym się z nim bawić i glać w piłe, a dziewczynki to tylko płaczą
3. Który z wujków jest najlepszy?
Każdego uwielbiam!
4. Wolałbyś iść w ślady mamy i zostać lekarzem czy w ślady taty i zostać gwiazdą muzyki?
Punk rock! ( nie doszłam jeszcze do rozdziału, który nawiązuje do tych słów, ale jak się pewnie domyślacie chodzi o Mike'a )
Ashton
CZYTASZ
Stracona Miłość
RomansRose po zerwaniu z Luke'iem przeprowadza się do Melbourne i tam zaczyna nowe życie wraz ze swoją przyjaciółką Sam i nienarodzonym dzieckiem. Co się stanie, gdy po 2 latach 5 seconds of summer zrobi sobie roczną przerwę i zamieszkają w tym samym mieś...