- Sławny zespół 5 second of summer postanowił zrobić sobie pół roczną przerwę od trasy koncertowej. Czym to jest spowodowane? Czyżby któryś z chłopaków był chory, albo znaleźli sobie dziewczyny i chcą z nimi spędzić trochę czasu. Więcej informacji przeczytacie na naszej stro... - nie mogłam już tego słuchać, więc wyłączyłam telewizor i rzuciłam pilota na kanapę.
- Nie denerwuj się - usłyszałam za sobą głos Sam.
Odwróciłam się do niej i spostrzegłam, że ma na rękach Dylana.
- Mama - powiedział chłopiec i wyciągnął do mnie ręce.
Szybko wzięłam go od przyjaciółki i usiadłam z nim na kanapie. Dylan zaczął się niespokojnie wiercić, więc podałam mu jego ulubionego pingwina. Jego wygląd jak i zachowanie były bardzo podobne do jego ojca. Krótkie blond włoski, niebieskie oczy i zamiłowanie do pingwinów. Słysząc w radiu jedną z piosenek chłopaków, położyłam obok siebie Dylana, a sama się gwałtownie podniosłam i wyłączyłam radio.
- Rose daj spokój. Minęły już 2 lata - westchnęłam Sam i do mnie podeszła.
- Masz rację. Minęły już 2 lata odkąd zostawił mnie samą z dzieckiem. Załamaną nastolatkę, która ledwo dawała sobie radę psychicznie.
- Wiem, że cię skrzywdził, ale najwyższa pora, byś w końcu o nim zapomniała i ułożyła sobie życie z kimś innym.
- Myślisz, że ktoś mnie zechce? Mam 20 lat, małe dziecko i mieszkanie na które ledwo zarabiam. Nie dość, że chodzę na studia medyczne to mam jeszcze praktyki w szpitalu i dorabiam sobie w kawiarence. Nawet nie umiem się zająć swoim dzieckiem, bo ciągle jestem poza domem i staram się zarobić na życie.
- Przecież wiesz, że zawszę ci pomogę.
- Wystarczy, że opiekujesz się Dylanem i dokładasz do rachunków.
Uśmiechnęłam się do niej smutno, a Sam to odwzajemniła.
- Nie martw się. To, że chłopaki robią sobie przerwę nie znaczy od razu, że się spotkacie, bo jaka jest szansa, że zatrzymają się akurat w Melbourne?
- Masz rację - odpowiedziałam.
Ale wtedy nie wiedziałam jak bardzo się myliłam...
*************************************************************************
Witam was w 2 części :D
Mam nadzieję, że również wam się spodoba, a teraz kilka informacji.
- rozdziały prawdopodobnie będą pojawiać się raz w tygodniu, chyba że będę miała nadmiar rozdziałów to wtedy będę dodawać wcześniej.
- fabuła jest już cała wymyślona, ale jakbyście mieli jakieś fajne pomysły to piszcie w kom lub na priv. W większości będę dodawała do rozdziałów ( o ile będą pasować do dalszej fabuły ).
- wszelkie moje nieobecności i braki rozdziałów będą uprzedzone informacją pod ostatnim rozdziałem.
No i to chyba tyle xD
CZYTASZ
Stracona Miłość
RomanceRose po zerwaniu z Luke'iem przeprowadza się do Melbourne i tam zaczyna nowe życie wraz ze swoją przyjaciółką Sam i nienarodzonym dzieckiem. Co się stanie, gdy po 2 latach 5 seconds of summer zrobi sobie roczną przerwę i zamieszkają w tym samym mieś...