Když jsem se ráno probudila cítila jsem se hrozně. Ani se vlastně nedivím když jsem vlastně usnula při breku. Oči musím mít oteklé, nos zarudlý a bůh ví co ještě. Neochotně jsem se zvedla z postele a vydala se do koupelny. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a vypadala přesně tak jak jsem čekala. A navíc ještě obrovské kruhy pod očima z toho jak pozdě jsem usla. Usnula jsem asi v pět a teď je sedm takže nic moc no. Dneska musím jít ještě s Justinem na tu premiéru. Budu muset použít hodně make-upu abych vypadala jako člověk. S povzdechem jsem si sundala všechno oblečení a hodila ho do koše na špinavé prádlo, jelikož jsem se včera ani nepřevlékla. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe dopadat kapky vody.
S proudy horké vody se mi spustili další slzy, které jsem nedokázala zastavit. Ale proč vlastně bych je měla zastavovat? Mám právo brečet. Nikoho už nemám. Vůbec nikoho. Chtěla bych tu maminku. Ona by tu pro mě byla vždy. Nevyčítám jí že mě opustila, jen je mi to líto. Přála bych si pro ní delší život. Během mých myšlenek na maminku jsem se stihla celá umýt i s vlasama. Dokonce jsem na ně dala i kondicionér. Vypla jsem vodu, ale nevystupavala ven. Nechávala jsem kapky na mém těle ať pomalu stékají po mé kůži dolu. Nechtěla jsem vylézt. Už nikdy jsem nechtěla vylézt ze svého pokoje. Tolik jsem si přála abych měla opravdového přítele a né jen toho hraného.
Chybí mi tu Corbin. Je to vlastně můj druhý nejlepší kamarád hned po Lily. Vlastně jsem Corbina svým způsobem milovala. Věděla jsem, že je tam něco víc než přátelství, jenže jen z mé strany. Corbin byl vysoký brunet se zelenýma očima, perfektním tělem a několika tetování. Každá holka po něm toužila a ani já s Lily jsme nebyli výjimkou. Byl prostě nejvíc sexy kluk na škole i když si Jack Deer myslel že je to on sám. Jenže Corbin byl jinej. Nebyl jako ostatní kluci na škole. On nespal s každou děvkou a ani se mě nepokusil svést. Byl prostě zvláštní a to se mi na něm vždy líbilo.
Když jsem konečně vylezla ze sprchy oblékla jsem si obyčejné tepláky, tričko a vytahanou mikinu. Na nohy jsem si obula papuče. Vlasy jsem si ještě stáhla do drdolu a na oči brýle. Popadla jsem ze stolku ještě svůj mobil a vydala se dolu do kuchyně. Justin byl bůh ví kde a za to jsem byla ráda. Nechtěla jsem ho dnes ráno vidět. Nechtěla jsem aby on viděl mě jak jsem na dně.
Zašla jsem do kuchyně a dala si vařit vodu na čaj. Do hrnku jsem hodila pytlík s bylinkovým čajem a nasypala cukr. Konvice cvakla a já horkou vodu nalila do hrnku. Vzala jsem si hrnek a sedla si s ním do obýváku k oknu a koukala ven. Chtěla bych být šťastná. Chtěla bych se vrátit zpět do Anglie za tetou. Tam jsem byla šťastná. Měla jsem svůj vlastní život a soukromí. "Jsi v pořádku?" Vyrušil mě chraplavý hlas. Otočila jsem hlavu a stál tam Justin jen v teplácích a bez trička. "Jo jsem." Zalhala jsem a otočila hlavu zpátky k oknu. "Vidím že nejsi. Co se děje?" Zeptal se mě. Překvapil mě, že mě vzal na ruce a přenesl na pohovku. Sedl si a mě položil a moji hlavu si položil do klína. Hladil mě po vlasech. Byla jsem překvapená že se tak chová.
"Proč se teď chováš starostlivě a jinak se chováš jako debil?" Zeptala jsem se ho. Opravdu mě to zajímalo. "Nechápal jsem to. Včera jsi mi řekla že jsem se se všema sektkal. A měla jsi pravdu. Opravdu jsem se se všema setkal. Už chápu moje Beliebers proč se tak chovají. Chtějí se se mnou alespoň jednou setkat." Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala. "Jo a mimochodem. Zítra spolu jedeme na letiště. Musíme tam někoho vyzvednout." Přikývla jsem.
"Co kdyby jsme začali odznovu? Jako přátelé?" Navrhl mi a já souhlasila. Postavili jsme se. "Ahoj jsem Justin Bieber." Podal mi ruku. "Joy Jackson. Ráda tě poznávám." Zasmála jsem se. "Co kdyby jsme si zašli na oběd? Slibuju že tě tam dnes nenechám." Souhlasila jsem s tím. "A pokud jde o to jak musíš vypadat. Klidně si nech ty brýle a vlasy v drdolu. Nemusíš pokaždé vypadat jako celebrita." Poděkovala jsem mu. Byla jsem ráda, že si nemusím brát čočky.
Možná to nebude tak hrozné hrát jeho přítelkyni, když budem v soukromí přátelé.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...