Otec Joy
Proč jsi Joy zkontaktoval až teď?
Chtěl jsem ji kontaktovat už dřív, ale nevěděl jsem jak. Nic jsem o ní nevěděl. Nevěděl jsem kde bydlí ani jak teď žije. Neměl jsem kontakt ani na její tetu.
Myslíš to s ní vážně?
Ano myslím to s ní vážně. Chci ji poznat. Vždy jsem chtěl.
A uvědomuješ si jak se musí kvůli tobě cítit??
Asi vím jak se musí cítit. Muselo to být hrozné setkat se se mnou po takových letech. Jsem pro ni v podstatě cizí člověk. Jen doufám že mě přijme.
Myslíš to vážně, že se chceš s Joy sblížit?
Ano myslím to vážně. Je to moje první dítě a já chci aby jsme spolu měli dobrý vztah. Ano posral jsem to když jsem se o ní celý ty roky nezajímal, ale nevěděl jsem jak ji zkontaktovat. Prostě toho lituju a doufám že budeme někdy jako otec a dcera.
Co opravdu chceš po Joy?
Chci se s ní sblížit. Chci aby jsme k sobě našli cestu a vycházeli spolu. Je to moje dcera a já chci aby dědictví až umřu dostali všechny mé děti. Nechci ji z ničeho vynechávat. Vlastně jsem ji chtěl pozvat na rodinný výlet, ale bojím se odpovědi.
Proč jsi ji nechtěl vidět dřív?
Chtěl, ani netušíš jak moc, ale nevěděl jsem o ní kde je. V jejich starém domu už nebyli když jsem tak jel a nevěděl jsem kde by mohla být. Hledal jsem ji dlouho. Byl jsem i v dětských domovech jestli tam po smrti své matky neskončila, ale nikdo o žádné Joy Jackson nevěděl.
Díky Justinovi jsem zjistil kde je.
Justin
Máš rád Joy jen jako kamarádku nebo k ní cítíš něco víc?
Já vlastně ani nevím jak odpovědět. Jo mám ji rád, ale jen jako kamarádku. Neberu ji jinak. Je fajn kamarádka, ale nemyslím si že bych k ní cítil něco víc.
Proč si ze začátku byl na Joy tak zlý?
Já byl zlý? Ne jen jsem prostě neměl náladu na nějakou dvanácti letou holku. Dobře už vím že jí není dvanáct, ale stejně. Chtěl jsem zpátky Selenu a pak přišel Scoot s tím že bude hrát moji přítelkyni. Prostě jsem měl vztek a vybíjel si ho na ní. Teď vím, že zbytečně. Selena je jen obyčejná de*vka co chtěla mojí slávu.
Co cítíš k Joy?
Přátelství? Jo určitě přátelství. Je to skvělá kamarádka.
A co si o ní celkově myslíš?
Je krásná. Mnohem hezčí a lepší než Selena. Je to super holka a skvělá kamarádka. Ze začátku jsem ji neměl rád, přišla mi namyšlená a tak, ale teď už ne. Po zveřejnění našeho "vztahu" jsem si všiml že je jiná než na začátku. Byla taková smutná a nechtěla se s nikým moc bavit. Po nocích brečela a já nevěděl proč. Nakonec se všechno vyřešilo a já jsem rád. Ale to jsem trochu odbočil. (Zasměje se)
Miluješ Joy?
To určitě ne. Beru ji jen jako kamarádku. Nic víc nic míň. Promiň jestli jsem tě zklamal.
Chtěl by si s Joy opravdu chodit?
To asi ne. Možná kdybych k ní něco cítil tak ano, ale beru ji jen jako kamarádku takže ne.
Cítíš k ní něco?
Přátelství a to je asi vše. Je skvělá.
Joy
Kdy jsi k Justinovi začala cítit něco víc než jen kamarádství?
Ani přesně nevím kdy to bylo. Začalo to nějak postupně, ale uvědomila jsem si to asi tu noc po tom co mi řekl, že se se mnou nevyspal. To pro mě hodně znamenalo a tehdy jsem věděla, že tam je něco víc než jen přátelství.
Myslíš že to s tebou táta myslí vážně?
Vůbec nevím co si o tom myslet abych řekla pravdu. Nevím jestli ku můžu věřit. Nevím jestli jen nelže. Teda po tom co jsem poznala svojí sestru asi mu věřím trochu víc, ale stále mám pochybnosti.
A kdyby ano dala by jsi mu šanci?
To je dost těžká otázka. Neznám ho. Je pro mě cizí člověk, ale kdybych si byla já sto procent jistá, že to myslí vážně tak asi ano.
Proč si myslíš že byl je tebe Jay hnusnej?
Popravdě vůbec netuším. Neměl k tomu důvod. Nic jsem mu neudělala. Viděl mě prvně. Možná to bylo tím, že musím hrát jeho přítelkyni jinak fakt netuším.
Co kdyby jsi opravdu chodila s Justinem?
Tak nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Ještě k němu nechovám takové city aby s ním chtěla vztah, ale asi by to bylo jiné. Museli by jsme si dávat větší pozor já paparazzi a všechno.
Co k němu cítíš?
Rozhodně něco víc než přátelství. Cítím k němu něco víc, ale vím že ho určitě nemiluju. Teda zatím.
Autorka - Já
Jak tě napadl tento příběh?
Já vlastně ani nevím. Prostě jsem seděla ve škole a o volné hodině poslouchala jeho písničky a najednou mě napadl příběh. Napsala jsem ten den hned čtyři kapitoli najednou.
Budou tam i jiné postavy nebo jen ty co tam jsou?Nové postavy se zde vyskytnou určitě. Bude jich docela dost. Objeví se někdo kdo zamíchá život všech a taky někdo kdo zkomplikuje život Joy a Justinovi.
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...