Chapter 18

8.7K 402 5
                                    

"Justine ne!" Zařvala jsem když se mnou běžel směrem k bazénu. "Opovaž se mě tam hodit!" Zavolala jsem a přitom se smála. Naposledy jsem se stihla nadechnout a ocitla jsem se ve vodě. Vynořila jsem se a vraždila ho pohledem. Bazén je docela hlubokej takže mě něco napadlo. "Alespoň mi pomoz ven." Natáhla jsem k němu ruku. Chytl mě za ní. Usmála jsem se a stáhla ho k sobě do vody. Když se vynořil tak začal prskat a já se musela smát. Už jsem se, ale neudržela na hladině a začala klesat. Rychle jsem zase vyplavala a doplula k Justinovi. Obmotala jsem kolem něj nohy a on se zatvářil zmateně. "Nedosáhnu tady." Řekla jsem a on chápavě přikývl. Chytl mě za boky, aby sem líp držela. "Víš že na druhém kraji je to mělčí?" Zeptal se a já pokrčila rameny. "Možný to je." Usmála jsem se. On mi úsměv opětoval a stiskl mi boky. Obmotala jsem svoje ruce kolem jeho krku, které doteď byli na jeho rukou. "Jsi krásná." Zašeptal. "Nemel hlouposti." Zasmála jsem se, ale on se nesmál. Koukal já mě neutrálním výrazem. "Myslím to naprosto vážně." Zašeptal znovu teď blízko mých rtů. "Musím už jít. Mám domluvenej hovor s Lily." Chtěla jsem se mu vytrhnout, ale jeho stisk na mých bocích byl až moc silný. "Pusť." Zašeptala jsem, ale on jen zavrtěl hlavou. "Prosím." Zamumlala jsem už nervózně. Bojím se co by se tu mohlo stát. "Dobře." Pustil moje boky. Doplavala jsem ke kraji a vylezla. Otočila jsem se za Justinem, který byl stále ve vodě. Otočila jsem se zpět a vlezla do domu.

Nemohla jsem tam s tím déle zůstat. Mám prostě špatný pocit když jsem s ním sama. Teda tady ve vile. Na veřejnosti se k sobě musíme chovat jako pár. Nenávidím to. Už chci aby tohle skončilo. Každý den na veřejnosti ho líbat mi prostě vadí. Bojím se že časem se do něj zamiluju a budu muset pak odejít. Protože moc dobře vím, že budu mít zlomený srdce a to je to co nechci. Nechci skončit jako naivní zamilovaná holka co se zamilovala do celebrity. Protože, přesně takhle dopadají všechny holky co milujou celebrity. Jsou platonický zamilovaný do svýho idola. Problém, je ale v tom, že on není můj idol. On je můj kamarád a to je ještě horší. Vždy budu jen ve friend zone. Ale já se do něj nezamiluju. Já nejsem tak naivní. Kolikrát jsem byla zamilovaná? Jednou a stačilo mi to. Láska bolí. Nechci tu bolest zažít znovu, ale přesto se toho bojím. Nebudu na to myslet.

Převlékla jsem se do suchého oblečení a vlasy si svázala do drdolu. Brýle jsem dnes neměla. Ráno jsem si dala čočky i když je moc nemusím. Jo nevím proč jsem to udělala, ale asi jsem v duši věděla co udělá. Brýle kdyby mi spadli tak se klidně mohli rozbít a to bych byla v háji. Lehla jsem si do postele i s notebookem. Zapla jsem Skype a pokusila se zavolat Lily. Pro mé překvapení to zvedla.

"Ahoj Joy!" Vykřikla a zamávala mi.

"Čau Lily. Jak je v Anglii?" Zeptala jsem se.

"No prší tu jako vždy. Proč vlastně voláš?" Zeptala se.

"Nemohla by jsi zase někdy přijet? Potřebuju s někým mluvit a ty tu nejsi." Přiznala jsem.

"Je to vážný? Mám přijet hned?" Zavrtěla jsem hlavou.

"Tak vážný to není. Počká to." Usmála jsem se na ní falešně.

"Dobře. Trochu jsem se bála, jestli se ti něco nestalo." Usmála se.

"Zlato pojď už." Uslyšela jsem v pozadí mužský hlas.

"Ty mi něco tajíš!" Obvinila jsem ji se smíchem.

"No tak nějak mám přítele." Pokrčila rameny.

"Povídej, přeháněj." Vyzvala jsem ji.

"Je to Jack Deer." Otevřela jsem pusu dokořán. "Víš ukázalo se, že nás celou dobu provokoval, protože mě měl rád. A ty víš jak se ni vždy líbil. Neodsuzuj mě prosím."

"Neodsuzuju tě. Přeju ti to a moc. Taky bych chtěla kluka, se kterým se budeme navzájem milovat."

"Třeba to bude Justin." Mrkla na mě.

"Ne to teda nebude Justin." Zamračila jsem se na ní.

"Dobře, dobře. Tvoje věc, ale až se do sebe zamilujete tak vám to taky budu přát." Převrátila jsem očima. "No nic já už půjdu. Jack je trochu nervózní. Pa." Poslala mi vzdušnou pusu.

"Papa." Pusu jsem ji poslala zpět a zavěsila hovor. Takže Lily začala chodit s klukem jménem Jack Deer, který se celou střední choval jako arogantní kretén, kterého jsem měla chuť zabít. Pamatuju si jak o něm Lily pořád básnila. A teď je konečně s ním a šťastná.

Jedinej kdo není šťastný jsem já.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat