Byli jsme s Justinem a dětma venku. Hrozně se mi to líbilo. Všichni k nám chodili a chválili naše miminka. Prý jsou hrozně roztomilá a podobají s Justinovi. Říkala jsem to. To jen Justin viděl že je Caroline celá po mě. Oba mají jeho oči. Myslím, že budou celý po něm. Vždyť po mě nemůžou zdědit nic. Nemám na nic talent, neumím nic. Jsem prostě jen obyčejná holka bez talentu. Prostě jsem se ocitla v Justinově životě ocitla náhodou. Kdyby mi tohle strejda Scooter nenařídil nejspíš bych stále byla panna a nezamilovaná. Jak jinak by se do mě zamiloval? Neznal by mě a já ho stále neměla ráda. Byl by po mě jen obyčejnej namyšlenej frajírek co dělá průsery a já jen obyčejná holka. Možná by jsem se s ním párkrát potkala, ale to by byli vše. Nepozdravili by jsme se. Ani by se na mě nekoukl. Takže nakonec jsem ráda jak to dopadli. Na to že jsem strejdu za tohle nenáviděla to dopadlo dokonale. Mám milujícího manžela, který je shodou náhod Justin Bieber, dvě děti a super život. Jsem šťastná jak jsem ještě nikdy nebyla.
Justin se posadil vedle mě a nechal Mariu s Marissou a Chrisem aby si pochovali děti. Dal mi pusu do vlasů. "Miluju tě." Zašeptal mi sladce do ucha. Usmála jsem se a opřela se k něj. Hlavu jsem měla opřenou o jeho rameno a pozorovala Chrise, který každou chvíli střídal výraz. Chvíli se usmíval, ale za chvíli se zase mračil. Mračil se vždy když Caroline nějak vykopla nožičkou. Marissa držela v ruce Tobyho a šimrala ho. Jsem hrozně ráda že Marisse nevadí, že už takhl mladá bude babička. Jo nebude to jejich vlastní babička, ale to nevadí. Trochu jsem se bála, ale když vidím jak se na malého usmívá tak už obavy nemám. Chris podal malou Caroline taťkovi, který hned začal brečet. "Je ti tak podobná Joy." Usmál se na mě. Zavrtěla jsem hlavou. "A Toby je celý po tobě Justine. Jsou to vaše malé kopie, ale víc roztomilé." Všichni jsme se rozesmáli. Najednou Toby začal brečet. Vzala jsem si ho od Marissy. Asi bude mít hlad, jelikož z jeho pleny smrad necítím. "Můžeš jít ke mě do pokoje." Řekla Maria a já teda došla do jejího pokoje. Sedla jsem si na postel a vyndala si jedno ňadro. Přiložila jsem Tobyho hlavičku ke své bradavce a on začal sát.
Došla jsem zpět do obýváku kde byli všichni okolo Caroline a smáli se. Došla jsem se podívat, ale nechápala jsem co je tak vtipné. Zakroutila jsem hlavou. Houpala jsem Tobyho na rukou a šla otevřít když někdo zazvonil. Ve dveřích stál nějaký kluk, kterému mohlo být okolo sedmnácti. "Ehm ahoj bydlí tady Maria Jacksonová?" Zeptal se a vypadal hodně nervózně. "Jo. Zavolám ti ji." Usmála jsem se na kluka a zavolala na Mariu. Ta po chvíli přišla a hrozně zrudla. Aha takže tady se nám někdo zamiloval. Usmála jsem se a mrkla na ní. Ona mě zpražila pohledem a vyšla s tím klukem ven.
"Kdo to byl?" Zeptal se najednou vedle mě Chris. "Nevím nepředstavil se mi. Byl černovlasý s modrýma očima a piercingem ve rtu." Pokrčila jsem rameny. "Já ho zabiju." Zasmál se Chris. Nechápavě jsem se na něj podívala. "To byl můj nejlepší kamarád Harry Crusto. Moje sestra se mu líbí od doby co jsme byli malí. Vím že asi vypadá jako drsňák, ale je hodně citlivej. Jednou jsem ho viděl brečet." Usmála jsem se. Takže naše sestra se nám zamilovala. "A co ty a holky?" Zeptala jsem se ho.
"No teď jaksi nic. Od doby co moje bejvalka Dakota rozkecala že jsi moje sestra tak chce se mnou každá holka chodit. Samozřejmě jen kvůli tomu abych je seznámil s Justinem. Chci prostě holku, která mě bude milovat pro to jaký jsem ne proto že moje sestra je manželka toho Justina Biebera." Povzdechl si Chris a já ho opatrně objala aby jsem neumačkala Tobyho. "Jednou takovou potkáš. Jen tomu dej čas." Chris přikývl. Je mi ho vážně líto. Mar to má přeci jen lehčí. Kluci ho tolik nemilujou jako holky. Kluci nepronásledujou Justina Biebera jako holky. Chudák Chris.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...