Justin
Byl jsem opřenej o dveře a čekal až mi otevře. Čekal jsem celou noc a ono nic. Když se dveře otevřeli tak jsem spadnul. Cítila jsem jak jsem dopadl na její tělo. Ona ležela na zemi a z hlavy ji tekla krev. Kouknul jsem kolem sebe a všiml si stolu. Sakra asi spadla na něj. A kurva! Jestli se jí něco stane tak mě Scoot zabije. Vzal jsem ji na ruce a položil na postel. Došel jsem do koupelny kde jsem popadl čistý ručník a namočil ho do studené vody. To samé jsem udělal i s druhým. Jeden jsem ji dal na čelo jako obklad a druhý na ránu na hlavě. Do mokrého ručníku se nasávala krev. Došel jsem do kuchyně pro dezinfekci, tamponky, obvaz, léky a trochu vody. Donesl jsem všechno do pokoje. Na tampónky jsem nalil dezinfekci a začal ji čistit ránu. Po vydezinfikování jsem ji hlavu obvázal. Probudila se asi za hodinu a já ji hned dal léky na bolest hlavy. Usmála se na mě a zase si lehla.
Joy
Bolela mě tak strašně hlava. Justin mi vysvětlil co se stalo. To co na mě spadlo bylo jeho tělo a já se bouchla a stůl. Hned mi dal prášky a já je spolkla. "Potřebuju nový mobil." Řekla jsem a vytáhla ho z kapsy od mikiny. "Co jsi dělala?" Zeptal se a prohlížel si ho. "Nasrala jsem se a hodila s ním o zeď." On jen se smíchem zavrtěl hlavou. "Směru ti koupit novej. Ty hlavně lež a nic nedělej. Esme ti bude po ruce." Přikývla jsem a nechala ho odejít. Jsem ráda že budu mít zase mobil. Bez něho jsem nikdo. Ne to předáním. Dokážu žít bez mobilu, ale potřebuju ho jako každej. Když si potřebuju něco najít a tak. Jinak bych ho asi nepotřebovala.
Když se Justin vrátit zrovna jsem se vzbudila. Usmál se na mě a podal mi telefon. Oddychla jsem si když mi ne koupil IPhone. Ten fakt nechci. Obyčejné Lenovo mi stačí. Jo je to taky jeden z lepší telefonů, ale stačí mi. Nechápu proč všichni chtějí Iphony. Co na nich jako je? Poděkovala jsem Justinovi a hned si ho zapla a všechno si tam stáhla a aktualizovala. Doufám že už mě teď nikdo nebude otravovat. "Četla jsi ten článek?" Zeptal se. "Že žaluješ tu společnost? Jo četla." Zasmál se a zakroutil hlavou. Oba jsme věděli který článek. Jen jsem přikývla a on mě objal. "Neboj ten soud vyhraju. A slibuju ti, že už se tohle nikdy nestane. Nedám paparazzium další příležitosti tě takhle fotit. Opravdu se omlouvám." Přikývla jsem. Vím že za to on nemůže. Vždyť tak neměli co dělat. Je to jeho soukromý pozemek. Ani jeden nemohl tušit že se tam nějak dostanou. "Tak co myslíš? Berou se Justin a Joy z lásky nebo kvůli dítěti?" Zasmál se. "Já myslím že kvůli tomu dítěti." Oba jsme se váleli smíchy po mojí posteli. "Měli by jsme dát vědět světu že v tom není dítě." Přikývla jsem a řekla, že to napíšu na Twitter.
@JoyJackson Nejsem těhotná. Bereme se z lásky. Možná se známé jen rok, ale je to jako bych ho znala celý svůj život. Neudělala bych nic čím bych ho zranila.
Napsala jsem tweet a Justin přikývl.
"Hele to co se stalo včera..." Začal Justin u večeře. "Byla chyba. Nebude se to opakovat." On přikývl a já byla ráda. Taky nechci aby se tohle někdy opakovalo. Musí to zůstat jen jako hra. Vím že budu moct odejít, jen ještě nevím kdy. Strejda by mi tak život nezničil. Teda snad ne. "Jsi v pohodě?" Zeptal se když jsem měla skleslý obličej. "Jo jen doufám že nám strejda dovolí co nejdřív to skončit. Nechci celý život být tvoje manželka. Chtěla jsem jít na vysokou a takhle nemůžu." Zavrtěla jsem hlavou a pokrčila rameny. "Co chceš být?" Položil mi další otázku. "Právnička." On přikývl a zase se každý věnoval svému jídlu.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...