Chapter 39

7K 341 4
                                    

Strejda na mě koukal jako na blázna. Věděla jsem, že to nevyjde, ale musela jsem to zkusit. Koukal na mě a já přesně věděla co si myslí. Nesmím odejít. Nemůžu. Budu muset zůstat dokud to nebude stačit. Možná s ním budu muset zůstat už navždy. Budeme spolu mít dítě. Jeho mamka bude tátu milovat, ale jeho táta nebude milovat mámu. Je to prostě neopětovaná láska. Bohužel jsem se do něj zamilovala a je to jen můj problém. Prostě jsem se měla hlídat a neměla si ho pouštět blízko t tělu. Mužů si za to sama. Kdybych nebyla blbá tak se tohle nikdy nestane. Kdybych ho nenechala mě líbat nestalo by se to. Chovám se hrozně. Proč sakra vždycky všechno podělám? Proč se vždycky já zamiluju do špatné osoby. Teda ne, že by Justin byl špatnej, ale prostě je to špatná osoba na zamilovaní se. Teda kdyby jsme se asi potkali jinak tak by to šlo. Třeba by se do mě taky zamiloval kdyby jsme se potkali za jiné situace. Možná by jsem měla možnost mít s ním budoucnost. Jenže za těchto okolností ne. Jsem prostě jen ve Friend Zone.

"Proč chceš odejít?" Zeptal se po asi pěti minutách ticha. "Prostě se něco stalo a já už tam nechci být." Řekla jsem jednoduše. Nechci aby věděl, že jsem se zamilovala do Justina. Nesmí to vědět. Nesmí to vědět nikdo. Řekla jsem to jen Lily a nikdo jinej to neví. A nikdo jinej se to nikdy nedozví. "Řekni mi důvod proč." Zamračil se. "To ti nemůžu říct." Fakt nemůžu. "Až mi dáš důvod tak můžeš. Do té doby nechci o odchodu ani slyšet." Jeho hlas zněl pevně a rozhodně.

"Promiň." Zavřela jsem dveře a vydala se k výtahu. Značkla jsem tlačítko s písmenem P jako přízemí. Neměla jsem za ním vůbec chodit. Měla jsem to čekat. Měla jsem čekat, že bez důvodů mě nenechá odejít. Jenže já mu tohle nemůžu říct. Ptal by se jak se to stalo a já bych ku musela říct co jsme dělali a on by pak byl nasranej, protože tohle jsme vůbec dělat neměli. Teda ne v soukromí. Na veřejnosti se samozřejmě líbat musíme. Teď to bude ještě těžší. Jenže teď už to z mé strany nebude jen fake vztah. Pro mě to bude skutečné. A to já nechci. Nechci aby to pro mě bylo skutečně. Nebudu už muset předstírat, že ho miluju, protože ho opravdu miluju. Nebude to přetvářka. Teda z jeho strany samozřejmě jo, ale ode mě ne.

Výtah cinkl a otevřeli se dveře. Vystoupila jsem z výtahu a šla ven. Nasedla jsem do auta a zapnula si pás. Dala jsem klíčky do zapalování a chtěla nastartovat, ale rozbrečela se. Nečekala jsem to. Netušila jsem, že se rozbrečím. Neměla jsem to v plánu. Chtěla jsem v klidu dojet do vily a dát si něco k jídlu a uvařit si čaj, sednout si k oknu a koukat na kapky deště stékající po skle, poslouchat písničky a na nic nemyslet. Teď akorát budu brečet a čekat než přestanu jelikož si netroufnu takhle jet a navíc když prší. Nechci se zabít. Na to mám svůj život moc ráda.

Setřela jsem si poslední slzy a zhkuboka se nadechla. Musím už jet. Nejdříve se ale stavím někde na jídlo. Nechci přijet domů takhle ubrečená. Vytáhla jsem si z kabelky zrcátko a make-up. Trochu jsem se upravila a vyjela. Stavím se asi v pizzerii. Dojela jsem před restauraci a vydala se dovnitř. Posadila se ke stolu a objednala si salát caesar a minerální vodu.

"Ale, ale, ale koho pak to tu máme?" Slyšela jsem hlas, který tak moc nenávidím. "Joy Jackson a sama? Pani! Ty se nebojíš po tom co jsi měla tu autonehodu být bez ochranky?" Cože to řekla? "Můžeš za to ty že? Ten řidič nebyl ani zdrogovanej, ani opilej, dokonce měl i brzdy v pořádku. Nemohla to být nehoda." Zvedla jsem se a stoupla si naproti ní. "No a kdo jinej by to byl? Chci Justina zpátky a ty mi v tom braníš. Vím, že ho nemiluješ a on tebe taky ne. Je to jen dohodnutej vztah stejně jako celá ta svatba." Odfrkla si. "Ani netušíš jak moc se pleteš. Miluju ho a on miluje mě. Proč by jsme se jinak brali? Jen tak? Myslíš, že bych si takhle zničila život kdybych ho nemilovala? Chceme spolu mít co nejdříve dítě. Asi bych ho nenechala se o to snažit kdybych nechtěla. Chceš ho jen kvůli penězům a slávě. Nejde ti o něj. Nemiluješ ho. Chovala by ses jinak kdyby jo." Řekla jsem a to už všichni stali kolem nás a natáčeli to.

Chtěla jsem odejít, ale...

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat