Chapter 75

5.6K 298 30
                                    

"Toby copak se děje?" Zeptala jsem se a vzala si ho do náruče. Nakrmený i přebalený je tak nevím proč brečí. Caroline je hodná. Ta krásně spinká v postýlce a Tobymu se moc nechce. "Shh." Snažila jsem se utěšit. Nevěděla jsem ale jak. Pohupovala jsem ho v náručí a broukala mu ukolébavku. Popadla jsem mobil a vytočila číslo na osobu, která má s výchovou zkušenosti.

"Ahoj Joy děje se něco?" Zeptala se Marissa.

"Mohla by jsi prosím přijet? Toby nechce spát a já nevím co dělat." Byla jsem vážně zoufalá.

"Jo jasně do deseti minut jsem tam."

Poděkovala jsem a položila hovor. Justin jel nakoupit a nechal mě tady napospas našim dvou zlobílkům. Jo chápu musíme něco jíst, ale taky mohl počkat než oba usnou. Za deset minut přijela Marissa. Nezvonila na zvonek, jen mě prozvonila mobilem aby nevzbudila Caroline. Běžela jsem ji rychle otevřít a doufala jsme, že mi pomůže. "Ahoj." Pozdravila a vzala si ode mne Tobyho. Chvíli s ním jen tak pohupovala až po chvíli přestal brečet a pomalu usínal. Marissa ho položila do postýlky. Já zapnula chůvičku a šla s Mar do kuchyně. Uvařila jsem ji kafe a já si dala čaj. "Děkuju moc že jsi přišla." Řekla jsem a ona nad tím jen mávla rukou. "Chtěla jsem se na něco zeptat." Řekla jsem a ona přikývla. "Až budou starší budou mému tátovi říkat dědečku. Tak mě zajímá jestli ti nebude vadit kdyby ti říkali babičko." Usmála jsem se na ní. "Ne nebude mi to vadit. Budou pro mě jako vlastní vnoučata. Chris s Mariou jsem vlastně jejich strejda a teta co?" Přikývla jsem. Ani jsem si to neuvědomila.

"Jsem doma lásko." Zavolal Justin ode dveří. Běžela jsem ke dveřím ho políbit. Marissa odešla asi před pěti minutama a já tu zase byla sama se svýma láskama. "Ahoj." Políbila jsem ho a on mě k sobě natiskl ještě víc. "Co děti?" Zeptal se. "Spí. Konečně. Tobyho jsem nemohla uspat. Pomohla mi Marissa." Usmála jsem se na něj a on přikývl. "Tak když prcci spí mohli by jsme..." Nedořekl to a už mi jel rukou pod tričko. "Ale vezmeš si kondom." Řekla jsem mu a on se zamračil. "Vždyť kojíš ne? To je antikoncepce sama od sebe." Zavrtěla jsem hlavou. "To teda není Justine. To se jen tak říká." On si povzdechl. "Fajn tak to necháme na jindy." Přikývla jsem a on mě popadl do náručí. "Můžu, ale udělat něco jiného." Vyjekl jsem když hodil na pohovku. Začal mi stahovat kalhotky. "Co chceš dělat?" Zeptala jsem se. "Uvidíš." Řekl a kalhotky mi stáhl přes kotníky a někam je odhodil. Sklonil se k mému klínu a přitiskl na něj své rty. Vzdychla jsem. Tohle ještě nikdy nedělal a mě se to líbilo.

"Co to bylo?" Zeptala jsem se když skončil. "Můj jazyk, který tě zrovna udělal." Mlasknul a odešel. Zvedla jsem se, na zemi našla kalhotky, oblékla si je a vydala se do pokoje odkud jsem slyšela dětský pláč. Tentokrát neplakla Toby ale Caroline. Došla jsem k ní zvedla ji a hned zjistila co je za problém. Vydala jsem se s ní do koupelny. Položila jsem si ji na pračku, ze které je teď provizorní přebalovací pult. Svlékla jsem ji plenu a vyhodila ji. Caroline jsem celou umyla a dala ji na zadeček pudr aby neměla opruzeniny. Dala jsem ji čistou plenku a zase si ji zvedla k sobě na prsa a donesla do postýlky. Toby spal krásně a já byla ráda. Caroline po chvíli taky usnula a já si lehla do postele. Nešla jsem spát. Jen jsem prostě ležela a pozorovala skrz tyče na posteli moje dvě lásky. Nikdy jsem netušila že bych mohla mít tak krásná miminka. No jo ještě aby nebyli krásné když jsem to děti Justina Biebera.

Lidi jako včera ten koncert? Dokonalost, splněný sen. Bylo to úplně to nejlepší v mém životě. Byla jsem od něj takový kousek. Při Company tancoval přímo nade mnou. ❤❤
A co vy? Byly jste na koncertě? Líbilo se vám to?

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat