Šli jsem po městě a všude byli paparazii. Fotili nás a ptali se na otázky, které jsme nechávali nezodpovězené. Bylo to otázky typu. "Jste po té autonehodě v pořádku?" "Zavinila jste tu autonehodu?" nebo "Nabourala jste schválně aby jste se zviditelnila?" Všechny otázky tohoto typu mi hnali slzy do očí. Vždyť já nebyla ta co bourala. Tu autonehodu zapříčinil ten co jel v tom druhém autě. Já měla štěstí, že jsem vyvázla jen s pořezanou rukou a rozraženou hlavou. Ani nevím jak na tom je ten druhý. Ani jsem se o to nezajímala. Ale určitě vím, že to nebyla nehoda. Řidič toho druhého auta nebyl ani opilej ani zdrogovanej. Tak proč jel v mém pruhu a obrovskou rychlostí? Někdo se mě pokusil dostat pryč. Ani bych se nedivila kdyby to byla Selena. Už od začátku jsem se ji nelíbila a chce Justina zpět. To jsem poznala podle toho jak na něj koukala. Chce ho, ale ne proto že by ho milovala, ale že chce jeho slávu. Možná ho na začátku milovala, ale teď už ne. Teď už se chce jen proslavit.
Sedli jsme si do restaurace a objednali si jídlo. Všimla jsem si jak číšnice pokukovala po Justinovi a snažila se ho zaujmnout. Měla jsem co dělat abych se nezačala smát jak se snaží ho sbalit. Když odešla tak po mě Justin hrozil vražedný pohled. "Promiň no, ale vždyť ona je tak vtipná jak se snaží tě sbalit." On protočil očima a koukal do mobilu. Vytáhla jsem svůj a taky koukala do mobilu. Uklidili jsme je až když nám přinesli jídlo.
"Né Justine." Schovávala jsem se do jeho trika když nás chtěl vyfotit. "Musíme se vyfotit Joy." Nakonec jsem souhlasila a zvedla se. Ani jsem se nepodívala do kamery a on už fotil. "Opovaž se to někam dát." Hned jak jsem to dořekla mi přišlo na mobilu upozornění od instagramu. Odemkla jsem mobil a podívala se na fotku.
@justinbieber Princezna moje. Miluju jí @joyjackson
Povzdechla jsem si. Překvapilo mě, že je tam za pár minut takových likeů a komentů. Hned jsem se pustila do jejich čtení.
Vy jste tak roztomilí. #joytinforever
Musím říct, že Joy je mnohem lepší než Selena. Líbí se mi víc #joytin ❤
OMG miluju vás
Jste nejlepší pár ever
Pak tam, ale byli i komentáře, které nebyli moc hezké.
Nech ho na pokoji. Stejně ho podvádíš s Nickem jak psali v novinách
Jsi jen obyčejná děvka co chce jeho peníze
Měl by jsi se s ní rozejít a vrátit se k Seleně
Vrať se k Seleně a nech tuhle hnusku na pokoji
Rychle jsem mobil uklidila a dál raději už nic nečetla. Tohle mi už stačilo. "Nenávidí mě." Řekla jsem a otočila se k němu zády. "Asi by ses vážně měl vrátit k Seleně." Utřela jsem si slzu. "Já nechci Selenu. Chci aby jsi hrála moji přítelkyni a já měl od všech klid. Jsi moje kamarádka Joy." Přikývla jsem a otočila se k němu. "Jak dlouho ji ještě musím hrát?" Zeptala jsem se, ale on jen pokrčil rameny. "Novináři za námi. Musím tě políbit." Zavřela jsem oči. "Tak rychle ať to máme za sebou." On nakrčil obočí. "Vadí ti to?" Přikývla jsem. "Je to divný líbat se se svým kamarádem, kterýmu hraju přítelkyni." On chápavě přikývl a sklonil se ke mě. Spojila naše rty a já svoje ruce obmotala kolem jeho krku. Přitáhl si mě za boky blíž k sobě. Líbali jsme se. Ani nevím jak dlouho, ale zvuky fotoaparátů už nebylo slyšet.
Když jsme se od sebe odtáhli cítila jsem se jinak. Už jsem se necítila tak nevinně. Konečně po devatenácti letech jsem byla políbená. Justin se na mě usmál, ale já mu úsměv neoplatila. Nemohla jsem. Nedokázala jsem se na něj usmát. Cítila jsem se nějak divně. Zamotala se mi hlava a já padala k zemi. Zachytili mě něčí ruce.
Probudila jsem se a byli mi špatně. "Co se stalo?" Zeptala jsem se Justina, který se nade mnou zrovna skláněl. "Měla jsi v sobě prášky na spaní." Zamračila jsem se. Jak jsem mohla mít v sobě prášky na spaní, když neberu žádné léky. "Jak to?" Zeptala jsem se nechápavě. "Netuším. Musela jsi je mít v té kole v restauraci." Byl to ten samej člověk co, zařídil tu nehodu? Kdo se mě snaží dostat pryč? Kdo se mě snaží zabít?
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...