Chapter 9

10.4K 415 6
                                    

Jak byli oblečeny celebrity na premiéře filmu?

Letošní premiéra filmu Lovely George byla plná hvězd. Které měli top šaty a které byli úplně vedle?

Nejlepší šaty měla samozřejmě Selena Gomez. Modré šaty ji perfektně sedli a byla hvězdou večera.

Ariana Grande zvolila červené šaty, které na její postavě vypadali výborně.

Šaty dokonale padly i Emmě Watson, Miley Cyrus nebo třeba Demi Lovato.

Kdo ovšem sáhl úplně vedle je mladoučká přítelkyně Justina Biebera, Joy Jackson. Žluté šaty nebyla úplně nejlepší volba. Krátké do půli stehen a holá záda? To nepůsobila zrovna nejlépe.

No Joy, pro příště by jsi měla zvolit jiný Outfit.

Položila jsem noviny a vydechla. Jasně že jsem vypadala nejhůř. Co jinýho by se u mě čekalo že? Jsem prostě hrozná. A Selenka je zase královna. Vím, že mě chtějí vyšoupnout aby byl zase se Selenou. Jenže já nemůžu skončit dřív, nemůžu i kdybych chtěla. "Kašli na to. Podle mě ti to slušelo nejvíce. Selena rozhodně nebyla nejhezčí." Usmál se na mě. "A navíc jsem ti ty šaty vybral já takže je to moje chyba." Pohladil mě po ramenu a nalil si vodu. "V kolik jedem na to letiště?" Zeptala jsem se. "Ve tři odjíždíme." Přikývla jsem a odešla do pokoje i se svým čajem. Vzala jsem do ruky mobil.

Uživatel/ka Justin Bieber vás označil/a v příspěvku.

@justinbieber Vypadala jsi nádherně. Možná, že šaty co jsem vybral nebyli nejlepší, ale pro mě si nejlepší a nejkrásnější byla. Miluju tě @JoyJackson

Usmála jsem se. Je tak milej.

@JoyJackson Taky tě miluju @justinbieber

Napsala jsem tweet a taky Justina označila. Sice ten tweet není pravdivý, ale to vím jen já, on a strejda.

@justinbieber jsi celý můj život. Od doby co jsi na mě vylila to kafe se cítím šťastný.

Věděla jsem že tenhle tweet patří mě a musela se zasmát. Pokroutila jsem hlavou a zamkla mobil a položila ho na stolek. Vzala jsem si knihu a lehla si do postele. Začetla jsem se tak hodně, že jsem zapomněla na čas. Musel mě upozornit až Justin, který mi za pět minut tři klepal na dveře. Ihned jsem odhodila knihu a vydala se rychle dolu.

"A kdo tady má vlastně být?" Zeptala jsem se. "Někdo komu jsem se Scootovým svolením mohl říct o našem vztahu." Přikývla jsem a dál se nevyptávala. Takže Justin může někomu říct, že ten vztah je jen hranej a já to Lily říct nemohla. "Před chvíli přistálo letadlo." Oznámil mi a uklidil mobil do kapsy. "Měli by jsme se vydat do haly ať nás dotyčná osoba nečeká." Přikývla jsem a vystoupila z auta a čekala na Justina jelikož všude byli paparazii. Chytl mě za ruku a vedl do příletové haly.

"Tak kde je?" Zeptala jsem se nervózně když odešel i Justin. Nechal mě tady samotnou. Řekl že jde jen na záchod a je pryč už deset minut. Ach bože prosím přijď už. Je mi to nepříjemné, když jsou tady všude paparazii a jsem tu sama. "Tak jsme tady." Ozval se za mnou jeho hlas. "No kone-" zarazila jsem se když jsem se otočila. Já nevěřím svým očím. Jak to že je tady? Jak se sem dostala? Jak to že se zná s ním? Jak to, že Justin jí to mohl říct a já ne? "Lily?" Zašeptala jsem jelikož jsem nedokázala promluvit nahlas. "Jo." Usmála se na mě a objala mě. "Co tu děláš?" Vyjekla jsem radostí. "On mi psal. Řekl že jsi jako tělo bez duše, chodíš jako duch, nejíš a pořád piješ jen čaj. Vysvětlil mi i proč jsi mi to neřekla." Usmála se na mě. Objala jsem Justina. "Děkuju, děkuju, děkuju." Děkovala jsem mu pořád dokola. "Tak pojeďme už." Vedl nás Justin ven.

Zase jsem šťastná, ale na jak dlouho?

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat