"Dej mě na zem." Ječela jsem na Justina, který si mě přehodil přes rameno a nesl mě do obýváku. Dal mě na sedačku a sedl si tak abych se nemohla nikam dostat. Zamračila jsem se na něj. "Nemůžeš prospat celý den lásko." Políbil mě. "Neprospím." Zašeptala jsem. "To jsem viděl. Vůbec se ti nechtělo vstávat. Musel jsem tě odnést až sem." Dala jsem si ruce na prsa a hrála uraženou. "Už jenom týden." Pohladil mě pro tváři. "Já vím." Zašeptala jsem a lehce se usmála. "Ty se netěšíš viď?" Vypadal smutně. "Jo těším jen je mi líto, že tam moje teta nebude moc být. Vždycky se těšila až bude na mojí svatbě." Justin se na mě povzbudivě usmál. "Budeš tam mít tátu a sourozence." Přikývla jsem. Jo budou tam, ale pořád mi t bude chybět moje teta, která byla jako moje maminka. Už od patnacti jsme mluvili o tom jak mi půjde na svatbu jako svědek a se vším mi pomůže. Teď to budu muset zvládnout sama. Teda vím, že mi Lily pomůže, ale ona neumí účesy jako uměla teta. Ale mi to nějak zvládneme. "Všechno bude fajn." Usmála jsem se na Justina. "Bude to perfektní." Usmál se i on na mě. "Jo to bude teda něco." Zasmála jsem se. Justin si sedl pořádně a uvolnil mi konečně nohy. Zapnul televizi. "Co si pustíme?" Otočil ke mě hlavu. "Něco vyber." Pokrčila jsem rameny. Justin tam šel dát nějaké cédéčko a sedl si zpět ke mně. "Moderní popelka: Byla jednou jedna píseň?" Zeptala jsem se s úsměvem. "Jop." Zasmál se Justin. "Tam hraje Lucy Hale, která hraje v Pretty Little Liars." Vypískla jsem a natiskla se více k Justinovi. "Jo já vím." Zasmál se znovu a objal mě kolem ramen. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a zahleděla se na televizi.
"Joy vstávej." Budil mě Justin. Zvedla jsem hlavu a zjistila jsem, že už nesedím, ale ležím na pohovce. Posadím a protáhnu se. "Udělal jsem nám večeři." Položil ma stoleček talíř s pizzou. "Tu jsi dělal ty?" Zeptala jsem se. "Jo." Usmála jsem se a vzala si jeden kousek. Kousla jsem si a na jazyku se mi rozplynula lahodná chuť oregána, rajčat, tuňáka a sýra. "Je výborná." Rozplývala jsem se. "Jsem rád, že ti chutná." Sedl si vedle mě a taky si vzal kousek. Po chvíli přišla Esmé, která nesla tác se dvěma skleničkami a džbán s pomerančovým džusem. Poděkovala jsem ji a hned se napila. Miluju pomerančový džus. "Esmé půjde na naší svatbu." Řekl mi Justin. Jsem ráda. Esmé mám ráda a je super že tam bude. "To je fajn." Objala jsem ho.
"Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Oh baby, baby" Zpíval mi Justin do ucha když jsem chtěla spát. Otočila jsem se k němu a zpražila ho pohledem. "Chceš něco?" Zeptala jsem se nepříjemně. "Ne jen nemůžu spát." Vyšpulil spodní ret. Normálně by mi to přišlo roztomilé, ale zrovna teď ne. "A proto budíš mě?" On se nevinně usmál. "Jen si se mnou prosím povídej." Kouknul na mě psíma očima. "Ty jsi otravnej." Zasmála jsem se a posadila se. "O čem si chceš povídat?" Zeptala jsem se. "Řekni mi o tvém dětství. Prosím." Přikývla jsem a pořádně se posadila. Začala jsem s vyprávěním."Maminka mi umřela asi v pěti letech. To si mě hned vzala moje dvaceti léta teta, která byla mámi sestra. Měla jsem krásné dětství. Měla jsem od tety lásku, kterou dítě potřebuje. Ve školce jsem zpívala. Teta mě přihlásila do sboru. Párkrát jsem vyhrála pěveckou soutěž. Nebylonto nic moc, ale prý jsem byla nejlepší. Nechápu to. Vždyť ani neumím zpívat. Ve dvanácti jsem byla v hereckém kroužku. Bavilo mě to, ale když učitelka dala hlavní roli Sněhurky holce, která neuměla test jsem to vzdala. Chtěla mě obsadit jako čarodějnici. Nakonec jsem skončila jako náhradník a nikdy si nezahrála. V šestnácti jsem kreslila. U toho jsem vydržela až do sedmnácti. Pak jsem začala skládat svoje songy. Nešlo mi to tak jsem toho taky nechala. Pak už jsem nic nového nezkusila. U ničeho jsem nevydržela." Pokrčila jsem rameny.
"Tak doufám, že tohle období skončilo a se mnou vydržíš." Zašeptal Justin kousek od mých rtů. "S tebou určitě vydržím." Zašeptala jsem zpět a spojila naše rty.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanficJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...