Když jsem otevřela dveře všimla jsem si bot, které tu byli navíc. Takže ona tady ještě straší? "Jsem doma miláčku!" Zavolala jsem na Justina a šla za nimi do obýváku kde se ozyvali hlasy. Sedla jsem si vedle něj a vášnivě ho políbila. Když jsem se odtáhla nemohla jsem nic dělat. Tenhle polibek byl tak jiný. Nebyl nucený. Udělala jsem to sama od sebe protože jsem chtěla. Co se to se mnou děje? "Ahoj lásko." Políbil mě na spánek a já se usmála. Objal mě kolem ramen a já si položila hlavu na jeho rameno. "Už můžeš jít ne." Pobídla jsem Selenu, která se rozvalovala na našem-Justinově křesle. "Ale my ještě neskončili." Pronesla pisklavým hlasem. "Selena si myslí, že ten vztah jen hrajeme." Mrkl na mě. "OH zlatíčko myslíš že kdybych ho nemilovala přestěhovala bych se z rodné země Anglie do Ameriky, kterou nemám ráda? Myslíš že bych si ho chtěla vzít kdybych ho ne milovala? To si nemyslím. Je pravda že na začátku když mě zval na rande po tom incidentu ve Starbucks mi lezl trochu já nervy, ale zamilovala jsem se do něj a ty už u něj nemáš šanci. Nechápu jak jsem mohla být Selenators." Zakroutila jsem hlavou a schovala obličej do Justinovi hrudi. Slyšela jsem její odfrknutí. "Jo a ještě něco. Joy tvojí písničku zazpívá mnohem líp než ty." Ona zavrčela a pak bylo slyšet jen prasknutí dveří.
"Vážně nenávidíš Ameriku?" Zeptal se mě. "Není to tak hrozné, ale Anglie je prostě Anglie." Pokrčila jsem rameny. Od toho polibku před chvíli jako by se něco stalo. Nemusím se přetvařovat. Mluvila jsem se Zelenou a nebyla nervózní z toho, že se nějak prořeknu. Všechno je teď jiné. Zvláštní. "Kam si vlastně tak pospíchala ráno?" Zeptal se. "Volal mi strejda. Můj otec... " Nedokázala jsem to říct. "Zemřel?" Cože? Já začala vrtět hlavou. "Ne jen je ve městě. Nikdy jsem ho neviděla víš a chtěla bych se s ním setkat. Vědět proč od maminky odešel než jsem se narodila a jaký teď žije život." Usmála jsem se a pokrčila rameny. "Bojíš se toho jaký je člověk?" Přikývla jsem. "Bojím se, že je z něj ochlasta a feťák, který z nás bude chtít dostat peníze. Ale taky se bojím, že je úspěšný podnikatel, který má dokonalou manželku a dvě nádherné děti. Oboje by mi zlomilo srdce. Buď byl důležitější chlast než já nebo mamku opustil kvůli tomu, že to byl jen úlet. Teta ni nikdy neřekla, jaké to mezi nimi bylo. Nikdy se nezmínila jestli se vzali. Vím jen, že mám příjmení po otci." On chápavě přikývl.
"Víš jak jsi mluvila o svém tátovi?" Zeptal se Justin, když přišel večer do mého pokoje. Přikývla jsem a nechala ho dál mluvit. "Kdyby jsi se s ním chtěla sejít šel bych s tebou. Chránil bych tě víš co myslím ne? Kdyby byl feťák nebo tak." Přikývla jsem. Věděla jsem co tím myslí moc dobře. "Byla bych moc ráda kdyby jsi šel se mnou." Usmála jsem se na něj. On přišel až těsně ke mě. "Dobře." Pohladil mě po tváři a mě se zadrhl dech. Přejel mi palcem po spodním rtu a lehce ho odhrnul. Podíval se mi do očí. V jeho očích bylo něco co jsem nedokázala rozeznat. Lehce se ke mě nahl a přitiskl své rty k mým. Udělal první pohyb a já ho zopakovala. Líbal mě a já ho líbala zpět. Nechtěla jsem přestat. Probojoval se svým jazykem do mých úst kde začal bojovat o nadvládu s mým.
Jeho rty jsou tak měkké, tak jemné, ale přesto všechno i hrubé a tvrdé. Polibky, které mi dával byli chtivé a drsné, ale občas i vášnivé. Líbilo se ji líbat jeho rty. Byly tak dokonalé. Perfektně zapadaly do mých. Jako by pro sebe byli stvořeny. Když se ode mě odtáhl oba jsme zrychleně dýchali z nedostatku kyslíku. Byla jsem tak zabrána jeho rty, že jsem si ani nevšimla mých rukou v jeho vlasech a nohou okolo jeho pasu. Zádama jsem byla opřená o stěnu a culík na hlavě byl zničen. Koukla jsem na něho. Přejížděl celé moje tělo pohledem odzhora dolu a obráceně. Chtěla jsem něco říct, ale jeho prst mě utěšil. Znovu mi přejel palcem po spodním rtu a odešel.
Myslím, že dneškem jsem k němu začala chovat hlubší city.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanfictionJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...