Chapter 12

9K 428 16
                                    

Probudila jsem se a zjistila že nejsem ve svém pokoji. Jak jsem se sem dostala? Co se vlastně stalo? A proč mě tak bolí hlava. Zvedla jsem se a všimla si Justina na pohovce. Opatrně jsem se zvedla z postele. Popadla ze stolku svoje složené džíny a ze země svoje boty a vydala se do svého pokoje. Položila jsem vše na stůl a otevřela svůj notebook. Najela jsem na novinky a začetla se.

Autonehoda

Včera kolem druhé hodiny odpolední byla nahlašena autonehoda, při které byla i přítelkyně Justina Biebera, Joy. Podle fotek a manažera Justina, Scootera Brauna je však v pořádku a má jen lehké zranění na hlavě a lehce pořezanou ruku.
Držíme palce k brzkému uzdravení.

Aha. Takže jsem byla součástí autonehody. Naštěstí jsem v pořádku, ale to proč jsem byla v Justinově pokoji to nevysvětluje. Zaklapla jsem notebook a vydala se do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a nachala na sebe dopadat kapky vody. Užívala jsem si horkou sprchu. Na všechno jsem si vzpomněla. Mrzí mě to Scootovo auto. Nechtěla jsem ho zničit, ale to on narazil do mě. Vždyť já se mu snažila jen vyhnout. Vím, že řekl, že je rád že jsem v pořádku, ale stejně mě to auto mrzí.

Vylezla jsem ze sprchy a oklekla se. Ještě mokré vlasy si stáhla do drdolu a vydala se ven z pokoje i s mobilem. Došla jsem do kuchyně a pozdravila se s Esme. Ta mi hned udělala čaj. "Volala tvoje teta. Docela šílela." Ozval se za mnou strejdův hlas. "Zavolám ji zpět. Ale ne teď." Řekla jsem a napila se čaje. "A jak se cítíš?" Zeptal se. "Jako po autonehodě." Zasmála jsem se, ale do smíchu mi nebylo. "Byla to nehoda?" Zeptala jsem se. "Nebyl pod vlivem alkoholu ani drog, brzdy měl v pořádku. Ani policie neví proč se nehoda stala. Ale je jasné, že ty za ni nemůžeš." To vím sama, že za ni nemohu. Vždyť jsem jela podle předpisů. Nikdy nejizdím jinak. Nikdy jsem nepřekročila rychlost, nebo alespoň ne o moc. Nikdy jsem prostě nejela jako blázen. "Myslíš že se mě někdo pokusil zabít?" Zeptala jsem se s obavami. "Bojím se, že ano. Takže žádné že budeš jezdit sama." Přikývla jsem.

Seděla jsem na pohovce a koukala na televizi. Ve zprávách zrovna bylo to o mé nehodě. Vypadám tam příšerně. Najednou se tam objevil Justin a obejmul mě. Přesně v tu chvíli se televize vypnula. "Nekoukej na to." Ozval se za mnou Justinův ranní chraplák. "Nikomu to nebylo příjemné. Ani mě." Povzdychla jsem si. Posadil se vedle mě. "Omlouvám se za svoje chování. Měl jsem nějaký problémy a neměl jsem na nic náladu." Přikývla jsem. "Nejezdi prosím už nikam sama." Podíval se na mě s prosebným výrazem. "Neboj Scoot mi to už zakázal." Řekla jsem bez emocí a zvedla se z pohovky a vydala se k sobě do pokoje. "Neodcházej prosím. Opravdu jsem o tebe měl strach." Ozvalo se za mnou a já se musela usmát. "Já vím. Děkuju." Řekla jsem, ale stále byla zády k němu. "Za co?" Měl nechápavý tón. "Že jsi tam včera byl a nenechal mě přes noc samotnou." Otočila jsem se k němu. "Pro přátelé cokoliv." Přikývla jsem a s úsměvem k němu přišla a objala ho. Objal mě zpět. Odtáhla jsem se a vydala do svého pokoje.

"Pane bože Joy jsi v pořádku? Tolik jsem se bála když jsem to četla. Uklidnila jsem se až když mi tvůj strejda řekl, že jsi v pořádku." Mluvila teta do telefonu a já musela protočit očima.

"Jsem v pohodě teto. Nic se mi nestalo." Uklidňovala jsem ji, i když to asi nepomáhalo.

"A vážně si v pořádku?" Zeptala se a zrovna vešel Justin.

"Ano. Zavolám ti jindy dobře?" Nečekala jsem na odpověď a zavěsila.

"Potřebuješ něco?" Zeptala jsem se. "Jen jestli někam nezajdem. Měla by jsi se ukázat aby si ukázala, že jsi opravdu v pořádku." Přikývla jsem a usmála se. "Mužů jít takhle?" Zeptala jsem se. "Můžeš, jen si místo tepláků vem džíny a dej si trochu lesku a řasenky. Jinak je to všechno." Přikývla jsem a vydala se do šatny pro džíny. Oblékla si je a vydala se do koupelny. Dala jsem si řasenku a trochu lesku na rty. Usmála jsem se na sebe do zrcadla a vydala se dolu za Justinem. Uvidíme jak dlouho tenhle přátelský Justin vydrží tentokrát. Předtím mu to vydrželo dva dny. Třeba to teď bude bude alespoň týden.

Názor? Myslíte si, že za tou autonehodou někdo stojí? Kdo myslíte, že by to mohl být?

Snad se líbí

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat