"Justine nebuď mě." Zavrčela jsem a hodila po něm polštář. On se zasmál a lehl si vedle mě. "No tak lásko přeci neprospíš náš první den jako manželé." Dal mi pusu na záda. Otevřela jsem jedno oko a koukla na něj. Nádherně se na mě usmíval. "Jenže já chci ještě spát." Řekla jsem rozhodně a zase zavřela oko. "Prosím lásko vstávej." Objal mě Justin kolem těla. Odstrčila jsem jeho ruku a zavrtala se víc pod peřinu. Justin mi ji však strhl a mě se po těle rozlil chlad. "Vrať mi to." Zakvílela jsem. "Tak vstávej." Přikývla jsem a on mi zase hodil peřinu. Odebral se do koupelny. Já se opřela zádama o pelest postele a zahleděla se na prsten na mém prsteníčku.
Pořád nemůžu uvěřit tomu co se stalo. Vážně jsem se vdala ve dvaceti? Vždycky jsem to chtěla udělat později. Alespoň ve dvacetipěti nebo šesti. Teď je mi dvacet a už nejsem Joy Jackson, ale Joy Bieber. Je to takové divné říkat si jinak. Asi si na to nikdy nezvyknu. Jednou budu mít s Justinem děti. Ještě nevím kdy, ale určitě se to od nás bude očekávat. Fanynky i média na nás budou tlačit až to jednou nevudržíme. Nechci aby o mém těhotenství věděla veřejnost. Doufám, že to zvládneme utajit co nejdéle. Třeba tak do pátého měsíce, ale to by musel být zázrak aby to paparazzi nevyčmuchali.
"Děje se něco?" Zeptal se Justin, který zrovna vylezl z koupelny. "Ale nic." Usmála jsem se a vydala se sama do koupelny. Justin mě, ale ve dveřích zastavil. Přitiskl si mě k sobě a políbil mě na rty. Usmála jsem se. "Miluju tě." Zašeptal a já se usmála. "Miluji tě." Dal mi pramínek vlasů za ucho. Pak mě pustil do koupelny. Vlezla jsem si do sprchy a pustila na sebe horkou vodu. Už od včera se nemůžu přestat usmívat.
Vrátila jsem se zpět do pokoje a skočila na postel vedle Justina. "Za tři dny jedeme na dovolenou." Poznamenal Justin. "Aha." Řekla jsem a usmála se. "Kam?" Zeptala jsem se. "Do Tunisu." Otočil se čelem ke mě. "Páni. To je dost daleko ne?" Justin lehce přikývl a já jen zakroutila hlavou. "Nikdy jsem na dovolené nebyla. Jen jednou u babičky na Staten Island." Řekla jsem Justinovi, který se podivil. "No co prostě jsem nikde nebyla no. Nemám tolik peněz jako ty." Řekla jsem jednoduše a odvrátila od něj pohled. "Ne já nic neříkám. Jsem rád, že svojí první dovolenou zažiješ se mnou." Pohladil mě po tváři a já se pohledem vrátila zpátky k němu. Usmála jsem se. "Budeme se koupat v moři?" Zeptala jsem se nadšeně. "Jo máme vilu přímo na pláži. Pár kroků z terasy a jsi ve vodě." Usmála jsem se a zatleskla si. "Už se nemůžu dočkat." Vykřikla jsem. "Ale ne." Zarazila jsem se když jsem si uvědomila, že nejdůležitější věc mi chybí. "Já nemám plavky." Řekla jsem. Justin se zasmál. Bouchla jsem ho polštářem což mi vrátil. "Fajn oblíkat. Jdeme kupovat plavky." Vstal Justin z postele a šel se oblékat. Zvedla jsem se taky a začala se oblékat.
"Joy k tomu včerejšku. Řekla jsi ať si neberu kondom. Nevadí ti, že by jsi mohla být těhotná?" Promluvil Justin v autě při jízdě do obchodního centra. "Ne nevadí. Jednou by jsme děti stejně měli tak je jedno jestli teď nebo za dva roky. Prostě na to nebudeme myslet, nebudeme to řešit. Buď to přijde nebo ne." Usmála jsem se na něj.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Life with Justin Bieber√
FanficJoy Jackson je neteř Scootera Brauna. Matka ji umřela v pěti letech a svého otce nezná. Doteď žila u tety Joseline Scooter si ji vezme k sobě. Pozná se s Justinem? Budou se nesnášet? Budou přátelé? #2 ve FF (9. 10. 2016) ❤❤ #1 ve FF ( 23. 11. 2016...