Chapter 24

8.5K 371 3
                                    

Když Justin zastavil před vilou rychle jsem vystoupila a vyběhla do svého pokoje. Bylo mi jedno, že mám stále mokré oblečení. Prostě jsem se svalila do postele a objala Amy. Rozbrečela jsem se. Byla jsem ráda že tu se mnou je tetina fenka. Vždycky jsem se s ní mazlila když jsem měla nějaké potíže. A tahle potíž je obrovská. Za chvíli budu ve všech novinách jak se polonahá líbám s Justinem. Sakra vždyť jsme se spolu malém vyslali. A to se nesmí nikdy stát. Nechci být jen další z jeho kurev. Jo máme se "brát", ale to nemění nic na tom, že mě může dostat do postele. Svojí nevinost si šetřím pro někoho speciálního a Justin to rozhodně není. Tohle už se nikdy nesmí stát. Musíme se k sobě začít chovat jako na začátku. U něj to nejspíš problém nebude. U mě trošku jo.

Ležela jsem v posteli a koukala do blbá. Mobil mi tu vibruje už asi dvě hodiny. Neodpovídám na hovory ani na smsky. Nevím kdo mi volá. Nejspíš Lily, strejda nebo teta. Nikdo jinej by mi nevolal. Ale strejda by spíš měl volat Justinovi než mě. On mě tam vzal, on mě donutil jít do vody, on mě vytáhl ven na ten kámen, on mě políbil první. Já za nic nemohla. Vždyť sakra já ani nevím co jsem dělala. Všechno tohle co dělám s Justinem je tak nové. Nikdy jsem tohle nedělala a jak mám vědět co je správně a co ne. Je mi jasné že ať už mi volá kdokoliv je to kvůli tomu co jsme s Justinem dělali. Už to musí být v novinách nebo alespoň na internetu. Oni jsou totiž tak rychlý že to tam nejspíš bylo do pěti minut. Pokud to ale viděli všichni moji bývalý spolužáci tak to zase budou řešit a bude mě drbat celá Anglie. Drnčení telefonu mě už tak sralo že jsem telefonem hodila o zeď a ten se rozletěl na několik součástek. A ani mě to nemrzelo.

Už asi deset minut někdo stojí za dveřma a chce se dostat dovnitř. Ještě že jsem si zamkla. Nechci s nikým mluvit. Nemám na nikoho náladu a na Justina už vůbec ne. Po dalších deseti minutách už mě to začalo štvát a dala jsem si polštář přes hlavu a zařvala do něj. Proč mě sakra nemůžou nechat na pokoji? Nechci tu nikoho. Chci být dneska sama. Nemám hlad, nemám žízeň. Stačí mi jen postel a Amy. S ní se budu mazlit a dobře usnu. Objala jsem ji a zabořila hlavu do jejích chlupů. Po chvíli jsem upadla do říše snů.

Probudila jsem se když mi do obličeje začali svítit paprsky sluníčka. Zamrkala jsem a zaostřila. Ležela jsem v posteli a Amy na zemi. Asi si v noci slezla. Protřela jsem si obličej rukou a posadila se. Podívala jsem se na svoje oblečení a zjistila že na sobě mám ještě včerejší. Proto je mi zima. Usla jsem v mokrém oblečení. Pomalu jsem se zvedla z postele a všimla si svého mobilu roztřískaného na podlaze. Doufám že mi někdo koupí nový. Moje oči zabloudili k notebooku na stole. Chtěla jsem vědět co napsali o včerejšku, ale zároveň jsem to vědět nechtěla. Bála jsem se co tam mohli napsat. Rozhodla jsem se, že se nejdřív půjdu osprchovat abych se na to připravila.

Zaplula jsem do koupelny a svlékla ze sebe včerejší oblečení. Hodila jsem si vlasy přes jedno rameno a podívala se na cucflek, který mi tam včera udělal. Budu ho muset maskovat. Ještě že mám tolik make-upu a pudru. Nepůjdu na veřejnost s cucflekem. Teda ještě bych si mohla vzít šátek, kterej si stejně musím vzít kvůli bolesti v krku. Vlezla jsem si do sprchového koutu a pustila si na sebe teplou vodu. Sprchu vážně potřebuju. Nejen že jsem špinavá a zmrzlá, ale ještě smrdím rybinou. Jo asi to nebyl nejlepší nápad se koupat tam. Namočila jsem si vlasy. Dala si na ně šampon a pořádně si je promydlila. Šampon jsem z vlasů smyla a umyla si i zbytek těla. Když jsem vylezla ze sprchy tak jsem se zabalila do osušky a zase se postavila před zrcadlo. Pořád jsem vypadala hrozně, ale docela to už šlo. Oblékla jsem se do oblečení které jsem si předem přinesla. Vyfenovala jsem si vlasy a stáhla si je do copu.

Sedla jsem si za notebook a otevřela ho. Nejdříve jsem zkontrolovala Facebook. Měla jsem tam zprávu od Lily. Nechtěla jsem ji vidět dřív než ten článek takže jsem otevřela nové okno prohlížeče a najela na novinky. Bylo tak toho spoustu. Třeba že se Taylor Swift rozešla se svým přítelem, Harry a Kendall se dali zase dohromady a pak tam byl ten nejhorší článek.

Žhavé dovádění Justina a Joy

Jak už jsme z jejich sociálních sítí zjistili tak se tito dva budou brát. Pro všechny to byla obrovská novinka. Nikdo netušil, že je jejich vztah už tak daleko. Včera kolem druhé hodiny odpolední bylo jejich rande docela vášnivé. Piknik, plavání, líbání. Malém dokonce došlo i na sex. Že by se už pokoušeli o miminko?

Podle tajného zdroje jsme zjistili že tito dva spolu mají sex velmi často. Je už snad dítě na cestě. Berou se tito dva protože chtějí? Nebo snad Joy čeká Justinovo dítě a musí? Hlasovat můžete na konci článku.

Dočetla jsem a sjela kousek níž kde byli naše fotky ze včerejška. Od příjezdu až do našeho líbání na kameni uprostřed jezera. Zavřela jsem oči abych se nerozbrečela. Najednou mi tam naskočilo aby jsem si přečetla nové příspěvky. Najela jsem na hlavní stránku.

Justin Bieber žaluje společnost American Teen News.

Podle dostupných informací zpěvák Justin Bieber žaluje společnost American Teen News. Když se včera fotografové této společnosti dostali na jeho soukromí pozemek kde nafotili spoustu fotek jeho a Joy se mu ani nedivíme.

Ano všichni chceme nové informace a tomto páru, ale tohle už bylo moc. Společnost American Teen News čelí žalobě za vniknutí na cizí pozemek bez vědomí majitele a pořizování dokumentace na cizím pozemku.

Co myslíte? Má na to Justin právo?

Dole zase byla anketa. Většina odpovědi bylo Ano ale občas se tam objevilo i Ne. Podle mě na to Justin právo má. Ten paparazii tam neměl co dělat. Je to vlastně trestný čin ne? Vniknutí na cizí pozemek. Zakroutila jsem nad tím hlavou a najela na Facebook. Otevřela jsem zprávu od LilyCute. Jo tak jsem si ji přejmenovala. Já jsem tam zase jako SweetieJoy. Jo jsme prdlý.

LilyCute: Já myslela, že to je hrajete. Na těch fotkách to vypadá hrozně reálně.

SweetieJoy: Jo jen to hrajeme. Jen včera se nám to trochu vymklo kontrole.

LilyCute: Malém jsi o svoje panenství přišla s JUSTINEM BIEBEREM!  To je teda hustý :D

SweetieJoy: Nesměj se tomu Lily. Je to hrozné. Víš proč dělám tuhle práci? Aby nevypadal jako děvkař. Malém jsem byla jen další z jeho děvek.

LilyCute: Neber to tak černě. Třeba tě má rád.

SweetieJoy: Haha

Uživatel SweetieJoy se odhlásil.

Zaklapla jsem notebook a vzala do ruky svůj rozbitý telefon. Odemkla jsem dveře a otevřela. Nemohla jsem ani vyjít ven jelikož na mě něco spadlo a já spadla taky. Bouchla jsem se do hlavy o stůl a upadla do temnoty.

Názor? Snad se líbí.

Love you
-Lucy

Life with Justin Bieber√Kde žijí příběhy. Začni objevovat